Opinie klientów o Marina Resort Port Ghalib

5.1 /6
99 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.6
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Aleksandra 15.04.2023

Wyjazd rodzinny

Hotel jest w bardzo średnim standardzie. Wg mnie max 3 gwiazdki. Pokoje standard bez balkonu/tarasu. Jedzenie bardzo przeciętne i monotonne, zdarzało się coś dobrego. Brak menu dziecięcego. Sama restauracja nie posiada okien, jest zamkniętym pomieszczeniem i przypomina bardziej stołówkę. Brak możliwości jedzenia na świeżym powietrzu. Wina dostępne wyłącznie w restauracji i lobby restauracyjnym (brak w beach barze). Dla dzieci fajne zjeżdżalnie. Plaża z bardzo fajną rafą koralową dostępna z plaży. Animacje dla dzieci wyłącznie w zakresie tańca. Animacje dla dorosłych poza koncertem bardzo słabe (jeśli komuś na tym zależy). Pokoje w porządku, łazienki stare (obdrapana wanna).

3.0/6

Marzena 25.01.2024
Termin pobytu: grudzień 2023

plus: położenie, rafa, wielkość pokoi minus to jedzenie i czystość.

Może zacznę od plusów jednym z nich jest położenie hotelu, jak ktoś lubi spacery to wybór hotelu w Port Ghalib to wybór idealny nie trzeba ograniczać się tylko do terenu hotelu tak jak to jest w hotelach gdzie poza jego terenem nic nie ma. Dojazd z lotniska parę minut. Teren hotelu duży, zadbany jak ktoś lubi baseny to jest ich kilka więc wybór jest. Do plaży krótki spacerek, leżaki na plaży w ilości wystarczające. Bardzo fajne, łagodne zejście do wody gdzie jest ładna rafa, wejście aby snurkować wyznaczone więc duży plus nie niszczy się rafy. W barze na plaży jak to zwykle w hotelach ALL od południa przekąski ( frytki, hamburgery, mięso ,sałatki no i lody). Pokój mieliśmy bardzo duży około 60m2 a raczej nie pokój lecz kilka pomieszczeń (duży pokój z wyjściem na taras , sypialnia z wydzieloną garderobą, łazienka i mały przedpokój. No i teraz minusy: brak dokładnego sprzątania, pułki w szafie brudne, suszarka w łazience cała zakurzona (pokój był wcześniej malowany i niestety nie posprzątano go dokładnie) "koty" fruwające za drzwiami - czyli zamiatany środek. Nie można zwalać na standardy egipskie bo był to nasz czwarty pobyt w tym kraju i niestety taki nieład mieliśmy pierwszy raz. No i drugi minus to jedzenie, nieestetycznie podane , jak się patrzyło to nie zachęcało do jedzenia, wybór na obiad i kolację nie był zbyt duży, bo na śniadanie to jak zwykle w hotelach, ale tu też brak organizacji jeden Pan dwie patelnie na których robił omlety, jajecznice i jajka sadzone co kto chciał ale kolejka duża, Pieczywo najgorsze jakie mieliśmy do tej pory świeżość taka sobie, generalnie jakość produktów słaba. Kelnerzy chodzili jak za kare, Hotel potrzebuje porządnego menadżera bo ewidentnie brakuje organizacji w restauracji i nadzoru nad sprzątaniem pokoi.

3.0/6

Bo$$1988 20.01.2024

Marina Resort

Hotel swoje lata świetności już ma za sobą pokoje niestarannie odświeżone . Wszystko umazane farbą . W łazience to fugi już są brudne i są braki na każdym kroku tak ogólnie to nie wiem czy dał bym im 2 gwiazdki , jedynie na plus ze było sprzątane codziennie , meble stare i podrapane w pokoju dodatkowo unosił się smród chloru w pokoju . Jeśli chodzi o jedzenie to było znośne choć bez szału . Dodatkowo w ofercie było że pierwszego dnia barek z napojami z w cenie oraz szlafrok i kapcie ale niestety nic takiego nie było . Jeśli chodzi o wycieczki to kupiłem dwie dwie , do lukskru i snorkling . Luksor piękny choć ciągle nas poganiali żeby szybciej szybciej . A co do snorklingu to porażka wywieźli nas przy dużym wietrze i falach. Trzeba było było się trzymać żeby z łódki nie wypaść . Pierwsza rafa była nie widoczna przez te fale i zamulenie wody , druga rafa była osłonięta i widoczność była znośnia. Jeśli chodzi o obsługę to bardzo pomocna i miła za to duży plus Nikt się nie pochorował i wszyscy wrócili zdrowi więc to też na plus Oraz plus za lokalizację i rafe no ale hotel mógłby zainwestować w remont i wtedy naprawdę był by to super hotel bez konkurencji

3.0/6

Natalija,Norway 24.10.2023
Termin pobytu: październik 2023

MARINA RESORT PORT GHALIB

There is very good massage,big rooms and room service is best of the best!Hotel is more for adults.Food more or less every day same.Good cakes.Every day problems with coffee machines!
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem