Opinie klientów o Three Corners Equinox Beach Resort

5.2 /6
374 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.2
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Ryszard, Poznan 20.08.2021

Plusy i minusy.

Hotel był świeżo po uruchomieniu po przerwie wywołanej COVIDem. Obsługa bardzo starająca się, ale niedoświadczona. Z początku duże problemy z jakością i różnorodnością jedzenia w kuchni. Widać też, że hotel nie jest pierwszej świeżości, chociaż pokoje w głównym budynku były chyba niedawno wyremontowane. Manager hotelu bardzo się stara i jest mocno frontem do klienta, ale walczy z dużymi przeciwnościami.

3.5/6

Rafał, Kraków 03.12.2015

Nie było źle, ale kilka rzeczy do absolutnej poprawy

Ogólnie ok, gdyż jechałem na tydzień do miejsca, z którego nie chciałem się ruszać: po prostu być na leżaku przy basenie, sączyć drinki w cieple i odpocząć od polskiej rzeczywistości, w której było już zimno, szaro i smutno. Ten ogólnookejowy obraz zmąciło jednak kilka rzeczy, które - moim zdaniem - nie powinny mieć miejsca w 4,5-gwiazdkowym hotelu: zaraz na początku nastąpiło spore rozczarowanie, kiedy okazało się że nie działa klucz do pokoju. Obsługa musiała wchodzić przez drzwi balkonowe, które potem nie chciały się zamykać. Poprosiliśmy o zmianę pokoju (z niechęcią, gdyż pokój był dobrze usytuowany (blisko budynku głównego, morza i basenu). Dostaliśmy znacznie dalej położony, a kłopot z otwieraniem drzwi pojawił się ponownie. Tym razem okazało się, że metalową nakładkę trzeba podciągać do góry, by móc spokojnie wkładać klucz (oczywiście sam na to wpadłem, bom Polak rodem z PRL-u, który nauczył się kombinowania jak w żadnym innym ustroju. Strach pomyśleć, co przeżywają obywatele z Europy Zach. nie przywykli do takich rzeczy). Poza tym w restauracji głównej kelnerzy nie wysilają się z serwisem, a szczytem było już ich zdziwienie, kiedy poprosiłem o zmianę totalnie zasyfionego obrusa przy stoliku (tym dziwniejsze, że obrusy często zmieniano i ogólnie restauracja była bardzo czysta. Może miałem pecha, to też możliwe). W środku pobytu przetoczyła się nad hotelem gwałtowna burza, o której musiano w hotelu wiedzieć wcześniej (my wiedzieliśmy - wystarczyło zajrzeć do prognozy pogody w tv). Mimo to, spustoszenie po burzy było w budynku głównym ogromne, a obsługa zupełnie nieprzygotowana do jakichkolwiek akcji zapobiegawczych. W kilku miejscach z sufitu lała się woda (w kawiarni hotelowej odpadło kilka metrów kw. sufitu). Osobną sprawą jest internet. Po prostu tragiczny. Przez dwa pierwsze dni jeszcze było po japońsku czyli jako-tako. Potem to już był tylko z nazwy w Państwa katalogach. Nawet pójście do recepcji, by być blisko rutera nic nie dawało. To są spore minusy jak na obiekt 4,5-gwiazdkowy nadany przez Państwa w opisie. SZCZEGÓLNIE, JEŚLI MY WYBRALIŚMY TEN HOTEL PRZEDE WSZYSTKIM ZE WZGLĘDU NA DOSTĘPNY INTERNET I DOSKONAŁE REKOMENDACJE W TRIP ADVISORZE. Moim zdaniem to nieporozumienie i radziłbym zweryfikowanie owej ilości gwiazdek. Na plus: teren hotelu zadbany, baseny bardzo ładne. Drinki standard czyli jak w typowym hotelu wakacyjnym (nie wiem, ile musiałbym wypić, by poczuć w nich alkohol). Sam hotel jest więc bardzo ładny, ale położony na totalnym pustkowiu - warto o tym wiedzieć, szczególnie jeśli ma się ochotę na spacery poza hotelem. Krajobraz dookoła księżycowy.

3.5/6

Elżbieta 20.02.2018
Termin pobytu: luty 2018

hotel poniżej oczekiwań

Własnie wróciłam z tego hotelu, okazał się ponżej moich oczekiwań.Niestety, Polacy otrzymują najgorsze pokoje w bardzo zniszczonym budynku nr 2, wymagającym gruntowego remontu, najbardzej odległego od podgrzewanego basenu i plaży. Meble zniszczone, sanitariaty w złym stanie, zardzewiałe, wanna brudna, okna brudne, podłogi obskurne z latającymi "kotami" po kątach, balkon nie sprzątany. Sprzątanie pokoju polegało na wyrzuceniu śmieci i pozostawieniu butelek z wodą. Korytarze z odpadającymi ze ścian płatami farby, które leżały przez cały tydzień i tylko wiatr zamiatał je z kąta w kąt. Restauracja bardzo ładna i czyściutka, jednak jedzenie bardzo przeciętne i monotonne.. Plaża z łagodnym zejściem do morza, jednak piasku niewiele, trochę na brzegu. Przeważa żwir i kamienie. Pomost usytuowany daleko od plaży i i przez jego znaczną część niezabezpieczony żadnymi barkierkami czy linami, po prostu dechy i nic więcej. Na terenie hotelu dużo zieleni i kolorowych kwiatów, jednak alejki kamienieste, z rudym, sproszkowanym żwirem co przy dużych wiatrach stanowi problem. Dużo kamienistych schodów i schodków, bez barkierek, niebezpiecznych dla osób starszych i dzieci.

3.5/6

Urszula, Jordanów 25.10.2015

Hotel dla ceniących spokój

Witam spędziliśmy w nim dwa tygodnie, nie był to nasz pierwszy wypad do Egiptu tak więc mamy rozeznanie na co można liczyć. Hotel jak widać dopiero rozwija skrzydła bo widać, że sadzone są nowe rośliny podjazd pod hotel powoli jest budowany. Pokoje z widokiem na morze, czyste ale jak wiadomo, zawsze można się do czegoś przyczepić. Kuchnia bardzo dobra ale po tygodniu posiłki są powtarzane duży plus za napoje oryginalne w butelkach tak jak i piwo. Obsługa w restauracji bardzo dobra nie było czekania na widelce i wszystko odbywało się sprawnie, niczego nie brakowało. Obsługa całego hotelu to wielki plus wszyscy uśmiechnięci i pomocni co nas bardzo pozytywnie zaskoczyło. Co do atrakcji to poza snurkowaniem i oglądaniem rafy nie ma co robić czasem można pograć w siatkówkę jak się ma z kim, a tak to tylko leżenie i prażenie się na słońcu. Hotel z tego co widać nastawiony na odpoczynek starszych osób bo nawet zdarzyła się taka sytuacja, że starszej Pani z Niemiec przeszkadzała muzyka na basenie i trzeba było ściszyć mimo tego, że ona wcale głośno nie była puszczana. Na minus zwyczaj z rezerwacja leżaków na plaży jeśli się nie było wcześniej niż przed 7 to jedyne wolne leżaki były na samym końcu plaży gdzie było daleko jak i do baru i toalety. Na plaży zupełna cisza tak jak pisałem wyżej cisza i spokój to główne cechy tego hotelu. Animatorzy coś tam starali zapewnić rozrywkę, zresztą bardzo mili ale z racji wieku bardzo mało osób było chętnych do brania udziału w różnych zabawach.
186878894
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem