Opinie klientów o Three Corners Happy Life Beach Resort

5.4 /6
104 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.2
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Aga, Warszawa 09.11.2015

Three Corners Happy Life Beach Resort

Wypoczynek bez komplikacji.

5.5/6

Oksi, PR 14.07.2021

Odpoczynek

Super odpoczynek. Z lotniska do hotelu 40 minut. Obok hotelu są pustyni. W pokojach nie Super remont, ale czysto.

5.5/6

Wojciech, Nysa 04.08.2021

Szczęśliwe życie na plaży

W Egipcie (Hotel Happy Life) spędziłem z Rodziną jedne z ciekawszych i beztroskich wakacji. Pomimo wysokich temperatur (lipiec) można było się zaaklimatyzować (inna wilgotność powietrza) ponadto klimatyzacja w hotelu działała bez zarzutu. Na samym początku czekała nas miła niespodzianka. Mieliśmy dostać pokój z widokiem na ogród, a dostaliśmy z widokiem na morze - 200 m. od miejsca rafy koralowej gdzie były bardzo dobre warunki do nurkowania i podziwiania fauny i flory wspomnianej rafy. Ilość basenów oraz ich różnorodność zadowalała dorosłych i dzieci (nawet te najmłodsze). Animatorzy organizowali wiele atrakcji mi. wodny aerobik, piłkę plażową, pokazy tańca i dyskoteki (czas był wypełniony). Wycieczki fakultatywne organizowane przez biuro obsługiwali lokalni przewodnicy mówiący po w naszym języku. Obsługa hotelu komunikatywna (j. angielski) ale wielu już mówi i rozumie Polsku ponieważ większość turystów to Polacy. Jedzenie nie dla wybrednych ale w zupełności zadowalające - zawsze można było coś wybrać. Jedyny mankament to nakładanie potraw przez obsługę co powodowało kolejki i czasami trzeba było wytłumaczyć co się chce i ile. Na plus należy przypisać jakość ciast i słodyczy (mistrzostwo) ich smak i różnorodność były na najwyższym poziomie. Należy przyzwyczaić się do dawania małych napiwków obsłudze (to ułatwia życie) jednak nie jest konieczne. Podczas wycieczek należy uważać na ulicznych (bazarowych) sprzedawców. Potrafią być nachalni i wyrywać pieniądze z ręki i portfela podczas transakcji zakupu. Nasz przewodnik do Luksoru Rimon pobrał od nas opłatę za przejazd po Nilu 7 $ (w materiałach biura wynosiła 5 $) ale do takich rozbieżności cenowych należy się przyzwyczaić. Po prostu każdy chce żyć :-). Ponadto podczas wycieczki statkiem można się dużo dowiedzieć i zobaczyć np. delfiny, krowę morską, rekiny i żółwie oczywiście przy dozie szczęścia. My nie widzieliśmy rekina ale może to i dobrze. Generalnie panuje spokój i widać, że Egipcjanom zależy na turystach z Polski. Jesteśmy zadowoleni z wczasów i polecamy hotel oraz biuro Rainbow.

5.5/6

Agata 21.06.2015

Wspaniały Hotel

Super hotel w dobrej cenie.
113141526
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem