Opinie klientów o Grand Tala Bay Resort

3.9 /6
28 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
3.9
Plaża
4.4
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.3
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Anna, Izabelin B 20.10.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Hotel dobry ale obsługa i dostępny pakiet b.słabe

Hotel ładny z dużą infrastrukturą nad samym morzem ale wszystko psuje brak dostępności pełnego pakietu all inclusive . Oferta all inclusive z której byliśmy zmuszeni korzystać była typu "soft" ,"light" lub podobna, tj. z ograniczeniami w części dotyczącej barów i napojów. Gratis dostaliśmy "specyficzną" lekceważącą i opieszałą obsługę kelnerską .Nie zostaliśmy uprzedzeni, że ograniczenia dotyczą tylko i wyłącznie Polaków z Rainbow. Napoje typu herbata i kawa podawane miały być do posiłków, co nie było prawdą, ponieważ pełna dostępność była tylko przy śniadaniu. Przy innych posiłkach lunch i kolacja, trzeba było się mocno natrudzić i długo poczekać na przyniesienie herbaty ( złośliwie podanej w maleńkim dzbanuszku). Po kilku nieprzyjemnych próbach, zrezygnowaliśmy z gorących napojów w czasie lunchu i kolacji. Nie mogliśmy też skorzystać z roznoszonych przez kelnerów innych napojów np. wina czy piwa, ponieważ dla Polaków taka możliwość była niedostępna i nawet nie można jej było prywatnie dokupić w recepcji hotelu Kolejne zaskoczenie i poniżenie to wieczorny bar, gdzie dla Polaków z Rainbow wyznaczony był osobny bar w ciemnym rogu sali, z czystą wódką i jednym lokalnym alkoholem typu whisky oraz jednym rodzajem piwa, bez soków/ napojów gazowanych tylko ew. z wodą, a wszystko w plastikowych kubeczkach (?). Pozostała cześć gości miała do dyspozycji w barze głównym bezpłatny, szeroki wybór lokalnych alkoholi / drików i piw oraz napoje inne niż woda w normalnych szklankach (? ). Bezpłatnie dostępne były również dla nich inne bary np. przy basenie. Wybraliśmy z oferty Rainbow hotel 5* nie bez przyczyny, licząc na miły relaks po intensywnym objeździe. Pomijam sprawy słabo sprzątanego pokoju, sporadycznej wymiany ręczników, małej ilości parasoli na plaży itp. co tez nie powinno mieć miejsca w hotelu z takim oznaczeniem. Generalnie jesteśmy głęboko rozczarowani, ponieważ biuro dopuściło do sytuacji gdzie Polacy mogą być traktowani i postrzegani jako goście "drugiej kategorii" .

2.0/6

Zawiedziony 09.10.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Segregacja narodowościowa w hotelu!

Segregacja narodowościowa i to nie all inclusive tylko 3 posiłki. W hotelu Czesi, Słowacy, Węgrzy i na weekend Arabowie. Jednak tylko Polacy są gorsi - przy basenie nie można nawet wody do picia otrzymać bo dla Polaków wyznaczono jeden punkt na plaży - przy temperaturze powietrza 40st. czynny od 11:00-17:00 - oddalony od basenu dla dorosłych o ok.300m, w którym można dostać wodę, przesłodzone soki albo wódkę! Jakikolwiek napój gazowany musi być wykłócony u managera podobnie jak herbata do kolacji, którą udało nam się zobaczyć tylko raz. To 3 posiłki nie all inclusive - bary z przekąskami w ciągu dnia i pozostałe restauracje - dla Polaków wszystkie płatne.W restauracji obsługa ogranicza się do zbierania talerzy - ponowne nakrycie do stołu to już za dużo - sztućce trzeba zorganizować samemu albo czekać 15 minut. W łazience kilkuletni grzyb, klimatyzacja wieje bezpośrednio na łożko. Na plaży wysiedziane leżaki nie dają możliwości odpoczynku a wejście do wody to 5 metrów nie żwirku tylko naprawdę dużych kamieni. Na weekend Arabowie uzależnieni od swojej muzyki - każda grupka, w tym obsługa każdego baru słucha innej muzyki z telefonów, za to równie głośno. Przemiły Pan pokojowy i obsługa recepcji. Miejsce dalekie od ideału...

1.5/6

Marta, Kraków 18.09.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Rainbow i all inclusive??? Nie sądzę.

Hotel nie jest nowy, ale ładnie położony. Pokoje przestronne. Jedzenie w hotelu jest smaczne, nie jest super wybitne, ale każdy coś dla siebie znajdzie. Wejście do morza kamieniste. Obsługa hotelu nastawiona na gości ze Słowacji, niestety niezbyt uprzejma. Największe zastrzeżenia mam do formuły "all inclusive" zaproponowanej przez Rainbow. Z rzeczywistym all in nie ma to nic wspólnego. Jest kilka opcji all, o czym Rainbow nie informuje. Gości z PL dostali żenującą formułę all, w której poza posiłkami nic nie ma. Zero napojów do posiłków, brak przekąsek w ciągu dnia, brak kawy i herbaty, woda w mini kubeczkach jedynie na plaży. Nie przy basenie, nie w barze, jak wszyscy pozostali goście. Z baru przy basenie byliśmy przeganiani nawet pytając o wodę. Żenujące i dyskryminujące. Nie polecam. Całe mnóstwo nieekologicznych rozwiązań, plastikowe mini kubeczki z wodą, jakikolwiek napój w plastikowym kubku, z plastikową rurką, brak segregacji śmieci, itd.

1.0/6

TADEUSZ, WARSZAWA 13.10.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

All inclusive w Grand Tala Bay Resort z biurem Raibow

zapłaciliśmy za All inclusive, tak było zapisane w umowie, a otrzymaliśmy zaledwie full board. Rainbow nie tylko oszukuje klientów, ale co gorsza, naraża na dyskryminacje i złe traktowanie grupy polskich turystów, a tego się nie wybacza! Tłumaczenia rezydentki, że nie zna zapisów umów, nie wie jakie usługi powinniśmy mieć dostarczone a taką umowę z hotelem podpisał "przedstawiciel Raibow" (mityczny i bezimienny) i nic nie można poradzić jest obraźliwe. Hotel podczas posiłków nie chciał nawet wywiązać się z zapisów, które otrzymaliśmy w recepcji np. kawa i herbata podczas posiłków. Inne napoje były dla innych gości np. grupy Czechów: wino, piwo itp. Wielka awantura z managerem hotelu skończyła się niechętnym podaniem na specjalna prośbę herbaty lub kawy do obiadu czy kolacji. W barze koło basenów nie chciano podać nawet wody a wokoło inni jedli przekąski i raczyli się rożnymi napojami. powód - nasze opaski, które segregowały nas do gorszej grupy ludzi. W barze, o ile można małą budkę tak nazwać w pięciogwiazdkowym hotelu, proponowano w południe jedynie wodę i wódkę !!! pomimo posiadania innych napojów np. pepsi, mirindy itp, oczywiście dostępnych dla innych gości. Mamy nadzieję, że po złożeniu oficjalnej skargi Raibow zwróci istotną różnicę ceny za niezgodność umowy w otrzymaną usługą. Trudno jedna będzie wynagrodzić upokorzenie i wstyd oraz zmienić nasza opinie o biurze Rainbow. nr. rezerwacji 5274135
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem