Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
4.0/6
Wanda 05.03.2024 Termin pobytu: luty 2024
Polska nad Morzem Czerwonym
No cóż, miejsce ciekawe a najciekawsza rafa. Hotel to zależy czy lubisz hałas i mnóstwo ludzi pod oknami jeśli tak…jest dla ciebie. Niestety all słaby głodny nie chodzisz ale … kolejny minus to obsługa barmańska szczególnie w lobby (natychmiast bym zwolnił te towarzystwo) nachalne domaganie się napiwków, opryskliwość i bycie chyba tam za karę…z tego co mi się wydaje hotel jest DLA turysty ! Ogólnie nadrobili pogodą i rafą ale tylko dla tego że od nich nie zależy :) pozostała obsługa hotelu na plus ale raczej mnie tam już nie zobaczą
4.0/6
Mariusz, Rypin 17.05.2024 Termin pobytu: maj 2024
Dobry, polecam
Pobyt można uznać za udany, duży wybór jedzenia, okolica jak na Egipt ciekawa. Do wad trochę słabo sprzątają pokoje i parasole,leżaki na plaży do wymiany
4.0/6
Grażyna, Warszawa 23.11.2023 Termin pobytu: październik 2023
Wielkie rozczarowanie
Mówiąc delikatnie - nadać temu hotelowi kategorię 5* to b.duże nadużycie. Gdyby przedstawiciele biura Rainbow i sieci Radisson kiedykolwiek odwiedzili ten obiekt - daliby mu max. 3,5*. Przynależność hotelu do sieci Radisson była gł. kryterium wyboru tego hotelu, więc tym większe rozczarowanie. Hotel z pewnością wymaga remontu/odświeżenia, ale gdyby w ofercie miał 3,5* - wiele bym wybaczyła i usprawiedliwiła. Dla Biura Rainbow - specjalne "podziękowania" od stałej, 20-letniej klientki-P.Niny z Gdańska, której pokój był na przysłowiowym końcu świata, gdzie nawet obsługa hotelowa nie docierała. Ani razu, przez okres 1 tygodnia, pokój nie był sprzątany, nie było wymiany ręczników, ani dostawy butelek z wodą!!! - ŻENADA!!! (szkoda, że dowiedzieliśmy się o tym ostatniego dnia, bo na pewno byśmy interweniowali).
3.5/6
MALGORZATA ELZBIETA, CHRUSCIELE 07.02.2024 Termin pobytu: styczeń 2024
Hotelu Marina Resort Port Ghalib w Egipcie
Pokoj nie zasluguje na 5 gwiazdek, dalabym 3. Bylo czysto ale na 5 gwiazdek powinien byc odnowiony, nowe meble. Plusem bylo to,ze jako trojka dostalismy salon z sypialnia. Jedzenie bardzo dobre, urozmaicone i bardzo duzy wybor. Restauracja a'la carte byla platna. Rafa koralowa na plazy nie trzeba bylo daleko plynac zeby ogladac kolorowe rybki. Hotel blisko lotniska.