Opinie klientów o Marina Resort Port Ghalib

5.2 /6
146 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.6
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Rafał 10.01.2024
Termin pobytu: grudzień 2023

Marina Resort Port Ghalib

Pobyt w grudniu idealny do wypoczynku, bardzo mało gości w hotelu Pokój na parterze przy basenie ok, sprzątany codziennie Odradzam korzystanie z strefy SPA w tym hotelu, pod prysznicem tragedia. Kilka milimetrów brunatnego szlamu i papier toaletowy na podłodze . Tam nie było sprzątane chyba z 2 lata. Odebraliśmy wpłacone pieniądze i nie korzystaliśmy z masażu. Żałuję że nie miałem tam telefonu i nie zrobiłem zdjęć bo pierwszy raz widziałem taki syf. Dziwne że nikt im wcześniej tego nie zgłosił

3.0/6

Urszula 24.01.2024
Termin pobytu: grudzień 2023

Nie polecam wyjazdów z firmą Rainbow

Generalnie można wypocząć, hotel nienajgorszy, jednak za te pieniądze polecam wybrać hotel z większym wyborem restauracji, rozgrywek, zlokalizowany blisko dużego miasta i głównych atrakcji turystycznych. Stąd niestety wszędzie daleko (najbliższa atrakcja Luxor 400km). Nie polecam wykupowania ubezpieczenia z Rainbow a na własną rękę, gdyż jest bezużyteczne. W razie sytuacji awaryjnej (choroba) brak możliwości otrzymania zwrotu pieniędzy i jakiejkolwiek pomocy. Jeżeli mają państwo możliwość wyboru innego biura lub wyjazd na własną rękę to serdecznie polecam taki właśnie wariant!

3.0/6

Aleksandra 15.04.2023

Wyjazd rodzinny

Hotel jest w bardzo średnim standardzie. Wg mnie max 3 gwiazdki. Pokoje standard bez balkonu/tarasu. Jedzenie bardzo przeciętne i monotonne, zdarzało się coś dobrego. Brak menu dziecięcego. Sama restauracja nie posiada okien, jest zamkniętym pomieszczeniem i przypomina bardziej stołówkę. Brak możliwości jedzenia na świeżym powietrzu. Wina dostępne wyłącznie w restauracji i lobby restauracyjnym (brak w beach barze). Dla dzieci fajne zjeżdżalnie. Plaża z bardzo fajną rafą koralową dostępna z plaży. Animacje dla dzieci wyłącznie w zakresie tańca. Animacje dla dorosłych poza koncertem bardzo słabe (jeśli komuś na tym zależy). Pokoje w porządku, łazienki stare (obdrapana wanna).

3.0/6

Marzena 25.01.2024
Termin pobytu: grudzień 2023

plus: położenie, rafa, wielkość pokoi minus to jedzenie i czystość.

Może zacznę od plusów jednym z nich jest położenie hotelu, jak ktoś lubi spacery to wybór hotelu w Port Ghalib to wybór idealny nie trzeba ograniczać się tylko do terenu hotelu tak jak to jest w hotelach gdzie poza jego terenem nic nie ma. Dojazd z lotniska parę minut. Teren hotelu duży, zadbany jak ktoś lubi baseny to jest ich kilka więc wybór jest. Do plaży krótki spacerek, leżaki na plaży w ilości wystarczające. Bardzo fajne, łagodne zejście do wody gdzie jest ładna rafa, wejście aby snurkować wyznaczone więc duży plus nie niszczy się rafy. W barze na plaży jak to zwykle w hotelach ALL od południa przekąski ( frytki, hamburgery, mięso ,sałatki no i lody). Pokój mieliśmy bardzo duży około 60m2 a raczej nie pokój lecz kilka pomieszczeń (duży pokój z wyjściem na taras , sypialnia z wydzieloną garderobą, łazienka i mały przedpokój. No i teraz minusy: brak dokładnego sprzątania, pułki w szafie brudne, suszarka w łazience cała zakurzona (pokój był wcześniej malowany i niestety nie posprzątano go dokładnie) "koty" fruwające za drzwiami - czyli zamiatany środek. Nie można zwalać na standardy egipskie bo był to nasz czwarty pobyt w tym kraju i niestety taki nieład mieliśmy pierwszy raz. No i drugi minus to jedzenie, nieestetycznie podane , jak się patrzyło to nie zachęcało do jedzenia, wybór na obiad i kolację nie był zbyt duży, bo na śniadanie to jak zwykle w hotelach, ale tu też brak organizacji jeden Pan dwie patelnie na których robił omlety, jajecznice i jajka sadzone co kto chciał ale kolejka duża, Pieczywo najgorsze jakie mieliśmy do tej pory świeżość taka sobie, generalnie jakość produktów słaba. Kelnerzy chodzili jak za kare, Hotel potrzebuje porządnego menadżera bo ewidentnie brakuje organizacji w restauracji i nadzoru nad sprzątaniem pokoi.
133343537
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem