Opinie klientów o Rethymno Le Grand Blue

2.0 /6
42 
opinie
Atrakcje dla dzieci
1.5
Obsługa hotelowa
2.7
Plaża
3.6
Pokój
2.4
Położenie i okolica
3.5
Rezydent
2.5
Sport i rozrywka
2.1
Wyżywienie
2.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

0.5/6

Kasia G 19.06.2017
Termin pobytu: czerwiec 2017

Plac budowy

Hotel nie nadaje się do użytku, nie jest totalnie przygotowany do przyjęcia gości. od 7 rano trwają prace remontowe, basen nie był czyszczony chyba od zeszłego sezonu. 90% osób wyjeźdz zaraz po przyjeździe

0.5/6

Andrzej, Gdańsk 27.06.2017
Termin pobytu: czerwiec 2017

Dramat - ostrzegam wszystkich przed tą oborą

Ostrzegam przed tym chlewem

0.5/6

zdegustowani 12.07.2017
Termin pobytu: lipiec 2017

Rainbow oszukuje

Przebywalismy w tym "luksusie "2 tyg. Wyjechalismy 12 lipca i remont hotelu nadal trwal Dzwieki wiertarek i szlifierek mieszly sie z jakas "rąbanka"(muzyka)dobiegajaca z baru przy basenie i przekrzykującymi sie paniami od sprzatania. Zgadzamy sie z innymi opiniami ........jedzenie bylo zimne ,czasami brzydko pachnące.Stołówka (nie zasługuje na miano restauracji),obskórna ,bez klimatyzacji,borykająca sie z brakiem naczyń ,szklanek i stolikow."Tawernę" przy basenie mozna porownac z budką piwa,trunki podawane przez obsługe byly okropne,i do tego cieple.Standardem byl jakiś brak........brak kubeczków ,lodu,piwa .lub mocniejszych trunkow.Wieczorne drinki spozywalo sie na leżakach poniewaz ogromny taras stal pusty(brak stolików i krzeseł).Basen w naszej opini był zbyt maly do obslugi takiej ilosci turystów,ponadto woda w nim zawsze byla brudna.Alternatywą dla basenu jest miejska plaża oddalona od hotelu 1,5 km ,na ktorej parasol i 2 leżaki kosztują 6 Euro za dzien.W ofercie Rainbow nie ma wzmianki , że hotel jest na wzgorzu. Powrot z plaży przy 40 stopniach nie nalezał do przyjemnych. Bus ktory mial nas wozic widzielismy tylko 2 razy Wycieczki propnowane przez Rainbow a organizowane przez lokalne biuro (CTS) pozostawialy wiele do życzenia- nikt nas nie poinformował o koniecznosci zabrania odpowiedniego obuwia. Za dwutygodniowy pobyl zapłacilismy dość wysoką kwote, JAK ZA HOTEL 4 *a przebywalism w 2 *. Na miejscu nie awanturowaliśmy się ponieważ nie chcieliśmy sobie zepsuć wakacji,ale staciliśmy zaufanie do RAINBOW i na dlugi czas o tej firmie zapomnimy

0.5/6

klewoj 14.06.2017
Termin pobytu: czerwiec 2017

Totalna ściema

Hotel nie jest po remoncie lecz w jego trakcie. Wszędzie brud i smród. Po holu przy Recepcji biegają pluskwy. W pokoju brudno. Oprócz łóżka i szafy, która miała jedynie ściany, nie było żadnego wyposażenia. Dziury w ścianach i sterczące kable. Nie działające klimatyzacja i oświeltlenie. W oknach brak firan czy zasłon a był to parter. Spędziliśmy w nim 3 godziny. Po 0800 rano ktoś oytworzył drzwi kluczem z zewnątrz i wszedł do środka. Byli to robotnicy którzy przyszli kontynuować remont. Zjedliśmy 2 posiłki: śniadanie i obiad. Tragedia. Żadnego wyboru. Do plaży ponad 2 kilometry a nie 800 metrów jak w informacji. W basenie woda do połowy i brudna, zzieleniała. Ponad 20 osób zrezygnowało z pobytu w tym "Hotelu" i zostało przekwaterowanych w inne miejsca. Serdecznie nie polecam tego miejsca.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem