Opinie klientów o Rethymno Le Grand Blue

2.0 /6
42 
opinie
Atrakcje dla dzieci
1.5
Obsługa hotelowa
2.7
Plaża
3.6
Pokój
2.4
Położenie i okolica
3.5
Rezydent
2.5
Sport i rozrywka
2.1
Wyżywienie
2.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

0.5/6

Piotr Muśko 28.07.2017
Termin pobytu: lipiec 2017

Tragedia Grecka

Wczoraj, dnia 27.07.2017 wróciliśmy z Krety z hotelu Rethymno Le Grand Blue. Dziwi mnie strasznie ilość pozytywnych komentarzy, jaka się ostatnio ukazała na temat tego hotelu. Być może te osoby mieszkały w hotelu o podobnie brzmiącej nazwie, a opinie wnoszą nie tam gdzie trzeba. Wszystkie negatywne komentarze, które przeczytałem przed wylotem okazały się prawdą. Nie widziałem tylko szczura, o którym ktoś pisał w jednym z komentarzy, choć mogę założyć z dużą pewnością, że ta osoba pisała prawdę. Z Biurem Reinbow o zmianę hotelu walczyliśmy już na 1, 5 miesiąca przed wylotem. Byliśmy zapewniani, że wszystkie warunki, które były opisywane w komentarzach uległy zmianie. Na kilka dni przed wylotem dostaliśmy za pośrednictwem Pani, która sprzedała nam wycieczkę meila od dyrekcji Biura, który zapewnia nas, że hotel jest czysty, w pełni wyremontowany, a jedzenie się znacznie poprawiło. Rzeczywistość niestety okazała się brutalna. Pierwsze moje wrażenie jak wszedłem do recepcji hotelu to brak klimatyzacji i dziwny zapach ładnie mówiąc. Hotel jest jakby podzielony na 2 części. Pierwsza to pokoje znajdujące się w pobliżu basenu o trochę wyższym standardzie i te drugie znajdujące się na obrzeżach hotelu. Ja niestety miałem „przyjemność” spędzania pobytu w tej drugiej części, dlatego też musiałem się przyzwyczaić do widoku budowlańców, którzy remontowali pokoje znajdujące się nieopodal mojego, smrodu, który się wydobywał z rury, z której ciekła dziwna ciemna maź, pięknego ogrodu jak ma w ofercie firma Reinbow, a w rzeczywistości to wydeptane pole z walającymi się butelkami i kilkoma krzewami. Niestety to nie było wszystko, nieopodal mego pokoju przy ogrodzeniu hotelowym znajdowało się wysypisko, które miało być uprzątnięte, niestety do końca pobytu nie było. Nad basenem pokoje i otaczający ogród wyglądał trochę lepiej, lecz nie zasługiwało to na 4 gwiazdki. W pokoju nie było TV i gniazda, żeby TV podłączyć. Przez cały pobyt nie działało wi-fi w pokojach. Jak twierdziła Pani Rezydent zepsuł się router ( u mnie w Polsce zepsuł się router i miałem nowy po 2 godzinach). W umowie zawartej z firmą mamy informacje o unowocześnionej restauracji, a rzeczywistość jest taka, że to jest nieklimatyzowane pomieszczenie stołówkowe, które nie widziało remontu przez naprawdę długi okres. Jaka restauracja jest zastawiana krzesłami, żeby nikt nie wszedł w godzinach, które nie są przeznaczone na posiłek, ta była. Co do posiłków, było strasznie monotonne jedzenie, codziennie jajka, frytki, ser feta, trochę owoców i warzyw, makaron, trochę mięsa. Na porządku dziennym był brak sztućców, brudne sztućce, brak filiżanek, zimne jedzenie, brak kawy. W barze brakowało często alkoholu, napojów, kawy, lód do drinków pojawił się w 4 dzień pobytu i był z nami przez 2 dni. Bar basenowy był obsługiwany przez jednego barmana. Noc grecka to karaoke z polsko-zagranicznymi piosenkami. Po 22 nie ma możliwości napicia się nawet wody ( tylko z kranu). Pokój, w którym mieszaliśmy był sprzątnięty 2 razy ( byłby sprzątnięty tylko raz, ale moja dziewczyna znalazła Panią, która się tym zajmuje i poprosiła, żeby posprzątała nasz pokój), 2 razy były wymieniane ręczniki. Niestety na 8 dni pobytu ani razu nie wymieniono nam pościeli. W czasie pobytu była awaria prądu i od 20 do 9 rano nie było wody. Wszystko było zgłaszane przedstawicielom biura na miejscu i w Polsce. Zostaliśmy tylko wpisani na listę oczekujących do zmiany hotelu. Podsumowując, brud, smród, stanowczo odradzam. Wszystko, co opisałem jest prawdą, na dowód mam ogromną ilość zdjęć i filmów, które zrobiłem podczas pobytu. Ktoś pisał, że to są umowne 4 gwiazdki, że w Grecji oznacza to coś innego niż u nas. Z ciekawości zaszedłem do hotelu, który znajdował się jakieś 400 metrów od naszego, również 4- gwiazdkowego Orion, w którym pięknie pachnie, jest czysto, w holu działa klimatyzacja, jest piękny ogród. Wiec się da. Jeszcze raz odradzam.

0.5/6

Karol 06.07.2017
Termin pobytu: lipiec 2017

Tragedia.

TRagedia. Syf, kiła i mogiła.Powszechnie panujący grzyb, smród, karaluchy, robactwo. Allinclusive to parówki i jajka. Wszedzie czyhają neibezpieczeństwa: przewody prądowe, grzyb, karaluchy.Siedzimy w hallu i walczymy z rainbow.To biuro to porażka, a hotel przewyższa najwyższe standardy. Rezydent ma w dupie, no się boi szefostwa. Próbują załagodzić sytuacje wręczając darmowe wycieczki na wyspe za 50E, ludzie siegodząisiedząw tym smrodzie. Nie dajcie się nabrać. KAROL.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem