Opinie klientów o Z butelką rumu po karaibskich wodach

4.7 /6
128 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.4
Intensywność programu
3.8
Obsługa hotelowa
4.8
Pilot
5.5
Plaża
5.4
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.2
Program wycieczki
5.8
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.9
Transport
5.5
Wyżywienie
4.3
Zakwaterowanie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.0/6

Hubert 10.03.2022

Standard pokoju

Otrzymałem pokój, w którym niemożliwe było egzystowanie z uwagi na hałas dochodzący z za okna. Źródeł hałasu była centrala wentylacyjna usytuowana w bliskiej odległości od okna. Spanie w tym klimacie z zamkniętym oknem jest raczej niemożliwe, Owszem recepcja zmieniła mi pokój ale za zamianę musiałem zapłacić 130 dolarów. W ofercie miałem zawartą informację, że spędzę urlop w miłej i przyjemnej atmosferze, ale nikt nie napisał że z dodatkiem hałasu.

1.0/6

Nie jedźcie tam! 18.01.2022

Wakacje na Kubie

Zazwyczaj nie wystawiam negatywnych opini, chyba że spotka mnie w hotelu naprawdę coś tragicznego.. Iberostar Laguna Azul to hotel który posiada 5 gwiazdek, jednak nie sugerujcie się tym, bo nie zasługuje nawet na jedną. Kuchnia tragedia- wszystko zimne, chleb stary, masła brak, soli, pieprzu brak, jedynie jadalne omlety na które trzeba czekać pół godziny i pizza. Przez cały pobyt dostałem jednego drinka z cytryną, słomek do drinków brak. Załatwienie każdej błachej sprawy na recepcji to pół godziny czekania, obsługa w większości ekstrmalnie nie miła (poza kilkoma wyjątkami) brak animacji. Pokoje standardowe zniszczone, łóżko połamane, lampa miga, pleśń na ścianie, stęchlizna i wilgoć- dopiero po dopłacie dostaliśmy trochę lepszy, nieśmierdzący z lepszym widokiem. Ogólnie przez tydzień pobytu spędziłem jeden dzień na czekanie, ( załatwianie ręczników, karty do drzwi, na cukier, łyżeczke i inne pierdoły..) wszystko jest trankilo- one moment. Masa małych gryzących muszek, jeśli ktoś ma uczulenie- może być problem. Z pokoju „zawinęli” mi szampon i krem do opalania, który po awanturze znalazł się po trzech dniach. Trochę hoteli w życiu przerobiłem, ale to co tam widziałem przechodzi wszelkie normy.. Zdecydowanie odradzam!!!

1.0/6

Maria 03.04.2023

nie polecam hotelu

Niestety nie polecam tego hotelu, obsługa arogancka, hotel brudny, wszędzie pełno biegającego robactwa, jedzenie okropne. Dostęp do WiFi niby bezpłatny ale dla każdego gościa indywidualny, bardzo słaby zasięg więc kontakt z resztą świata mocno ograniczony. Jak na 5* hotel wypada bardzo, bardzo słabo.

1.0/6

IWONA, KRUSZYN 03.02.2024
Termin pobytu: styczeń 2024

Gość Iwona

Zwiedziłam już dużo świata ,hoteli ale ten hotel to po prostu jakaś kpina .Czytalam przed wyjazdem opinie oczywiście i dziwię się że pozytywne ,że wiecie pokój jak na warunki kubańskie spoko 🙈.Nieeeeeee!!!!! Pokoje zmieniane przez gości hotelowych po cztery razy ,nawet ze zmianą hotelu .Pokoje zagrzybiale ,smród z klimatyzacji ,ręczniki nie zmieniane przez tydzień tak samo pościel ,mało tego z pościel już na samym początku po przybyciu była w plamach z krwi i niewiem z czego jeszcze 🙈Zgłaszaliśmy ale bez efektu podobnie jak inni goście .Karaluchy biegają po restauracji i toaletach no poprostu urąga człowieczeństwu 🙈Kawy do śniadania w restauracji brak dopiero po kilku dniach się znalazła odziwo .W barze przy lobby dostępna oczywiście ale zdarzyło się że jednego dnia zabrakło w całym hotelu (all inclusiv)przypominam .Brak ręczników w toaletach wspólnych ,szczotek do toalet ,czasami papieru toaletowego .Jedzenie hmmmm totalnie średnie. Nigdy więcej !!!
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem