Opinie klientów o Z butelką rumu po karaibskich wodach

4.7 /6
128 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.4
Intensywność programu
3.8
Obsługa hotelowa
4.8
Pilot
5.5
Plaża
5.4
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.2
Program wycieczki
5.8
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.9
Transport
5.5
Wyżywienie
4.3
Zakwaterowanie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

turysta z Torunia 24.01.2018
Termin pobytu: grudzień 2017

Każdy kto spędza urlop na Kubie powinien być przygotowany na niespodzianki, to taki rodzaj atrakcji turystycznych. Przyznam się szczerze, że wobec Kuby mam ambiwalentne odczucia Kuba ma dwie twarze, dla turystów i dla mieszkańców.

2.5/6

Sonia 25.01.2022

bardzo slaby

Na kubie byliśmy po raz trzeci. Mimo ,że znamy standard hoteli na Kubie ,ten niestety nie spełniał żadnych standardów hotelu 5 gwiazdek .-bardzo słabe i zawsze zimne posiłki-ciemna i brudna restauracja głowna-brak ręcznikow plażowych, za wypożyczenie musieliśmy zapłacić po 30 euro za każdy,-zimna woda w basenach,-zostaliśmy pogryzieni przez jakieś dziwne małe czarne owady. Plaża owszem ładna,szeroka ,ale bez białego piasku.

2.5/6

czesiac@op.pl 30.01.2023

Pechowy wyjazd 4.01.23

Wyjazd zaczął się pechowo (15 godzin opóźnienia) + 11 godzinny lot, więc wszyscy byli bardzo zmęczeni. Rezydentka , która odwoziła nas z lotniska do tego hotelu, powiedziała , że pokoje czekają a nas od wczoraj i nim to się stało ulotniła się. Pokoje nie czekały. Czekaliśmy następne dwie godziny na nie. Pokoje ,które dostaliśmy nie miały nic wspólnego z 5*hotelem. Szafa miała uszkodzone drzwi ( nie przesuwały się). Telewizor nie miał pilota. Telefon w pokoju by atrapą. Zgłoszenie tego w recepcji nic nie dało. Do samego wyjazdu nic się nie zmieniło. Oczywiście, bez tego można żyć i otoczenie + plaża nam to zrekompensowały. Ale , w 5* hotelu i za tą cenę to skandal. Rezydentka nie odbiera telefonów i dopiero wiadomość, że jesteśmy zainteresowani dodatkowo wycieczką fakultatywną spowodowała, że oddzwoniła. A gdyby ktoś był chory i konieczna była by pomoc?? Dodatkowo w łazience były karaluchy. Spotkaliśmy je też w restauracji. Pierwszy raz spotkałam się z czymś takim . Kiedyś Rainbow to była super FIRMA a teraz?!

2.0/6

Jacek 15.03.2018
Termin pobytu: czerwiec 2018

Pomyłka!!!

Wielka katastrofa ! Ostrzegam i odradzam !
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem