Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Super wycieczka, rejs rewelacja (pod warunkiem, że nie ma się kajuty na najniższym poziomie gdzie jest wilgoć i ie otwierają się okna; Pilot Zidan bardzo fajny; statek super; hotel Empire koszmar, w opinii biura hotel skromny ale czysty, skromność się zgadza ale czystość tragedia, łazienki i restauracja a raczej komunistyczna stołówka to jeden wielki ,,syf". 2 noce przed rejsem można wytrzymać ale dla osób zostających drugi tydzień na pobyt hotel odradzam, psuje cały wyjazd
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Całość pięknej przygody psuła długa podróż autobusem po bezdrożach Egiptu. Można jednak to wytrzymać obserwując widoki za oknem. Czy powtórzyłbym taki wyjazd - na pewno! Tylko z opcją dodatkowego wypoczynku w hotelu co należy uwzględnić w planach urlopowych...
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po dwuch latach postanowilismy wybrac sie poraz kolejny na Potege Poludnia i tydzien na odpoczynek . To byl bardzo dobry wybor , czy ptotrzeba wiecej komentowac ? Mysle , ze to nie koniec naszej przygody , mamy jeszcze klika miejsc do zobaczenia .Poza tym trafilismy na super grupe ludzi z ktorymi potem bylismy w hotelu Sea Gull , wisienka na torcie :)
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dla ludzi, ktorzy sa zainteresowani tym tematem. Dla zlotych zachodow slonca raz nie wystarzy. Polecam.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Od strony organizacyjnej poziom w pełni profesjonalny. Transfer z lotniska i z powrotem z polsko- języcznym przewodnikiem tak że bezproblemowo. Hotel Stella Garden to duży kompleks ale wyposażony we wszystko co trzeba i bary i baseny. Na spotkaniu informacyjnym każdy instrukcje postępowania w razie choroby jak też i broszurę z przydatnymi informacjami . Recepcja , posiłki, waluta, zdrowie , ubiór, fotografowanie , napiwki oraz informacje o wycieczkach zarówno programowych jak i fakultatywnych. Przewodnik Borsza który opiekował się nami przez te kilka dni z bardzo dobrą znajomością języka polskiego , realiów , historii , zwyczajów itp. Nawet ratował co niektórych przed ,,zemsta faraona" lokalnymi b.pomocnymi lekami. Statek Quest Nile Cruiser wyposażony w klimatyzowane pokoje oraz basen na górnym pokładzie. Na statku polecam masażystę o imieniu Hanaa , profesjonalista. Intensywność wycieczki bardzo duża niektóre odległości również i trzeba się liczyć z tym że podróż do Aby Simbel to pobudka o godzinie 1.30 i około 5 godzin podróży. Podobnie z powrotem z Asuanu do Hurgady to około 10 godzin i z tym się trzeba liczyć. Trzeba mieć również świadomość że to zupełnie inna kultura i jak już to na każdym straganie czy sklepie trzeba się o wszystko targować, ceny są zawyżone o 40-60 % jeśli nie więcej. Ogólnie na plus nie mniej jednak przejazdy ze względu na odległość sa meczące.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Warto.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wszystko odbyło się zgodnie z planem. Duża zasługa opiekujących się nami: Zidanem i wspierającym go Imadem. Statek po Nilu nie najwyższej klasy ale super starająca się załoga i bardzo dobre jedzenie. Na pobycie hotel SeeGull, świetnie położony w centrum a jednocześnie z plażami przy morzu. Dużo atrakcji i dla ciała i dla ducha.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd generalnie bardzo udany. Fajny hotel w centrum. Fajna obsługa. Alkohol dostępny 24/h. Jedyne co mi sie nie podoabało to dodatkowy wyjazd na nurkowanie wykupiony przez Rainbow. Sprawdzajcie bardziej firmy z którymi wspólpracujecie, bo ta która orgnaizowala nurkowanie miała słaby sprzęt... przez co wymarzony wyjazd na nurkowanie zamienił się w mały horror.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dobrze zorganizowana wycieczka. Statek, obsługa, pilot, wyżywienie, czystość na statku, organizacja - bez zarzutu. Tak trzymać. Wyjątek stanowił hotel przez rozpoczęciem rejsu (2 doby) i po jego zakończeniu (jedna doba). Hotel Royal Star zrobił na nas złe wrażenia. Było brudno, wyposażenia pokoi kiepskie, bardzo głośna praca klimatyzacji. Po wejściu do pokoju i złożeniu bagaży wyszliśmy i już ponownie nie mogliśmy do pokoju wejść. zepsuł się zamek drzwi i obsługa przez ok. 4 godziny drzwi te otwierała. A ja pozostawiłem w pokoju lekarstwa (m.in. insulinę), które były mi niezbędne bezzwłocznie. Wyżywienie dostateczne i bardzo niewielki wybór. Hotel ten w całej konfiguracji wycieczki stanowi czarny punkt i nie powinien być w ofercie Biura. Informacje o tym hotelu udostępniane na stronach internetowych są nierzetelne i wprowadzają klientów w błąd.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy z żoną już trzeci raz na "objazdówce" z Rainbow. Biuro nas nie zawiodło. Chociaż można mieć zastrzeżenia do pilota Egipcjanina. Osobiście wolałbym pilota Polaka bądź Polkę. No ale wszystkiego mieć nie można. Poprzednie wyjazdy: do Grecji i Hiszpanii były pod tym względem trochę lepsze. Również logistyka: 10 godzin jazdy przedostatniego dnia z Asuanu do Hurghady autokarem. Tutaj też rozumiem, że inaczej nie mogło być, chyba że samolot. Pierwszy dzień to przelot i odpoczynek od rana do wieczora. Natomiast drugi dzień niestety ale trochę zmarnowany, bo cały czas w Hurghadzie. Można było tego dnia pojechać już do Luksoru i zacząć wycieczkę na serio. Być może nasze uwagi pokrywają się z opiniami innych uczestników. W każdym razie jesteśmy zadowoleni z wyjazdu, bo zobaczyliśmy bardzo dużo. Być może zaczniemy planować nowy wyjazd na ten rok. Rainbow - TAK TRZYMAĆ.