Opinie klientów o Amphoras Blu (ex. Shores Aloha Resort)

4.9 /6
48 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.8
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Marcelina, Olsztyn 16.02.2023
Termin pobytu: styczeń 2023

Odpoczeliśmy ale drogo jak na warunki

Hotel położony przy samej rafie, zejście do wody z pomostu, fafa ładna, jest co obejrzeć pod wodą. Jedzenie dobre choć monotonne, uważam, że każdy znjadzie coś dla siebie. Zaskoczeniem był brak kawy z ekspresu, zwłaszcza że głównymi goścmi hotelu są Włosi!, oraz wino, które dostępne było tylko w restauracji, nawet w barze przy lobby brak wina. Animacje kiepskie, choć nie korzytałam, ale animatorzy podchodzili, kiepsko motywowali do udziału. Niestety obsługa w barach z kiepskim angielskim. Przy ''restauracji'' na plaży mnóstwo ptaków, które siadały na sztućce do nakładania jedzenia, obsługa tego nie pilnowała. Ogromny minus za pluskwy w łóżkach, mieliśmy wtyczki z płynem na komary/owady, tego w pokoju nie było, a nogi i stopy pogryzione tak, że aż krępowało nas to na plaży i swędziało tydzień po powrocie z wakacji. W pokojach brak kołder, samo prześcieradło, jak na tą porę roku i temperaturę spadającą wieczorami do 13 stopni to jednak za mało. Pokoje już z zębem czasu, łazienki wymagają odświeżenia.

3.0/6

Tomasz, WARSZAWA 10.02.2019

Przeciętny-sluty 2019

Hotel przeciętny pod wieloma względami. Można tam pobyć ale tydzień to max.Beznadziejna i wymuszająca łąpówki obsługa i beznadziejny serwis pokojowy- domagaś się trzeba zmiany ręczników, zmiany pościeli czy dołożenia papieru toaletowego. Wyżywienie zadowalające, stołówka względnie czysta. Może jedynie zbytnia monotonia. Etap zakwaterowania-niezgodne z warunkami umowy ale.. za dodatkowych prezydentów USA wspaniałomyślnie dają lepszy pokój-w tym czasie obłożenie hotelu bliskie 50%

1.5/6

Józef, Wilkowice 03.05.2019

nie warto - nawet za tak małe pieniądze

Absolutnie wyczuwalna wrogość obsługi..W salach jadalnych brak miejsc ! Mięso wydzielane w małych porcjach .Alkochol 10%.

0.5/6

Mama z przyjaciółmi 31.03.2019

FATALNY hotel NIE POLECAM !!!

Tylko Rezydent na tej wycieczce zasługuje na uznanie! Chociaż nie jest tam charytatywnie,mwięc mogę powiedzieć,że dobrze pracuje. Pokój : towrzystwo MRÓWEK, wszędzie..prysznic ..hmmm...pozostawię to bez komentarza...ogólnie czystość w pokoju poniżej 2,0. Położenie : hotel na skarpie, bez plaży, bo jeśli plażą nawać coś usypanego z piasku-bez dostępu do morza, to okej. Dla mnie było to poprostu boisko do siatkówki, na którym ktoś postawił kilkadziesiąt leżaków. Do tego nie podgrzewana woda w basenie więc jak nie snurkujesz, to nie zamoczysz stopy w wodzie. (MARZEC 20 19). Leżaki- mają fajne gąbki i niezliczoną ilość ptasich kup. OBRZYDLIWE! Brak toalety na plaży, a ta najbliższa dostepna , o zgrooozo...czystość hmmmm..... bez komentarza. Ręczniki- nie ma standardowej procedury, że wracasz z plaży oddajesz ręcznik -bierzesz kartę i idziesz do pokoju, ponieważ po godzinie 17 towarzystwo jest już błogo nastwione do pójścia do domu i TY dymasz z ręcznikami do pokoju... ponieważ od nich usłyszych : SORRRRY. Rano poszłam wymienić mokre ręczniki (zimne noce nie wysuszyły ich niestety...) ale usłyszałam, że tutaj przy besenie nie wymieni mi Pan (NIE ,BO NIE) i dalej zapierdziu na plażę..żeby dostąpić łaski w postaci SUCHEGO ręcznika. Okolica mało ciekawa, kilka sklepów lokalnych, nachalni taksówkarze i właściciele wielbłądów. Animacje i atrakcje dla dzieci. Hmmm.. Jeżeli przyjmiesz do wiadomości, że klientów z Polski jest w tym hotelu (i chynba w całym Sharm ) 0,000nic a Rosjan 110 % normy i dla nich WSZYSTKO jest prowadzone w języku ROSYJSKIM, to okej, coś tam jest,. Ale nikt nie zważa na to, że TWOJE dziecko uczy się angielskiego, chetnie by poszlifowało język. to nie w tym hotelu. Tam wszechobecne jest ZDRASTWUJTIE. Nawet wieczorne animacje są po rosyjsku. Mało tego, animatorzy hotelowi to dwie młode rosjanki i chłopak urody kubańskiej, ale narodowści też z za wschodu. W jadalni i barach główny język to cyrlica. I co najważniejsze: jedzenie baaaaardzo monotonne, w zasadzie dało się przewidzieć co będzie każdego dnia.. Zmieniały się 2-3 dania , ALE uwaga : wszytsko co dało się zjeść : pizza, makarony ,naleśniki, frytki, lody , spagetti, no i samo mięso czy ryby WYDZIELANE . Tak, tak, to nie ŻART. Wydzielane. Zjesz dwa kawałki pizzy (średnica około 15 cm. podzielona na 16 częśći..) bo kucharz tak uważa., A jak zobaczy, że Ci smakuje i stoisz drugi raz w kolejce, to Ci pomacha paluchem i ominie przy wydawaniu tych kilku frytek , dwóch malutkich naleśników , czy łyżki makaronu z ketchupem (czyli spagettiiii w ich wykonaniu). ŻENADA. Tłumaczyliśmy sobie, że może ze względu na współtowarzyszy zza wschodu-trzeba wydzielać jedzenie, ale poziom sięgnął dna. Dziękuję Rainbow za SURWIWAL . Był to dla nas bardzo ciężki tydzień. Walka z mrówkami, walka o kęs żarcia, walka o język polski i zwykłe Dzień DOBRY, lub ot... europejskie Hello. NIE POLECAM. Szczególnie rodzinom z dziećmi. Brak plaży, baseny nie podrzewane, higiena ... wiem, że to kraj arabski, ale w Marsa lub Hurgadzie też są . i jest BARDZO okej. Był to mój n-ty wyjazd do Egiptu, na pewno Sharm i Aloha na długo pozostaną w pamięci , szkoda, że negatywnie.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem