Opinie klientów o King Tut Aqua Park Beach Resort

4.2 /6
79 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
4.7
Plaża
4.6
Pokój
4.1
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
3.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.5/6

ALICJA, GLIWICE 18.04.2022

Nie polecam!

Hotel na pewno nie należy do typowych resortów w Egipcie, a raczej przeciętnego hoteliku blisko centrum miasta. Stary, zaniedbany, z małą plażą King Tut nie robi pozytywnego wrażenia. Dziwi mnie, że takiej jakości hotel jest proponowany klientom Rainbow. Jedzenie monotonne, bez smaku i bardzo mały wybór. Obsługa hotelowa tylko czeka na napiwki, opcja all inclusive to jakiś żart- drinki serwowane w mini plastikowych kubeczkach z najtańszym Egipskim alkoholem. Lody dla gości dostępne tylko od 12:30-15. Aqua park nieczynny, pokój z bilardem i ping pongiem otwarty był tylko jeden dzień, ale i tak nie dało się grać, kije całkowice zjechane (ledwo pchły kulę) a piłeczka do ping ponga zepsuta. Do pokoju musieliśmy dopłacić 30$, bo standard pokoju jaki nam przysługiwał był TRAGICZNY!!! Po dopłacie zostaliśmy przeniesieni do Sphinxa gdzie pokój był w nieco mniej opłakanym stanie, jednak dalej rdza i brud na porządku dziennym. Zdecydowanie nie polecam!!!

1.5/6

Mirek 07.06.2022

Pobyt początek czerwca 2022

Moje subiektywne odczucie jest takie, że w Egipcie byłem dwa razy - pierwszy i ostatni. Miasto Hurghada i okolice hotelu wyglądają jak w czasie odbudowy po wojnie, ale z jakiegoś powodu wiele lat temu przestali to robić. Brud i bałagan do jakiego nie jesteśmy przyzwyczajeni stanowi standard. Brak chodników, przejść dla pieszych. Spacerując po mieście musiałem patrzeć pod nogi jak bym się wspinał na Giewont! Hotel to trochę naciągane 4 gwiazdki, zależy od pokoju. Ja miałem to szczęście, że otrzymałem pokój z widokiem bocznym na może i sąsiadujący hotel Sphinx, który był przez cały dzień zacieniony. Część pokoi była z widokiem na budowę i wykopy. Klimatyzacja w pokoju wyła jak Concorde przy starcie. Znaczna część gości to miejscowi. Oddzielnym tematem i najgorszym było wyżywienie. Jeżdżę od wielu lat na zorganizowane wakacje w standardzie all inclusive, ale tak słabego to nawet się nie spodziewałem. Wybór bardzo słaby, dania mięsne w ilościach śladowych i wydawane przez obsługę z bólem serca. Do wyboru bywała jakaś sieczka z wołowiny (niby gulasz), kurczak podzielony na 100 porcji i przesolona ryba. Kelner wydający mięso miałem wrażenie, że wolałby oddać nerkę albo żonę niż więcej mięsa. Jedynym znośnym alkoholem było wino, które często było podawane w obdrapanych plastikowych literatkach. Jestem już facetem dosyć doświadczonym wiekowo i szczerze radzę skrupulatnie przeanalizować ofertę przed dokonaniem wyboru.

1.0/6

Magdalena 18.04.2022

Nieudane wakacje

Opis i zdjęcia hotelu to raczej sąsiedniego Sphinksa. Chociaż w mojej ocenie te hotele raczej osobno nie są w stanie funkcjonować. King Tut nie posiada własnego basenu, restauracja, bar na plaży są wspólne dla obu hoteli (polowanie na wolne miejsce). W sześciopiętrowym budynku hotelowym działa jedna niewielka (trzy osobowa winda) - czas pandemii. Pokoje duże, ale większość bez balkonów i również z widokiem na śmietnik i budowę - taki pierwszy pokój dostałyśmy na piątym piętrze (na korytarzu zapach lakieru - bo podobno remont). Kolejny pokój był co prawda z widokiem na morze, ale balkonem szerokości krzesła i nadal z koszmarną windą. Dzięki interwencji rezydentki dostałyśmy pokój na parterze w Sphinksie (łazienka do remontu, ale przy tej cenie nie ma co narzekać). Plaża maleńka, ale to przecież miasto (?) Natomiast ogród to jakaś iluzja. To mój nasty pobyt w Egipcie, a takiego "ogrodu" nie spotkałam w żadnym hotelu - praktycznie to przejście od budynku głównego do plaży z rachitycznymi roślinkami. All inclusive też iluzoryczny - w ciągu dnia przekąski w barze to ciasteczka, które zostały ze śniadania. Bardzo dobra kawa z ekspresu - ale tylko przez pierwszy tydzień - potem nagle ekspresy w lobby i w barze na plaży popsuły się. Dobry był tylko ekspres w barze płatnym. Cztery gwiazdki to duża przesada. Jestem zdziwiona, że Rainbow ma ten hotel w ofercie.

1.0/6

DOROTA, WOJKOWICE 11.12.2019

Zły

Ten hotel to pomyłka w Państwa ofercie
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem