Opinie klientów o Labranda Marine Aquapark

5.3 /6
120 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
3.9
Pokój
4.8
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Daniela 22.08.2022

Dziwne wakacje

Wczoraj wróciliśmy z tego hotelu. Pokój nr 3005- jedyny plus to większa odległość od basenu i barków co zapewniło lekki odpoczynek. Po raz pierwszy zaliczyliśmy totalny niewypał z r.pl. Pokój mały, głośna, śmierdząca, cieknąca, słaba klima, brudna stara łazienka gdzie wszędzie był grzyb i zgniły silikon. Kanaliza gadała do nas po każdym myciu, Odplyw z brodzika zapchany tak, ze wylatywały kawałki czegoś z niego. Kuchnia monotonna, czasem zdarzały się fajne smakołyki ale brakowało mi typowej greckiej kuchni. Na zdjęciach widać silownie z widokiem ale to bardzo stare zdjęcia, w tej chwili to szklana klatka a i ograniczyli sprzęt do 4 urządzeń bo inaczej musieliby kogoś zatrudnić dodatkowo. Plaża malutka, brudna, kamieniste zejscie do wody. Leżaki stare połamane tłuste, brudne. Napoje mega słodkie i aż świecą od ilość sztucznych substancji- jedynie wodę dało się pic. Trochę słabo w kontekście dzieci. Rezydentka nieuchwytna i uciekająca na widok turystów. Animatorki polskie chyba już bardzo zmęczone wakacjami. Obsługa hotelu robi co może aby pozostawic dobre wrażenie. Żałuje ze nie wczytałam się bardziej w opinie. Dobrze, ze słońce było!

2.0/6

Weronika, ŁÓDŹ 11.08.2021

Dramat

Nie wiem jakim cudem hotel ma 4.5 gwiazdki i jest tak chętnie wciskany klientom biura. Przyjechaliśmy z malymi dziećmi o 23do hotelu, (podróż zaczęła się o 14)... i czekały na nas suche kanapki na kolację bo nasza doba się zaczęła ale kolacja była do 21.30 więc się nie załapaliśmy. Po wejściu do pokoju smród kanalizacji i wilgoci. Rano okazało się że z łazienki nie da się korzystać bez wietrzenia pomieszczeń tak wybijało z kanalizacji. Brzydziły się korzystać z prysznica sedesu umywalki....zresztą zdjęcia mówią same za siebie. Brak wentylacji skutkował grzybem wokół futryn, wszystko było mokre. W szafie 5 wieszków i ani jednej półki... 4osobowa rodzina cały pobyt mieszkaliśmy na walizkach. Doplacilismy za hotel ze względu na aquapark który działał przez 3-4h dziennie. Dzieci zjeżdżały po suchych zjeżdżalniach robiąc sobie krzywdę. Z tych 4h przez połowę jeszcze odcinało prąd w hotelu więc nie działały atrakcje ani klima. Internetu brak. Występy w hotelu co wieczór przerywane brakiem prądu. Jedzenie smaczne i różnorodne.

2.0/6

Anna 28.06.2022

Słabe 3*** a w katalogu Rainbow 4****

Niestety nie jest to obiekt z katalogu Rainbow, zdjęcia nie oddają rzeczywistości obiektu. 70% obiektu to stare pokoje pamiętające lata 90 ubiegłego wieku, łóżka a raczej leżanki w pokoju to standard taniego kempingu , łazienka również standard kampingowy niżeli hotelowy który w opinii Rainbow wynosi 4* co niestety jest dalekie od rzeczywistości za pokoje w standardzie prawdziwych 4* dopłata 40 Euro za dobę. Sprzątanie pokoju ogranicza się do umycia podłogi i wymiany ręczników, ogólnie jest problem z czystością w obiekcie np. w trakcie naszego pobytu zbita szyba z łazienki potrafiła leżeć na trawniku 7 dni (nawet ogrodnik kosząc trawnik ominął szybę i kosił dalej i tak 2 razy). Papierki i śmieci potrafią leżeć w tym samym miejscu kilka dni. Leżaki na basenie i plaży stare i zdezelowane, dziurawe i wręcz brudne. Plaży brak, są podesty do wejścia bezpośrednio do morza. Największą wadą w obiekcie w naszej ocenie jest system żetonowy, tak żetonowy :) masz żeton dostaniesz napój na basenie a jak nie masz żetonu to nie dostaniesz picia, przy zameldowaniu dostajesz tyle żetonów ile jest osób w pokoju w naszym przypadku 4 szt za kaucją 8 euro i tak sobie nosisz żetony przy sobie żeby wymienić na kubek z napojem a jak zapomnisz żetonu to wracasz tam gdzie je zostawiłem i tutaj oczywiście Rainbow nie daje żadnej informacji żeby zabrać ze sobą na wakacje kąpielówki z kieszeniami ;) albo sakiwkę na żetony. Tak naprawdę system żetonowy to nic innego jak przeniesienie odpowiedzialności za odpady na konsumenta bo jak nie oddasz kubka to nie dostaniesz żetonu ;) może i eko ale raczej eko-nomia niżeli ekologia ;). Żeby nie było samych wad to wyjasnie dlaczego zamiast oceny 6 daje 2, daje magiczne 2 ponieważ obsługa zarówno w restauracji jak i przy barach daje z siebie 10000% żeby goście czuli się w tym syfie komfortowo chociaż nie jest to obiekt z katalogu i wielki szacun dla załogi z barów i restauracji bo inaczej byłby dramat a tak jest tylko syf +.

1.5/6

Rafał 26.09.2022

Uwaga standard, góra 2*

4.5 gwiazdki według Rainbow to kpina z klientów. Max 2 gwiazdki według mnie. Wystrój pokoi i łazienki to istne lata 80. Remontu nie było tam od przynajmniej 20 lat, łazienki zniszczone zaniedbane, śmierdzące, brak ciepłej wody w kranach przez większość wyjazdu. Cała infrastruktura także bardzo zniszczona poczynając od basenów i zjeżdżalni a kończąc na części wydzielonej dla dzieci (wygląda jak Prypeć po Czarnobylu). Jedyne plusy to świetna zawsze uśmiechnięta obsługa. O drinkach nie będę pisał bo jak to na All-u były fatalne, nie da się pić tych słodkich ulepków z minimalną ilością alkoholu, normalne drinki min 5 euro.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem