Opinie klientów o Rethymno Le Grand Blue

2.0 /6
42 
opinie
Atrakcje dla dzieci
1.5
Obsługa hotelowa
2.7
Plaża
3.6
Pokój
2.4
Położenie i okolica
3.5
Rezydent
2.5
Sport i rozrywka
2.1
Wyżywienie
2.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Marcin 23.09.2017

Przecietnie

Witam hotel polecam dla osób nie wymagających którzy przyjeżdżają zwiedzać wyspę a nie siedzieć w hotelu. Jak dla nas to nie było szału przede wszystkim jedzenie jest w większości prawie zimne. Brakuje talerzy sztućców napoi. Pokoje nie powalają na kolana ale wystarczają aby odpocząć przespać się. Obsługa też nie powala. Ale za to hotel jest położony w spokojnej okolicy z pięknymi widokami. Jeżeli nie była by to wycieczka last minute i zapłacili byś my normalna cene to byś my żałowali. A tak to ogólnie jesteśmy zadowoleni i polecamy biuro rainbow bo cała wycieczka przebiegła bez komplikacji.

2.5/6

Grace 06.08.2017

lipiec 2017

Kiedy wybierałam ten hotel na wakacje w tym roku przegladałam również opinie klientów, którzy korzystali już z tego hotelu. Niestety były tylko dwie opinie i do tego jeszcze całkowicie skrajne / bardzo dobra i bardzo zła/ . Oferta zaciekawila mnie, gdyż hotel był wskazywany jako 4 gwiazdowy, z bezpłatnym dostępem do internetu w pokoju oraz ciekawą lokalizacją wypadową. Już w pierwszym dniu pobytu pojawiły się pierwsze prolemy: zepsuta klamka w łazience. Przy zamykaniu drzwi zatrzaskiwaly sie bez możliwości otwarcia od wewnątrz. Problem zostal zgłoszony rezydentowi , a Pani w recepcji zapisała uwagę w swoim zeszycie. Kolejną niemiłą niespodzianka był brak dostępu do internetu po otrzymaniu hasła. Okazało się, że sygnał jest zbyt słaby w pokoju , ale także w lobby nie dało się korzystać z sieci. Szkoda, że targałam laptopa do Grecji. Problem zostal zgłoszony i otrzymała odpowiedź , że nic się nie da zrobić. W łazience nie było rownież suszarki. Zglosilam i recepcjonistka powiedziała, że nie mają.... Na terenie hotelu cały czas prowadzone są jakieś prace remontowe, a nasza droga z pokoju biegła codziennie kolo rozgrzebanego placu budowy. Czarę goryczy przelało odkrycie po powrocie do pokoju z wycieczki. W łazience nie było deski sedesowej. Deska faktycznie ruszała się, ale mieliśmy dość zgłaszania, gdyż w piatym dniu pobytu i tak nie naprawiono drzwi do łazienki i nie donieśli suszarki. WiFi nie dzialało. Ale brak deski ??? Znowu wizyty w recepcji . I szokujaca informacja, że Panie sprzataczki zabrały , bo była zepsuta, ale na razie nie mają , może jutro kierownik kupi.???? Przypomnę, że oferta hotelu do CZTERY GWIAZDKI. Telefon do rezydentki, która zbytnio się nie przejęła. Horror!!! Położenie hotelu oraz wspaniałe plaże na całym zachodnim wybrzeżu nie mogą zatrzeć wspomnień jakie pozostały po tych wakacjach. Z Biurem RAINBOW byłam trzeci raz na wakacjach i poraz pierwszy się zawiodłam. Mam wrażenie, że Rainbow za wszelką cenę chce zarobić na ofercie, nawet za cenę opinii lojanego klienta. Kretę polecam niekoniecznie w hotelu Rethymno Le Grand Blue inie koniecznie z Biurem Podróży RAINBOW.

2.5/6

Marek 09.07.2017
Termin pobytu: lipiec 2017

Hotel 2* dla bardzo mało wymagających

Witam własnie wróciłem z tego hotelu oglnie nie polecam powód remont wykonany beznadziejnie. Jedzenie letnie lub zimnne i to bez smaku a szkoda bo hotel ma potencjał ale jest brak dobrego menadzera . Jeśli jesteś bardzzo mało wymagający to tak ale nie spodziewaj się lux to hotel 2*.

2.0/6

Kaśka z Warszawy 26.07.2017
Termin pobytu: lipiec 2017

oszustwo

Byłam w tym hotelu 10 dni od 10-20 lipca... 4 * to oszustwo,duze niezgodności jesli chodzi o opis oferty, mianowicie: remont hotelu nadal trwał, od rana hałasy pracowników i maszyn których uzywali,braki w ofercie all inclusive , w stołówce brakowało miejsc, sztućców, talerzy ,szklanek, soków. W barze przy basenie brakowało szklanek nawet tych z plastiku, zabrakło przez ponad 4 dni alkoholu iinnych napojów, dostepna tylko woda.Stan łazienek i kabin prysznicowych...obrzydliwe. Drzwi wypaczone trzymały sie na jednym zawiasie, niedrożne odpływy i stojaca woda w łazienkach, nie wspomne o czarny, kolorze fug.Rezydenci nie reagowali na uwagi,pani M Sarek obiecała się ze mna umówić i wysłuchać oraz zobaczyć jak wygladaja łazienki oraz oferty w barze i stołówce,oczywiscie nie oddzwoniła,dopiero ostatniego dnia jeden z rezydentów wizytowa pokoje i sprawdzał stołówke..tego dnia było wszystko dostepne.W mojej opini ten hotel nie jest gotowy na przyjmowanie tak dużej liczby gości.nie ogarniaja.Chcę jednak usprawiedliwić moje 2 pkt dla tego hotelu, mianowicie. urokliwa okolica na uboczu, zadbany-czysty basen oraz teren zielony ,miła i rzyczliwa obsługa hotelowa.Niestety plaża w okolicy kamienisto skalista.Duży plus za brak animacji bo tego nie cierpię
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem