Opinie klientów o Amphoras Blu (ex. Shores Aloha Resort)

5.0 /6
50 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.8
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Mariusz, Wilkowyja 08.06.2023
Termin pobytu: maj 2023

Przyjemne

Oceniając swój pobyt mam to szczęście lub nie że w tym hotelu byłem wcześniej tj w 2013 roku. I tak jak wtedy byłem tam dwa tygodnie. Miałem okazję poznać zarówno rezydenta, jak i hotel oraz jego obsługę. A więc pokój chyba nie widział remontu od tych 10 lat a napewno nie łazienka cieknąca i wiecznie zalewająca wodą kabina prysznicowa, nie sprawna jej sluchawka. W pokoju głośna klimatyzacja. Wyżywienie: jak dla mnie dobre a nawet bardzo, smaczne, sporo, nie monotonne. Obsługa robiła wszystko żeby uprzyjemnić pobyt w hotelu, była miła i kompetentna. Rezydent: Magda super miła, chętna do pomocy kompetentna osoba godna polecenia. Położenie hotelu jak dla mnie znakomite specjalnie też dlatego został wybrany. Plaża - raczej jej brak ale większość hoteli w tym rejonie nie może się poszczycić takowymi, za to pływając w masce z krótkiego pomostu w hotelu można zobaczyć fantastyczny podwodny świat Morza Czerwonego -super. Na miejscu boisko do siatkówki, stół do tenisa stołowego, centrum nurkowe, obsługa angażująca lokatorów do zajęć np na basenie. Ogólna ocena pozytywna.

3.5/6

Suzy, Poznań 04.01.2019

Wakacje w grudniu

Pobyt (15-22.12.2018)Jeśli ktoś nie jest fanem tropikalnych upałów to bardzo dobry moment na wybranie się na wakacje.Ciepło w dzień - temperatura nawet do 27 stopni + delikatny wiatr, ochładzało się w nocy (15 - 20 stopni) co może wydawać się niewielką zmianą ale dobrze jest mieć ze sobą cieplejszą bluzę i spodnie, żeby posiedzieć poza pokojem. Warto zaopatrzyć sie w coś na przeziębienie :) Bardzo sympatyczna i pomocna obsługa, zarówno w recepcji jak i osoby sprzątające czy pracujące w barach na terenie hotelu. Większość osób mówiąca po angielsku. Rezydent nieobecny - kontakt telefoniczny/whatsapp. W porównaniu z wsześniejszymi wycieczkami , podczas których rezydent był kilka razy w hotelu, mówił na co zwracać uwagę, brał udział w wycieczkach etc. tu wypada słabo. Hotel prawie w całości zapełniony - co czasem powodowało problem ze znalezieniem miejsca w restauracji podczas obiadu/kolacji Podsumowując: dobre miejsce na odpoczynek poza sezonem

3.5/6

Marcelina, Olsztyn 16.02.2023
Termin pobytu: styczeń 2023

Odpoczeliśmy ale drogo jak na warunki

Hotel położony przy samej rafie, zejście do wody z pomostu, fafa ładna, jest co obejrzeć pod wodą. Jedzenie dobre choć monotonne, uważam, że każdy znjadzie coś dla siebie. Zaskoczeniem był brak kawy z ekspresu, zwłaszcza że głównymi goścmi hotelu są Włosi!, oraz wino, które dostępne było tylko w restauracji, nawet w barze przy lobby brak wina. Animacje kiepskie, choć nie korzytałam, ale animatorzy podchodzili, kiepsko motywowali do udziału. Niestety obsługa w barach z kiepskim angielskim. Przy ''restauracji'' na plaży mnóstwo ptaków, które siadały na sztućce do nakładania jedzenia, obsługa tego nie pilnowała. Ogromny minus za pluskwy w łóżkach, mieliśmy wtyczki z płynem na komary/owady, tego w pokoju nie było, a nogi i stopy pogryzione tak, że aż krępowało nas to na plaży i swędziało tydzień po powrocie z wakacji. W pokojach brak kołder, samo prześcieradło, jak na tą porę roku i temperaturę spadającą wieczorami do 13 stopni to jednak za mało. Pokoje już z zębem czasu, łazienki wymagają odświeżenia.

3.0/6

Tomasz, WARSZAWA 10.02.2019

Przeciętny-sluty 2019

Hotel przeciętny pod wieloma względami. Można tam pobyć ale tydzień to max.Beznadziejna i wymuszająca łąpówki obsługa i beznadziejny serwis pokojowy- domagaś się trzeba zmiany ręczników, zmiany pościeli czy dołożenia papieru toaletowego. Wyżywienie zadowalające, stołówka względnie czysta. Może jedynie zbytnia monotonia. Etap zakwaterowania-niezgodne z warunkami umowy ale.. za dodatkowych prezydentów USA wspaniałomyślnie dają lepszy pokój-w tym czasie obłożenie hotelu bliskie 50%
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem