4.8/6 (8 opinii)
Kategoria lokalna 4
5.0/6
Jesteśmy pod dużym wrażeniem hotelu! Bardzo ładny, zadbany i czysty! Pokoje sprzątane codziennie, ręczniki i pościel również. Klimatyzacja działa bardzo dobrze. Basen czysty, z wydzieloną małą częścią dla dzieci. Widzieliśmy mały plac zabaw, ale ogólnie w hotelu było bardzo mało dzieci, my byliśmy bez więc dla nas na plus 😁 zawsze było sporo pustych leżaków przy basenie. Obsługa bardzo szybko przychodziła rozłożyć parasol. Restauracja bardzo klimatyczna, chociaż nieduża. Jedzenie pyszne , nie są to ilości jak np. tureckie all inc. Ale nie dało się być głodnym, był wybór dań wegetariańskich, mięsnych. Pyszne desery i owoce na śniadaniu i na kolacji. Do śniadania woda/kawa z ekspresu/ herbata w cenie. Do kolacji woda, napoje z dystrybutora również w cenie. Polecamy spróbować pizze w hotelowej pizzeri- pyszna! 🤩 Margarita 550 lek, na mieście-500 , więc ceny nie są zawyżone! Wskazówka- mozna placic kartą od 10 euro, przelicznik lek na euro w hotelu niekorzystny. Mozna otworzyć rachunek i oplacic kartą przy check-out'cie na recepcji. Przy samym hotelu jest sklep spożywczy otwarty do późnych godzin nocnych. Dwa minusy hotelu, a w sumie raczej jego położenia. Nie przy głównej ulicy, spacerkiem na promenade 15 minut, w około remont i budowy więc nieciekawie. Drugi minus (chociaż dla osób z małymi dziećmi może być to plusem) , piaszczysta plaża. Nieciekawa, sporo na niej glonów i szary brudny piasek. Jest płytkie zejście do morza, i bardzo daleko od brzegu jest nadal płytko. :)
5.0/6
Hotel naprawdę bardzo przyzwoity, sumienne 4 -gwiazdki. Obsługa bardzo życzliwa i fachowa ( poza jednym starszym facetem w recepcji), młodzi fajni ludzie w większości znający angielski, kelnerzy bardzo uczynni. Sam hotel bardzo czysty i ładny, miło się w nim wypoczywa, położony trochę na uboczu, blisko do plaży, choć plaża sama w sobie nie zachęca do odpoczynku, trzeba zobaczyć żeby zrozumieć. W hotelu odbywa się dużo imprez, w ciągu tygodnia było wesele i zakończenie roku szkolnego. W hotelu można wykupić dodatkowo opcję lunchu lub kolacji do wyboru z karty, co nam bardzo odpowiadało. Szkoda, że o tym nigdzie w opisach hotelu nie ma wzmianki, bo dla nas to wartość dodana. Hotel gościł turystów głównie z Włoch, byli też Polacy, ale uważam za wstyd nadużywanie przez niektórych alkoholu i obnoszenie się ze swoim stanem, tak jakby to był powód do dumy.
4.5/6
Hotel Kraal bardzo dobry, czysty, zadbany, bardzo miła obłsuga ze znajomością jezyka angielskiego, czyściutkie pokoje, codzienna zmiana ręczników, wyżywienie bardzo dobre, urozmaicone, świeże i smaczne. Wszystko na bardzo wysokim poziomie. Natomiast organizacja biura podróży Rainbow na przeciętnym poziomie, błedne informacje np. po wylądowaniu na lotnisku otrzymałam cennik wycieczek fakultatywnych, który zawierał niekatualne ceny, lub też nie zostałam uwzględniona w spotkaniu organizacyjnym z rezydentem, ponieważ jako jedyna byłam w hotelu Kraal, a reszta wycieczki była w hotelach położonych obok siebie. Rozumiem, ze obciążona Pani Rezydent i tak ma sporo na głowie i dla jednej osoby nie będzie jechać do kolejnego hotelu, natomiast to biuro już powinno zorganizować to tak, aby mnie w tym spotkaniu uwzględniono, czy to przez dowiezienie do reszty na spotaknie czy też w inny sposób, nawet przez połączenie na Whatsapp. Na stronie biura podróży była też informacja, że w hotelu prowadzone są zajęcia fitness, a nic takiego nie miało miejsca, także brak uaktualniania informacji. Vlora bardzo się rozwija, ale nadal jest dużo syfiastych miejsc, w tym też plaża, niestety albańczycy śmiecą gdzie popadnie, do tego masowo palą wysypiska śmieci i nad miastem unoszą się kłęby duszącego, śmierdzącego dymu z palonych wysypisk. Wycieczki fakultatywne bardzo udane, zarówno pani Karolina jak i Pan Piotr ciekawie je prowadzili, duża wiedza i dużo ciekawych informacji. Albania ma piękne krajobrazy i jest co podziwiać. Położenie hotelu dalej od głównej promenady Vlory, co mi osobiście odpowiadało bo nie lubię hałasu. Sam kraj broni się poogodą i widokami, mentalności mieszkańców co do czystości się szybko nie zmieni, co do biura to nie lubię nierzetelnych informacji, więc nie wiem czy jeszcze skorzystam.
3.0/6
Z przykrością muszę stwierdzić,że w sumie pozytywne odczucia i wrażenia z pobytu w hotelu, wycieczki do Gjirokastry,oraz z krajobrazów Albanii,trochę mniejsze z dojścia do plaży zepsuł jeden,a w zasadzie dwa szczegóły. Albanią byliśmy zainteresowani od dawna z uwagi na pozytywne artykuły o Albani ,oraz krótki (ok.2 godz.)lot do Tirany.Wiedzieliśmy,że transer do hotelu w Verze trwa również ok.2 godz. Rzeczywistość okazała się dużo gorsza.Wyczarterowany z czeskich lini lotniczych samolot wystartował z dwugodzinnym opóżnieniem(podobno z przyczyn technicznych), a dojazd do hotelu trwał ok.3 godziny. No ale to się może zdarzyć i prześliśmy nad tym do porządku dziennego. Natomiast to co przeżyliśmy przy powrocie było jeszcze gorsze.Mieliśmy lot o godz 8,25 więc musieliśmy wstać ok.godz.3,30.Autobus podjechał punktualnie i ok.godz.4,10 wyruszyliśmy na lotnisko. Po odprawie po jakimś czasie przyszła informacja,że nasz samolot jest opóżniony o ok.1 godz.W sumie koniec był taki,że lot opóżnił się o ok.3godz. Gdy przy wejściu do samolotu zapytałem stewarda o przyczynę opóżnienia odpowiedział,że były korki w powietrzu.Na moją uwagę,że jest to kiepski dowcip,odpowiedział,że mogłem wybrać podróż samochodem. Dwa samoloty do Wrocławia i jeden do Krakowa odleciały w międzyczasie punktualnie. Podsumowując w domu (mieszkamy w Poznaniu)byliśmy prawie po 12 godzinach i całe dość pozytywne wrażenia z Albanii diabli wzięli. Uważam,że Rainbow popełniło błąd czarterując samoloty z tak nierzetelnych linii lotniczych.Jesteśmy stałymi klientami Biura Rainbow i nigdy nie wnosiliśmy żadnych reklamacji,ale w tym wypadku uważamy,że należy nam się jakaś rekompensata za opisane wyżej sytuacje. Z poważaniem Bronisław Klimonda