Opinie klientów o Sea Star Beaurivage

5.0 /6
171 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.1
Pokój
5.0
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Krzysztof, Bełchatów 02.04.2015

zima w Sea Star

Ogólnie pobyt udany. Bardzo przyjemna temperatura 25-26st.Brak spodziewanych problemów żołądkowych. Hotel przyjemny, obsługa miła. Tylko ten wiatr. Niestety biuro Rainbow Tours zawiodło nas kompletnie. W hotelu nie było ani zapowiadanych w ofercie biura darmowych: kortów tenisowych ani kortu do squasha a właśnie to determinowało nasz wybór hotelu (Taszczyliśmy ze sobą jak się okazało niepotrzebnie całą walizę sprzętu narażając go na zniszczenie w transporcie samolotem (bagaż podróżny).Nieporadne działania wyjątkowo mało decyzyjnej Pani rezydent niestety nie zmniejszyły naszej frustracji. Dla świętego spokoju podpisaliśmy oświadczenie o odstąpieniu od roszczeń choć poczucie niesmaku pozostało. Jak takie duże biuro może zamieszczać w swojej ofercie zupełnie niesprawdzone informacje. kort os squasha jak się dowiedzieliśmy od obsługi już od kilku sezonów stał się magazynkiem a kortów tenisowych nikt z pytanych nigdy tam nie widział. Druga sprawa to wycieczki fakultatywne. Oferty biura jak się z czasem okazało są prawie dwukrotnie droższe niż oferty biur miejscowych. Niestety 1go dnia pobytu nie mając jeszcze rozeznania daliśmy się skusić na jedną z nich Galabija tour. Niestety, znów rozczarowanie. Zamiast zapowiadanego i oczekiwanego przez wszystkie 6osób będących uczestnikami wycieczki spaceru po głównej ulicy Hurghady z jej sklepami i czasu na zakupy pamiątek, odfajkowanie głównych punktów wycieczki i szybszy powrót do hotelu. Natomiast wycieczka Safari quad zakupiona u miejscowych super i duuuużo taniej niż u rezydenta. Pokój duży, czysty z ładnym balkonem. Niestety dostaliśmy pokój w prawym, nieosłoniętym od wiatru skrzydle hotelu i niestety nie dało się posiedzieć na balkonie bo wiało niemiłosiernie. Przydałyby się też po dwie karty do pokoju. bo gdy jedno wyjdzie z kartą , drugie zostaje bez elektryczności. Wyżywienie ok. Restauracja włoska a'cart mocno rozczarowująca. Obsługa ok. Położenie troszkę za bardzo na odludziu jeżeli chciałoby się pospacerować wieczorem po mieście. Plaża tylko niby piaszczysta ( nawieziono trochę piachu na kamieniste podłoże ale już go mocno wywiało)ze względu na wiatr prawie nie uczęszczana. Sport wobec braku zapowiadanych w ofercie kortów tenisowych i squasha ograniczył się do gry w siatkówkę na klepisku ( po kilku dniach dowieziono trochę piachu) i boccia w osłoniętym od wiatru miejscu oraz grze w ping ponga. Animatorzy młodzi, bardzo aktywni a przy tym życzliwi i uśmiechnięci.

3.5/6

Grażyna i Maciej 10.03.2017

Hurgada

Hotel bardzo ładny na zewnątrz. Bardzo pomocna obsługa. Duży minus dajemy za jedzenie. Przez tydzień naszego pobytu co dziennie te same potrawy.

3.5/6

Martyna, Częstochowa 08.09.2019

Mogło być lepiej

Hotel sam w sobie ok. Jedzenie strasznie ciężkie i tluste i w kółko to samo. Duży minus za basen czynny tylko do 17, plaża hotelowa również umożliwia kąpanie tylko do 17 co przy temperaturze 36 jest troszkę słabe. Basen powinien być czynny dużo dłużej. Obsługa hotelowa tylko czeka na napiwki najlepiej co 20 minut. Przy wymeldowaniu musieliśmy zapłacić za rzeczy z minibarku których nie ruszyliśmy a ciezko było się dogadać z nimi po angielsku.

3.5/6

Marta, Katowice 28.05.2023
Termin pobytu: maj 2023

Maj 2023

Hotel raczej zaniedbany - wyposażenie pokoju, restauracje, baseny. Kilka niepokojących typu:powyrywane gniazda elektryczne, wiszące niezabezpieczone kable, uszkodzona drabinka basenowa. Jedzenie całkiem dobre, dystrybutory z wodą mineralną dostępne w restauracji i przy barze. Fatalna obsluga w recepcji. Podejście "nie wiem, nie znam się, nie rozumiem po angielsku, trzeba dzwonić do rezydenta". Rezydenci i piloci wycieczek z Rainbow super!
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem