Opinie o Bamboo Village

Kategoria lokalna: 4

4.3/6
(10 opinii)
Atrakcje dla dzieci
1.3
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
4.7
Pokój
3.8
Położenie i okolica
4.5
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
3.6

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    217

    Wakacje marzeń

    RENATA, KRAKOW 07.02.2023 | Termin pobytu: styczeń 2023

    Wspaniały, słoneczny kraj uśmiechniętych ludzi. Hotel bardzo przyjazny, w afrykańskim stylu z bardzo uprzejmą obsługą. Trzeba tylko pamiętać, żeby zabrać suszarkę do włosów, jeśli ktoś używa ponieważ nie ma jej na wyposażeniu. Bardzo dobra kuchnia. Świetna lokalizacja : blisko do plaży, do sklepów i wieczornych rozrywek z muzyką na żywo. Wiele możliwości ciekawego i miłego spędzania czasu. Jest co zwiedzać. Chciałabym znowu tam wrócić....

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    118

    Styczeń 2023

    BOGUSŁAW, BYDGOSZCZ 07.02.2023 | Termin pobytu: styczeń 2023

    Hotel Bamboo Village to domki w typowym afrykańskim stylu, z dużym pokojem i sporą łazienką. Obsługa bardzo miła, kelnerki wspaniałe. Śniadania w formie szwedzkiego bufetu - duży wybór. Obiady i kolacje wybierane z karty. Duży basen, nie ma problemów z leżakami. Do szerokiej, piaszczystej plaży około 300 -400 metrów. Polecam.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    110

    Gambia jest cudowna

    Danuta, Warszawa 11.02.2023

    Bardzo udany wyjazd.Pobyt pełen wrażeń pod każdym względem .Hotel bardzo polecam tym co cenią ciszę i spokój .Piękna pogoda i ten klimat.Standard pokoi oceniam jako dobry , śniadania Szwecki stół ,posiłki z karty, co mi bardzo pasuję, jedzenie zawsze było świeże i ładnie podanie, opcja all soft jak dla mnie na plus, serwowane 5 drinków w ciągu dnia. Safari w Senegalu robi wrażenie. Obok hotelu plażą codzienne karmienie sępów o 11.30 w hotelu Senegambia, polecam. Park małp, park krokodyli, polecam wybrać się na Kunta- Kinteh, wyspa niewolników .Polecam zwiedzić stolicę Bandżul i Serrekundę

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Udany odpoczynek

    Paula 08.01.2024

    Hotel na wzór wioski gambijskiej. Proste pokoje ale codziennie sprzątane z codzienną wymianą ręczników w łazience. Skromnie i prosto umeblowane. All inclusive w hotelu ma zupełnie inna formą. Codziennie rano w recepcji odbiera się kupony na lunch i kolacją plus 5 soft drinków (alkohol to tylko piwo). Śniadanie jest w formie bufetu szwedzkiego. Podczas lunchu i kolacji wybiera się danie z karty. Posiłki są przygotowywane na bieżąco. Są świeże i dobrze doprawione. alkohol można kupić dodatkowo. Koszt drinka to ok 350 dalasi. W hotelu dostępny basen i animacje w ciągu dnia przy basenie (aqua aerobic, piłka, zumba, bingo itp). Ogólnie hotel polecam dla osób, które chcą wypocząć w ciszy i spokoju. Obsługa hotelu jest miła i zawsze pozytywnie nastawiona. Minusem hotelu jest opłata za używanie klimatyzacji (500 dalasi dziennie). Przed hotelem jest kilka sklepików i restauracji. W pobliskim hotelu Senegambia (plażą ok 10 min spacerem) codziennie o godz. 11.30 odbywa się karmienie sępów, co polecam zobaczyć. Trochę dalej bo jakieś 20 min spacerem jest park z małpami (wejście 150 dalasi od os plus obowiązkowy zakup bananów i orzechów do karmienia małp). Małpki są spokojne i przyjaźnie nastawione.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Godne polecenia

    Marek, Laszczki 22.01.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024

    Obiekt położony blisko Oceanu, w pobliżu sklepów i restauracji. Zakwaterowanie w domkach w stylu afrykańskim. Pokoje czyste, sprzątane codziennie. Dostępność klimatyzacji za dodatkową opłatą. Bardzo ładny basen. Dużo wolnych leżaków . Ładny ogród. Trochę dziwna formuła All - na kartki. Wyżywienie- skromne śniadania, lunch i kolacja - wybór z karty. Niewiele dań ale jakość i ilość zadowalająca. Nikt głodny nie chodził. 5 napoi na dzień. Puszka albo butelka. Do wyboru piwo, coca cola, fanta. Za dopłatą inne alkohole. Formuła wyżywieniowa powinna być w opisie organizatora : 3 posiłki + napoje. Ogólne wrażenia bardzo dobre. Kameralnie, miło, fantastyczna obsługa w barze i restauracji. Polecam!!

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Bamboo Village - Bandżul-Kololi

    WITOLD, KATOWICE 30.01.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024

    Podróż do Gambii Bamboo Village odbyłem wraz z przyjaciółmi w styczniu 2024 roku. Wrażenia jakich doznaliśmy są naprawdę skrajne. Po przylocie na lotnisko w Bandżul odprawa paszportowa, a w tym; pobranie odcisków palców, zdjęcie twarzy, prześwietlenie bagażu podręcznego, opłata lotniskowa 20 euro od osoby no i w końcu odbiór bagażu głównego. To wszystko trwało ponad 2 godziny – masakra. Po załatwieniu wszystkich spraw na lotnisku przywitał nas rezydent, w 5 minut przekazał nam co miał do przekazania i zniknął. W pośpiechu udaliśmy się do autokaru i co widzimy? Minibus, takie coś ala Nysa z bagażnikiem na dachu, gdzie załadowano nasze bagaże i przywiązali sznurkiem. Zajęliśmy miejsca i w drogę. Jechaliśmy 18 km około godziny, bez świateł, bez klimy i z zepsutymi drzwiami, które ciągle się otwierały. W końcu około godziny 23,30 dotarliśmy na miejsce. Przywitała nas obsługa, załatwiliśmy formalności, potem kolacja i do wybranego domku spać. Sam hotel oraz teren na którym się znajduje, zrobił na nas duże wrażenie. Taki na wzór wioski afrykańskiej. Kameralny, cichy i co ważne czysty. Domek przestrzenny, wygodne łoże, miejsce na garderobę z wieszakami, duża łazienka z wc, telewizor. Za klimatyzację zapłaciliśmy 35 dolarów za cały okres pobytu. W około domku ładnie zagospodarowany ogród, basen z leżakami, barek. Opcja all inclusive nie zasługuje na to miano, to raczej HB. Śniadania niby szwedzki stół, ale wybór to już żenada. Obiady i kolacje wybieramy z karty, 5 potraw do wyboru; kurczak, wołowina, ryba z frytkami lub z ryżem, pizza a właściwie podeszwa, hamburger to buła o średnicy 20 cm a w środku mięsko wołowe o średnicy 5 cm, makaron al dente. Najgorsze jest to, że każdego dnia to samo. O typowym afrykańskim jedzeniu można zapomnieć, nie ma też zup i żadnych deserów czy owoców. Czas oczekiwania na posiłek 40 minut. Każdy z nas otrzymuje 5 kartek na tzw drinki, i tu niespodzianka; możesz sobie wziąć np. 5 piw albo 1 wodę, 1 colę, 1 sprite, kawę czy herbatę, o alkoholu mowy nie ma. Oczywiście alkohol jest i to do wyboru i koloru, ale zapłać. Uwaga – nie wykorzystasz kartek na drugi dzień przepadają. Na szczęście poza hotelem są sklepiki, gdzie wódkę 1 litr można dostać za 450 dalasi, czyli około 27 zł. Można też zjeść poza hotelem tanio i co ważne świeżo. W centrum Kololi około 3 km od naszego hotelu, w galerii polecamy lody i koktajle – pycha. Należy też odwiedzić targ, gdzie można kupić pamiątki, nie zapominając o zbijaniu ceny. Jest też uliczka z restauracjami i barami gdzie każdy znajdzie coś dla siebie. Dyskoteka na plaży Poco Loco jest 300 metrów od naszego hotelu, gdzie panuje bardzo przyjemna atmosfera i podają bardzo dobre drinki. Jest też wymieszane towarzystwo, są oczywiście nasi rodacy jak i inne nacje. Plaża ogromna, szeroka, piaszczysta, woda w oceanie ciepła. Niestety, obszar poza hotelami to jeden syf i brud, a czasami i smród. Zdajemy sobie sprawę że jest to jeden z najbiedniejszych krajów świata, jednak można być biednym i zarazem czystym. No cóż-Afryka. Jeżeli chodzi o wycieczki fakultatywne to opinie jak to bywa są dwie, jedni są pod wrażeniem inni są krytyczni. Ja należę do tych drugich, nie mniej jednak niech każdy indywidualnie podejmuje decyzję czy jechać czy też nie. Podsumowując; na tą chwilę polecam ten hotel ze względu na jego oryginalność, położenie oraz obsługę. Nic poza tym. Chętnie wraz z przyjaciółmi tam wrócimy, kiedy Rainbow rozwiąże problem z wyżywieniem oraz alkoholem.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Bamboo Village 02.02-10.02.24

    KRZYSZTOF, CHWASZCZYNO 21.02.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    Kameralny hotel ,bardzo monotonne i ubogie menu . Obiekt nie należy do nowych (duża wilgoć w łazience odpadające półki ). Niedostateczna ilość ręczników . Podczas posiłków cały czas brakowało filiżanek, szklanek , bardzo długi czas oczekiwania na posiłek (ok 50 min nie ma znaczenia czy był to burger , pizza czy makaron). Opcja all inclusive tylko z nazwy nie dotyczy tego hotelu . Brak jakichkolwiek wieczorów tematycznych . W teorii otrzymujemy 5 kuponów na napoje alkoholowe w rzeczywistości jest tylko piwo z możliwością zamiany na puszkę coli, szklankę soku, kubek kawy-herbaty a także kubeczek z lodem. Brak wody butelkowanej w pokojach -zakaz wnoszenia z zewnątrz napojów. Zdecydowanie hotel dla mniej wymagających . Sadzawka z brudną wodą (wylęgarnia komarów) zwana dalej stawem z kaczkami . W opisie hotelu błąd nie pawiany a pawie chodzą po obiekcie. Ogólnie jak się przymknie na to wszystko oko to da się miło spędzić czas.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    gambia w Bamboo Village

    Marcin, Dobra 29.01.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024

    Witam, właśnie wróciliśmy z Gambii, wyjazd w styczniu 2024, wiedzieliśmy, że luksusów nie będzie, pokoje klimatyczne acz skromne, sam hotel też z fajnym klimatem afrykańskiej wioski, bardzo miła i uśmiechnięta obsługa, blisko na plażę, ok 300 m, wszystko by było dobrze gdyby..., mieliśmy opcję all inclusive :) śniadania w formie bufetu, skromne ale ok, obiad i kolacja z karty, 5 dań, czasami 4, zależy co akurat mieli (cały czas te same dania przez tydzień), z owoców tylko arbuz..., ryż z kurczakiem lub z rybą, pizza, burgery z frytkami, to całe menu, więc jeśli ktoś się tam spodziewa all jakie zna np z Egiptu czy Turcji to się mocno zdziwi:) oczywiście rano trzeba iść do recepcji po kupony na posiłki i napoje, miay byś soft drinki a co było? cola, fanta, sprite i piwo:), 5 napojów dziennie, ostatniego dnia transfer na lotnisko 17:30 i co robi recepcja? odrywa dwa kupony na picie żebyśmy czasami nie wypili w tym upale 5 napojów bo za 11 tyś pln to by była przesada, i takie właśnie drobiazgi psują całe wakacje, rezydenci super, wycieczka do Makasutu super, karmienie sępów w hotelu Senegambiaok, wizyta plażą w parku małp najlepsza:), animacje the best:), ogólnie ok bo ciepło, mili ludzie ale to nie all inclusive a szkoda bo hotel ma potencjał, na lotnisku żona powiedziała tak: ja już tu na pewno nie wrócę... ale poznaliśmy fajnych uśmiechniętych znajomych i to się liczy:)

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    pobyt 23-02-24

    waldemar, warszawa 04.03.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    hotel dobrze położony , nie daleko od plaży , oceniłbym na wiecj gwiazdek , ale było po prostu brudno w pokoju , sprawił ponure wrażenie , choć hotel ma nie całe 4 lata , w basenie zimna i niezbyt czysta woda obsługa ok , menu niezbyt obszerne , ale mozna zawsze wyjść zjeść coś fajnego w okolicznych restauracjach

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    26

    Wypoczynek w hotelu Bamboo Vollage

    Waldemar, --- 03.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023

    Hotelik jest niewielki bez dostępu do plaży, co znacznie utrudnia wypoczynek. Otoczony jest murem ,za którym w weekendy trwa dyskoteka, zlokalizowany jest parking i rozkopana droga. Część domków jest usytuaowana koło głośnych agregatów prądotwórczych. Wnętrze domków jest przestronne jednakże bez okien, o ubogim wnętrzu (braku szafy ) fatalnym wykończeniu ścian i podłóg. Wszystkie ściany w pomieszczeniach były zawilgocone. Na terenie hotelu jest staw z inwentarzem (kaczki, króliki, pawie), który mógłby być atutem, gdyby nie roztaczający się i bardzo uciążliwy w tym klimacie niemiły zapach. W formule all inclusive śniadania w formie bufetu są mało urozmaicone aczkolwiek do przyjęcia, natomiast obiady i kolacje ograniczają się do 5 potraw w formie fast food bez warzyw i owoców. Zgodnie umową mieliśmy zagwarantowane, że każda osoba powinna otrzymać 5 drinków alkoholowych. W rzeczywistości było pomimo interwencji rezydenta serwowano tylko piwo oraz napoje bezalkoholowe. Animacji i rozrywki niewiele, my nie zauważyliśmy. W związku z licznymi niedogodnościami złożyliśmy reklamację do rezydenta z jednoczesną prośbą o przeniesienie do innego hotelu - bez odpowiedzi. Zachowanie obsługi też było różne, zwłaszcza jak poprosiliśmy o zmianę domku. Reasumując hotel w ofercie biura Rainbow wydawał się na wysokim poziomie lecz w rzeczywistości oferował słabe warunki.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem