Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
4.0/6
Grażyna, Warszawa 23.11.2023 Termin pobytu: październik 2023
Wielkie rozczarowanie
Mówiąc delikatnie - nadać temu hotelowi kategorię 5* to b.duże nadużycie. Gdyby przedstawiciele biura Rainbow i sieci Radisson kiedykolwiek odwiedzili ten obiekt - daliby mu max. 3,5*. Przynależność hotelu do sieci Radisson była gł. kryterium wyboru tego hotelu, więc tym większe rozczarowanie. Hotel z pewnością wymaga remontu/odświeżenia, ale gdyby w ofercie miał 3,5* - wiele bym wybaczyła i usprawiedliwiła. Dla Biura Rainbow - specjalne "podziękowania" od stałej, 20-letniej klientki-P.Niny z Gdańska, której pokój był na przysłowiowym końcu świata, gdzie nawet obsługa hotelowa nie docierała. Ani razu, przez okres 1 tygodnia, pokój nie był sprzątany, nie było wymiany ręczników, ani dostawy butelek z wodą!!! - ŻENADA!!! (szkoda, że dowiedzieliśmy się o tym ostatniego dnia, bo na pewno byśmy interweniowali).
3.5/6
MALGORZATA ELZBIETA, CHRUSCIELE 07.02.2024 Termin pobytu: styczeń 2024
Hotelu Marina Resort Port Ghalib w Egipcie
Pokoj nie zasluguje na 5 gwiazdek, dalabym 3. Bylo czysto ale na 5 gwiazdek powinien byc odnowiony, nowe meble. Plusem bylo to,ze jako trojka dostalismy salon z sypialnia. Jedzenie bardzo dobre, urozmaicone i bardzo duzy wybor. Restauracja a'la carte byla platna. Rafa koralowa na plazy nie trzeba bylo daleko plynac zeby ogladac kolorowe rybki. Hotel blisko lotniska.
3.5/6
Rafał 10.01.2024 Termin pobytu: grudzień 2023
Marina Resort Port Ghalib
Pobyt w grudniu idealny do wypoczynku, bardzo mało gości w hotelu Pokój na parterze przy basenie ok, sprzątany codziennie Odradzam korzystanie z strefy SPA w tym hotelu, pod prysznicem tragedia. Kilka milimetrów brunatnego szlamu i papier toaletowy na podłodze . Tam nie było sprzątane chyba z 2 lata. Odebraliśmy wpłacone pieniądze i nie korzystaliśmy z masażu. Żałuję że nie miałem tam telefonu i nie zrobiłem zdjęć bo pierwszy raz widziałem taki syf. Dziwne że nikt im wcześniej tego nie zgłosił
3.0/6
Urszula 24.01.2024 Termin pobytu: grudzień 2023
Nie polecam wyjazdów z firmą Rainbow
Generalnie można wypocząć, hotel nienajgorszy, jednak za te pieniądze polecam wybrać hotel z większym wyborem restauracji, rozgrywek, zlokalizowany blisko dużego miasta i głównych atrakcji turystycznych. Stąd niestety wszędzie daleko (najbliższa atrakcja Luxor 400km). Nie polecam wykupowania ubezpieczenia z Rainbow a na własną rękę, gdyż jest bezużyteczne. W razie sytuacji awaryjnej (choroba) brak możliwości otrzymania zwrotu pieniędzy i jakiejkolwiek pomocy. Jeżeli mają państwo możliwość wyboru innego biura lub wyjazd na własną rękę to serdecznie polecam taki właśnie wariant!