Opinie klientów o Sea Star Beaurivage

5.0 /6
179 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.1
Pokój
5.1
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Bogusław, KOSZALIN 21.02.2021

BB

Pobyt niestety w czasie pandemii Covida. Bardzo mało gości (średnio 30 osób). Wiele atrakcji oferowanych nieczynnych. Zaleta, to bardzo dużo leżaków do wyboru. Posiłki smaczne lecz mały wybór (liczba gości). Sam obiekt w stanie już do kolejnego remontu. Obsługa widać że się starała, ale niestety brakowało gości.

4.0/6

Kowalczyk 19.09.2019

Hotel godny polecenia rainbow zdecydowanie odradzam

Hotel zgodny z ofertą, piaszczysta prywatna plaża , dobre urozmaicone jedzenie, każdy znajdzie coś dla siebie. Pokoje czyste, codziennie sprzątane, obsługa hotelowa bardzo miła. Piękna rafa, morze bardzo ciepłe. Niestety jeśli chodzi o Rainbow to był nasz ostatni wyjazd z tym biurem. Nie dodogadane z hotelem. Z pokoju musieliśmy wymeldować się już o 12 , zaznaczę ze wylot jest o 2:50. Zostawili nas na ponad 10 godzin bez pokoju i posiłku. Prezydenta beszczelna i niemiła i przede wszystkim mało przydatna. Nie polecam wycieczek fakultatywnych. Marni przewodnicy, słabo znają język polski. Lepiej wykupić wycieczki w hotelu.

4.0/6

Jonasz, Warszawa 05.09.2021

Hotel dobry ale z minusami.

Obiekt ogólnie bardzo ładny, pokój też ok., za wyjątkiem łazienki. Ta była dość obskurna jak na 4,5 czy 5 gwiazdkowy hotel. Chociaż może taka się po prostu trafiła. Cześć basenowa jak i plaża bardzo pozytywnie. Nie było tłoku, chociaż może to we względu na Covid nie było maksymalnego obłożenia. Bardzo słabe jedzenie. Ale może to wynikać z pandemii bo opinie sprzed kilku lat na temat jedzienia są zaskakująco pozytywne. Podczas naszego pobytu jedzenie było jednak bardzo monotonne. Praktycznie codziennie to samo. Długie kolejki do jedzienia, ale wynikać to może z konieczności podawania posiłków przez personel ze względu na pandemie. Bardzo dobra restauracja z owocami morza, jednakże dodatkowo płatna. Bardzo fajne wycieczki fakultatywne organizowane przez Rainbow. Polecam Kair, Luxor, Mahmye i nurkowanie. Wszystko profesjonalnie, bezpiecznie i bez problemów. Wyjeżdzając do Egiptu należy mieć na uwadze, że wszędzie spotkamy się z nachalnością miejscowych żeby coś kupić albo dać napiwek. Zarówno w hotelu, wcześci basenowej czy na plaży, będziemy często zaczepiani przez róznego rodzaju sprzedawców (wycieczki, masaże, salon piękności itp.), jak i na wycieczkach prze różnego rodzaju handarzy pamiątkami. Jest to dość męczące, no ale taka tam kultura i należy mieć to na uwadze.

4.0/6

jacek, oborniki śl. 18.03.2015

nic specjalnego

może 4*, wi-fi płatne (co zawsze mnie wkurza)100 zł/tydz. 1 z basenów podgrzewany. nie ma problemów z wolnymi leżakami.
139404145
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem