Opinie klientów o Regency Plaza Aqua Park & Spa

4.4 /6
37 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
4.7
Plaża
4.8
Pokój
4.1
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

0.5/6

Marek 30.12.2018

Mrzonki o pięciu gwiazdkach

Najgorszy hotel jaki może być. Z pewnością nie jest to hotel 5*. Nie wiem czy zasługuje wogóle na miano hotelu. W trakcie pobytu przedstawiono mi do wyboru ok. 6 pokoi. Poniżej opisuję wrażenia z najlepszego. Pokoje stęchną, Klimatyzacja warczy i nie daje spać. Pościel "gryzie". Obsługa co prawda wymienia pościel codziennie na inną gryzącą ale co to zmienia. Zapomnijcie o tym, że dacie parę dolarów i dostaniecie coś lepszego. Tam nie ma nic lepszego. Materace w łóżkach są wysiedziane mocno zapadnięte. Już dawno powinny być wyrzucone. Jeśli zwrócicie uwagę na zapadnięte materace to kierownik hotelu zarządzi wymianę na nowe. Przy czym nowe nie oznacza nowe materace tylko inne równie wyleżane. Łazienki są brudne i zagrzybione. Elementy stalowe w łazience są pordzewiałe, a do suszarki do włosów strach się dotknąć. Lepiej nie trącać żeby nie było zwarcia. Jeśli chcecie skorzystać z pysznica to lepiej żeby nikt w tym czasie nie odkręcał wody w umywalce, bo prysznic przestanie działać. O korzystaniu z wanny zapomnijcie bo i tak nie ma kurków i wanny nie można napełnić wodą. W pokojach przeprowadzono tzw. "remont" to znaczy zdjęto czujki od instalacji przeciwdymowej, żeby nie zakłucały spokoju gości kiedy zaczyna się palić gniazdko elektryczne. Tak było w naszym przypadku. Obsługa spisała się w iście egipskim stylu. Przyszli i odłączyli prąd.Posiłki są marne i nie koniecznie na czas. Przepraszam restauracje zammykają się punktualnie, a goście są upominani o wyjście nawet nieco wcześniej. Chodzi o to, że nie koniecznie są otwierane na czas. Nie warto zabierać ze sobą informacji z biura o czasie otwarcia restauracji, bo na miejscu okazuje się, że te czasy i tak są inne. W kraju chwalącym się umiejętnością żeglowania od tysięcy lat stoi tzw. "hotel regency plaza aqua park & spa" w którym my nie trafiliśmy na świeżą rybę. Co prawda nie jest to duże utrudnienie, bo można przejechać się do miasteczka i zjeść świeżą rybkę. Jeśli chcecie mieć czyste sztućce czy szklanki do napojów to lepiej weźcie własne. Słowem wersja "all inclusive" obejmuje faktycznie wszystko łącznie z brudem i smrodem.Jeśli chcecie wypić kawę to również nie tu. W hotelu Kempiński w Shanghaju lepsza kawa zalega w popielniczkach do gaszenia papierosów. No i oczywiście należy uważać aby krzesełko przy stoliku się nie połamało. Zdaniem obsługi to nic dziwnego - po prostu sa stare. Sądząc po pasiakach to z pewnością wiekowo siegają czasów tuż po II wojnie światowej.Jak przystało na "hotel 5*" Na basen można pobrać reczniki - a jakże. Warunek jest tylko taki, że nie można brzydzić się brudnymi niewypranami ręcznikami. Przy basenach są serwowane lokalne napoje chłodzące tzn. barwiona woda gazowana z dużą ilością cukru. Kolory do wyboru. Zdecydowanie odradzam ten hotel.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem