Opinie o Egipt - Potęga Południa

5.3/6
(615 opinii)
Intensywność programu
5.1
Pilot
5.5
Program wycieczki
5.5
Transport
5.3
Wyżywienie
5.3
Zakwaterowanie
5.1
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Opinia o wycieczce Potęga Południa

    Agnieszka, Olsztyn 06.03.2022 | Tagi: 46-55 lat, samemu

    Egipt to piękny kraj ale sama wycieczka była źle zorganizowana. Myślę, że przede wszystkim dlatego, że organizację pozostawiono samym Egipcjanom. Hotel na objeździe słaby i brudny. Statek starty i wszędzie roznosił się zapach ropy, ale nadrabiał jedzeniem i obsługą. Przewodnik słabo przygotowany merytorycznie, kaleczący język polski, który potrafił krzyczeć na polskich turystów przy grupie. Program wycieczki został zmieniony bez pytania uczestników o zdanie.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    20

    Egipt - Potęga Południa (opinia)

    Paweł, Wrocław 21.12.2023 | Termin pobytu: październik 2023 | Tagi: 26-35 lat, ze znajomymi

    Ilość pozytywnych komentarzy dla tej wycieczki i biura Rainbow jest dla mnie dużym zaskoczeniem. Z natury nie jestem malkontentem i przymykam oko na wiele spraw, ale postanowiłem napisać tę opinię, by podzielić się z potencjalnymi podróżnikami swoimi odczuciami. Po pierwsze - LOTY - od momentu podpisania umowy z biurem nasze godziny wylotu oraz powrotu zmieniały się 3 razy. Przykładowo mieliśmy lecieć rano o 9:30 z Katowic do Hurghady, a finalnie mieliśmy lot ok. 19:00 . Przesunięcia czasowe oraz przystanki na lotniskach spowodowały, że nasz pobyt został skrócony o prawie całą dobę. Jakiekolwiek próby rekompensaty utraconego czasu były zbywane przez biuro formułką, iż "nie mają na to wpływu" Po drugie - HOTEL - Sphinx Aqua Park Resort - DRAMAT! Począwszy od zakwaterowania, które pierwotnie miało mieć się odbyć ok. 16:00, ale w skutek przesuniętych lotów miało miejsce o 2 w nocy. Po dość długiej podróży samolotem oraz autokarem spodziewaliśmy się chociaż butelki wody w pokojach. Nic z tych rzeczy... Mało tego, poziom obsługi i ich podejście do klienta sprawiał, że czuliśmy się jak byśmy byli tam intruzami. Pokoje brudne, pościel nieświeża (zarówno ja jak i moja małżonka dostaliśmy uczulenia po pierwszej nocy spędzonej w tych wspaniałych warunkach), jedzenie 3/10, a serwowany alkohol był paskudny (piwo smakowało jak zmieszana wódka z najtańszym browarem więc skutecznie zachęcono nas do zakupu alkoholu na własny koszt w innych barach). Plaża niedaleko hotelu oblegana przez "naganiaczy" wciskających na siłę cokolwiek, a hotelowe ręczniki rozdawane do plażowania wyglądały jak stare dziurawe szmaty do wycierania podłogi. Internet w hotelu? Działa tylko w recepcji oddalonej od pokojów o dobre 100 m, a sama jakość połączenia na tragicznym poziomie (osobiście nawet nie mogłem sprawdzić swojego maila, natomiast WhatsUp i Messanger to niestety marzenie ściętej głowy). Mieliśmy nadzieję, że nasza przygoda z tym hotelem zakończy się na 2 nocach spędzonych przed Rejsem, ale okazało się, że mieliśmy "przyjemność" wrócić tam na jeszcze jedną noc (o tym później). Po trzecie - WYCIECZKI oraz PRZEWODNIK (Bassim) - korzystaliśmy tylko z jednej fakultatywnej wycieczki (Abu Simbel - będąc w południowym Egipcie to absolutny "must have") natomiast jak wynikało z rozmów z innymi uczestnikami Rejsu - drugi raz nie zdecydowaliby się kupić innej wycieczki fakultatywnej ze względu na nieadekwatną cenę. Przewodnik Bassim 10/10 - poczucie humoru, umiejętność porozumiewaniu się po polsku, sposób w jaki opowiadał o zabytkach, historii i kulturze - rewelacja! :) Co do wycieczek to polecam sprawdzić każdemu, które wycieczki są w cenie pakietu, a które są dodatkowo płatne. REJS i statek - tutaj ciężko jest mi się przyczepić do czegokolwiek: jedzenie bardzo dobre, pokoje czyste, obsługa miła. Jedyny mankament to dodatkowo płatny Internet (wyłącznie na jedno urządzenie). Warto również dodać, że na statku jest zakaz spożywania własnych napojów i wody. Sam program zwiedzania oraz nasze wrażenia oceniam na 4/5. Jest intensywnie, pobudki między 2:00-4:00 w nocy, autokar ok, suchy prowiant nie ma tragedii. Powrót autokarem na północ trwała ok. 11 godzin (brak sprawnej toalety w autokarze, ale kilka postojów po drodze) po czym zameldowaliśmy się we wcześniej wspomnianym hotelu Sphinx (o zgrozo!) na szczęście na jedną noc. Z perspektywy czasu uważam, że strzałem w dziesiątkę było wykupienie dodatkowych dni wypoczynku w Hotelu Palm Royale Resort Soma Bay (10/10, najlepszy hotel w jakim kiedykolwiek byłem) - gdybyśmy mieli wracać do domu od razu po Rejsie, mielibyśmy duży niedosyt i czulibyśmy się bardziej zmęczeni niż wypoczęci. Dodatkowe 3 dni w Hotelu Palm Royal osłodziły nam smak całego pobytu, ale chciałbym tutaj jeszcze zaznaczyć jedną kwestię. OPIEKUN - mieliśmy mieć z nim spotkanie organizacyjne, które się nie odbyło. Do dzisiaj nie wiemy dlaczego ta osoba nie pojawiła się w hotelu. W rezultacie nie mieliśmy żadnej informacji z Rainbow odnośnie spraw organizacyjnych związanych z naszym powrotem. Podczas wykwaterowania nikt nie poinformował recepcji hotelowej odnośnie ponad godzinnego opóźnienia autobusu, który miał nas zawieźć na lotnisko. Reasumując - nastawiliśmy się na dość intensywny program wycieczki, zobaczyliśmy wiele przepięknych miejsc, a wspaniałe wspomnienia zostaną z nami na zawsze, natomiast czujemy ogromny zawód jeśli chodzi o podejście Biura Podróży Rainbow do klienta. Przyznam szczerze, że wystarczająco zniechęciliście mnie do korzystania z Waszych usług, a poziom świadczonych usług pozostawia wiele do życzenia.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    20

    Super statek

    RUTOW-FLAKSBERGER, OTWOCK 26.01.2022 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Bardzo fajna wycieczka jednak szkoda, że nikt nie poinformował mnie że za wycieczki w których nie miałam zamiaru brać udziału muszę zapłacić 225 dolarów. Jestem osobą niepełnosprawną i chciałam potraktować rejs po Nilu jako atrakcję, bo nie mogę dużo chodzić. Skoro nie brałam udziału to dlaczego musiałam zapłacić? Mam też zastrzeżenia do biura podróży i osoby która mnie obsługiwała, bo wiedziała ta pani że nie będę korzystać z wycieczek tym bardziej że na każdym lotnisku jestem pod opieką Asysty właśnie dlatego że mam problemy z poruszaniem się. Uważam że jest to nie w porządku delikatne mówiąc. Na statku było fantastycznie. Bardzo miła i pomocna obsługa. Jeśli ktoś jest nastawiony na zwiedzanie to polecam.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    28

    Nieudana Potega Poludnia

    Sang Kil, Lublin 07.08.2022 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Program wycieczki zostal zmieniony w nocy w autokarze. Pierwszy dzien przeznaczono na transfer do Asuanu, choc mial byc wolny. W umowie byl hotel w Hurghadzie all inclusive' a wywieziono nas 60 km dalej do Safagi. Spalismy 3 godziny I suchy prowiant na droge. Zostalismy zakwaterowani na statku, na ktorym dostalismy obiad I mial sie rozpoczac rejs , po drodze zwiedzanie swiatyni w Kom Ombo, a wieczorem Galabia Party...Nic z tego sie nie odbylo... Statek po ok.100 m ugrzazl na mieliznie ok.14.30. Brak rzetelnej informacji, zwodzenie, wymyslanie coraz wiekszych bredni przez pilota , powodowalo frustracje I niepokoj .Nie wiedzielismy , co robic... O 24 w nocy zadzwonil pilot do pokoi,ze pobudke mamy o 3.30 I wyjazd autokarem o godz.4 do Edfu. Juz o 2 w nocy pod statek podplynela motorowka , z ktorej dochodzil glosny dzwiek silnika , muzyka I smrod benzyny.W pokoju nie dalo sie wytrzymac.Przeskakiwanie przez barierke statku w ciemnosci o 3.30 na mala lodke pozbawiona kola ratunkowego narazalo na szwank zdrowie pasazerow I grozilo wpadnieciem do Nilu.Nadmienie,ze wsrod pasazerow byla osoba niepelnosprawna a trudnosciami w chodzeniu.Mielismy plynac po Nilu 200 km, a przeplynelismy 50 km. Wozono nas autokarem I serwowano suchy prowiant. Reszta wycieczki odbyla sie w prawidlowy sposob.Rainbow powinno uwazac , komu powierza polskich turystow.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Piloci , brak pomocy na lotnisku

    Joanna, Łódź 08.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Mało pomocne biuro, nikogo z biura nie było na lotnisku żeby pomóc przy odprawie, leciałem pierwszy raz i liczyłem że mi ktoś z biura pomorze, niestety. Piloci na statku buli pomocni tylko w tedy kiedy mieli jakąś korzyść materialną, czyli jak się kupowało tam gdzie oni mówili, jak kupiłem gdzie indziej byli nie mili i szyderci, byli bezczelni do tego stopnia że kwestionowali moją znajomość języka polskiego, byłem trzy razy z waszgo biura i dziękuję więcej nie, dziękuję

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Plusy równe minusom

    Krystyna i Andrzej 04.05.2025 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Piękny starożytny Egipt na pewno wart zobaczenia. Niestety Egipt współczesny to walające się wszędzie śmieci. Hotel Stella Gardens ma problemy z kwaterowaniem gości. W dniu przyjazdu i na koniec wycieczki przydzielono nam pokoje, które były już zajęte. Teren, na którym znajdują się budynki hotelowe jest bardzo rozległy i bieganie w tę i z powrotem do recepcji denerwujące. Powrót z Asuanu 550 km trwał 9 godzin. Nie wiem dlaczego większość trasy przemierzaliśmy jakimiś bocznymi drogami. Zawsze było tak, że razem z naszym autokarem poruszały się inne. Tym razem nie było innych autobusów. Mieliśmy wrażenie, że inne wycieczki jechały autostradą a my wertepami. Dotarliśmy do hotelu przed 21.00 i perturbacje z pokojem spowodowały, że na kolację dotarliśmy w momencie, gdy obsługa już sprzątała. Nie była to pierwsza nasza wycieczka z Rainbow , ale niestety najmniej udana.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Egipt południe i piramidy

    BERNARD, SZCZECINEK 06.01.2024 | Termin pobytu: listopad 2023 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    W Egipcie trzeba być. Raz w życiu wystarczy pod warunkiem, że jest tam się co najmniej dwa tygodnie i weźmie się 1200 dolarów na osobę. 1000 potrzeba na zwiedzanie i 200 na toalety i napiwki. Jedzenie średnie. Potrawy typu mięso, ryby czy wędliny wszystko o jednakowym smaku Pieczywo też nie bardzo, a wypieki to sam cukier. Owoce i warzywa nie bardzo smaczne. Dobre natomiast sery i twarogi. Zwiedzić i być wszędzie to jest obowiązek. Na pozostałe atrakcje w życiu jechać gdzieś w innym kierunku.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    potęga południa

    tomasz 17.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    zakwaterowanie i wyżywienie bardzo dobre. program bardzo słaby. wyrażne naciąganie ( fabryka alabastru i perfum). za wszystko co ciekawsze trzeba ostro płacić (dużo więcej niż u lokalnych przewożników). przewodnik Baszra bardzo obeznany ,ale mało wylewny. na przykład doga powrotna z Asuanu do Hughardy ( 10 godzin autokarem ) i ani słowa

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    krytyka

    Jacek, Wieliczka 08.12.2019 | Tagi: powyżej 65 lat, samemu

    komentarz na ten temat wysłąłem już 6.12 - na drugi dzień po powrocie - uprzejmie proszę skorzystać z treści zamieszczonej w tym e-mail'u

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Niezadowalająca

    ALICJA MARIA, BIELSKO-BIAŁA 24.04.2023 | Termin pobytu: kwiecień 2023 | Tagi: powyżej 65 lat, ze znajomymi

    Wrażenia z wyjazdu średnie opinię zaniżał hotel Sfinks brudno słabe wyżywienie i fatalna obsługa,klimatyzacja to jakiś żart!Rejs po Nilu SUPER

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem