Opinie klientów o MG Alexander The Great

4.9 /6
68 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.4
Pokój
4.9
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
4.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Maciej, Wejherowo 23.10.2023
Termin pobytu: październik 2023

Mocno średnio

Hotel na granicy dostateczności. Obsługa na ogół miła i pomocna, ale bardzo mocno nastawiona na tipy, pracownicy non stop chodzą po obiekcie i zaczepiają wszystkich z bardzo dużą nachalnością żeby coś zaoferować dodatkowego. Potrafią wybudzić człowieka, który odpoczywa sobie na leżaku i nie rozumieją słowa "nie". Pracownik hotelu próbował wejść do pokoju podczas gdy ten był zamknięty od środka i non stop walił w drzwi i próbował je otworzyć dopóki się nie ubrałem i nie podszedłem do drzwi, nawet jak krzyczałem, że już idę to nadal to robił. A chciał tylko zapytać czy wyjeżdżamy po 12 :) Czystość w pokojach pozostawia bardzo dużo do życzenia, jest po prostu brudno i obsługa zamiast podczas sprzątania skupić się na wyczyszczeniu wszystkiego to robi serduszka i słoniki z ręczników żeby tylko zostawić im tip'a. Łóżka niesamowicie skrzypią, każdy najmniejszy ruch powoduje skrzypienie. Pokoje są do totalnego remontu z wymianą mebli. Plus za klimę w pokoju, ale jest bardzo głośna. Jeśli chodzi o jedzenie to jest mocno monotonne i dostateczne. Zero przyjemności z jedzenia, bardziej człowiek idzie żeby po prostu zjeść by nie być głodnym. W koło to samo, mocno przesolone albo przesłodzone, pieczywo twarde sprzed kilku dni. Generalnie wszystkie dania składają się z podobnych składników. Jedzenie często również było zimne po przyjściu zaraz po otwarciu. Jest maszynka do lodów która działa w porze kolacji, ale "lody" to sama woda z jakimś smakiem. Napoje również są mocno średnie, niech Was nie zmyli logo coli, bo nie ma tam napisu CocaCola tylko CoolCola, więc jest to wyrób kolo podobny. Zaskoczeniem był w miarę dobrze działający internet (Wi-Fi) na terenie całego obiektu, nawet na plaży. Treści dłużej się ładowały, ale nawet YouTube dało się obejrzeć w normalnej jakości. Wyjazd kupiliśmy w bardzo dużej promocji i jak na te kwotę to więcej nie było można oczekiwać. Byliśmy 4 noce i stwierdziliśmy, że to idealnie, dłużej jest już tam po prostu zbyt nudno. Basen i plaża są zamykane po zachodzie słońca, więc wieczorami średnio jest już coś robić. Z wycieczek bardzo polecamy Quady, super przeżycie, ale czas trwania krótszy niż w ofercie, jechaliśmy w jedną stronę 20min, a w ofercie jest 45min.

2.0/6

Jacek, Kornelin 22.05.2024
Termin pobytu: maj 2024

słaby pobyt za duże pieniądze

Zaznaczam że nie jestem wymagającym człowiekiem!!!! Jeździmy z Rainbow już parę lat ale ten wyjazd był wypadkiem który nie powinien się zdarzyć. Zapłaciliśmy zamawiając wakacje we wrześniu 2023 r, po ok 2800 zł od os. ,ludzie którzy zamawiali ten sam termin w tym hotelu parę tygodni przed przyjazdem płacili po 1600 zł od os. Pierwsza porażka!!! Hotel krótko mówiąc w nieciekawej kondycji ,drzwi od łazienki spękane i łatane blachą na śruby ,wanna żółta ,brudna zasłonka do prysznica z czarnymi plamami i resztkami z betonem (mamy zdjęcia na wszystko). Drzwi wejściowe i tarasowe nieszczelne i ruchome ,waliły całymi nocami ponieważ wieją tam dość silne wiatry. Przechodząc do wyżywienia to było porównywalne do karmienia zwierząt hodowlanych ,można było się nasycić jeżeli ktoś przed końcem nie miał odruchu wymiotnego. Zaznaczam jeszcze raz że nie byliśmy wybredni!!!!! Jeżeli chodzi o obsługę to mili byli tylko panowie pokojowi ,pani co piekła bułeczki i młodzież z animacji,reszta chyba pracuje za karę a najlepiej jakby im dawać co chwilę po 5$. Najlepiej wypada plaża i basen tu pewna 4. Opieka rezydenta wirtualna ,raz się pokazał na 5 min w autokarze z lotniska , resztę roboty odwalił za niego miejscowy zastępca ,widziany dwa razy. Nie wierzcie ślepo w opisy wycieczek bo są przesłodzone!!! Np. podróż do Luksoru nie trwa 5 godz. tylko 8 czyli w dwie strony 16. O innych nie wspomnę. Po rozmowach z innymi uczestnikami wakacji z Rainbow zakwaterowanymi w innych hotelach ,doszliśmy do wniosków że tylko my ponieśliśmy sromotną porażkę. Proszę czytających o ponowne przemyślenie decyzji o zakwaterowaniu w tym hotelu. Tylko na zdjęciach w folderze wygląda ładnie. podsumowując ,najgorsze wakacje w dotychczasowym życiu a mamy po 60 lat

1.5/6

MICHAŁ ADAM, Garwolin 06.12.2023
Termin pobytu: listopad 2023

Stary ośrodek

Stary zniszczony hotel - najwyżej 3 gwiazdki. Jedzenie monotonne - cały tydzień to samo. Daleko od "cywilizacji". Obsługa mówi b. słabym angielskim.

1.5/6

Robert, Zakopane 22.05.2024
Termin pobytu: maj 2024

Karaluchy w łazience

Dostaliśmy okropny pokój, karaluchy biegały w łazience , personel twierdził że to normalne 😡 dopiero po dwóch dniach i interwencji rezydenta dostaliśmy inny, dużo lepszy pokój. Duży plus dla Ahmeda rezydenta z Rainbow 🌈
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem