Opinie klientów o Magic Tulip Beach Resort

5.4 /6
274 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.6
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Danuta, Siemianowice Śląskie 10.07.2019

z dużym potencjałem ale....

Hotel jak wszystkie w okolicy na pustyni, wszędzie daleko. Bardzo ładny zadbany terenie. Wspaniała rafa, kolorowa , żywa, codziennie przypływające żółwie. Pomost bardzo długi ale to było w opisie. Pokoje przy budynku głównym bardzo głośne ( pracujący całą dobę agregat). Na naszą prośbę pokój bez problemu został zamieniony na nr 300 i było ok. Pokoje czyste, sprzątane chociaż mam wrażenie ,że w ciągu całego 2 tygodniowego pobytu pościel nie była zmieniana. Jedzenie : śniadania trochę monotonne ale kucharz codziennie robił omlety, jajka ze wskazanymi przez nas dodatkami .obiady i kolacje SUPER. Bardzo nas zaskoczył fakt ,że napiwki zostawiane kelnerom były im zabierane i wrzucane do wspólnej skrzynki. Nie dało się "nagrodzić" osoby która się starała i myślę, że to jest duży problem organizacyjny. Powodowało to ,że kelnerzy nie starali się zadowolić klienta. Największym minusem była nieczynna klimatyzacja w pomieszczeniach ogólnodostępnych ( stołówka, lobby bar , dyskoteka) przez całe 2 tygodnie , pewnie nie muszę opisywać jakie były warunki przy temperaturze około 40C. I nie ukrywam ,że tłumaczenie rezydenta ,że zepsuła się jakaś część i należny ja ściągnąć z Kairu była dla nas niezawalająca. A można było problem dosyć łatwo rozwiązać. Hotel sąsiadujący miał klimatyzację i goście tego hotelu mogli korzystać z bazy naszego natomiast nie działało to odwrotnie. Ja rozumiem ,że wyższy standard i w ogóle ale w sytuacji gdy w naszym hotelu wyłączone były z normalnego użycia stołówka i bar powinny zostać podjęte jakieś działania ,żeby chociaż w ograniczonym zakresie można było korzystać np bez napojów alkoholowych :(

3.0/6

Magdalena, PŁOŃSK 14.03.2020

Mój pobyt odbył się w lutym 2020r. Dużym plusem jest zabudowa, piękne ogrody oraz otoczenie(hotelowe), bo poza hotelem to sama pustynia. Jako największy minus oceniam bar i jakość serwowanych alkoholi i drinków zrobionych brzydko mówiąc ,,na odwal się" . Widać, że obsługa hotelowa, aż prosi się o dawanie napiwków. Pokoje które wzięliśmy za dopłatą 10 dolarów(nie pamiętam, czy od osoby, czy od pokoju) były w lepszej lokalizacji. Zdecydowaliśmy na zmianę lokalizacji, ponieważ pokoje dawane przez recepcję zlokalizowane są przy urządzeniu, które pracuje bardzo głośno(po prawej stronie wychodząc z restauracji głównej). To mój pierwszy pobyt w Egipcie, ale gdybym miała wybrać się tam ponownie prawdopodobnie skorzystałabym z innego hotelu, chociażby dla porównania samego jedzenia, czy rzeczywiście wszędzie jest na tak średnim poziomie, czy są hotele, gdzie bardziej dbają o wyrazistość i smak dań.

3.0/6

Krzysiek 26.07.2019

Średnio

Hotel NIE do polecenia jeśli cena wynosi ponad 2000/os. Wady:Jedzenie monotonne mało europejskie i nigdy tak mało nie jedliśmy mając all inclusive gdyż prawie nic nam nie smakowało i chyba nie tylko nam -baaardzo dużo osób zamawiało w samolocie jakieś obiady w drodze powrotnej a my pierwsze co po wylądowaniu to hot dogi z Orlenu Serio, od hotelu do najbliższej mieściny ok 5-10 min autem, animacje wieczorne tylko w pierwszym dniu fajne, później nic( możliwe że to przez Ramadan), jeśli chodzi o drinki to do wyboru wódka z colą lub colą z wódką ewentualnie piwo 🍺menu z drinkami podobno jest ale dla kelnerów nie istnieje😂 tyle z wad, Zalety : polecieliśmy za 1650zl/os (lasy minute), co rekompensuje powyższe ale nawet za tą cenę drugi raz bym tam NIE poleciał, duża odległość od miasta jest też zaletą- cisza, spokój, plaża tylko dla hotelowiczow no i duży basen na którym nie brakuje leżaków, dobre miejsce dla nurków, baza nurkowa przy hotelu- niemiecka z dobrymi cenami, pracuje tam Polka Ania.

3.0/6

ANDRZEJ, Kraków 03.06.2022

Pobyt w maju 2022r.

Od 5 lat jeżdżę do tego hotelu , wszystkie poprzednie pobyty były bez zarzutu ale ostatni niestety nie był udany.Praktycznie 1 dzień został stracony przez problemy z pokojem ,blokujący się zamek drzwiowy uniemożliwiał dostanie się do dokoju ,po trwającej całe wieki wymianie zamka okazuje się ,że drzwi nie można zamknąć -elektroniczny klucz nie działa.Potem kolejny problem- drzwi na taras się nie domykają,sejf nie działa -naprawy ciągną się w nieskończoność. Pościel wygląda na nieświeżą p,poduszki z żółtymi plamami - nie można doprosić się o ich wymianę. Wyżywienie nienajgorsze ale nie tak dobre i urozmaicone jak wcześniej.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem