Opinie klientów o Cook’s Club Calvia Beach (ex. Globales Honolulu)

4.8 /6
opinie
Atrakcje dla dzieci
0.5
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.3
Pokój
4.0
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
4.3
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
4.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Sylwia, Poznan 27.09.2022

pozytywna

Fajny hotel, położony na wzniesieniu z pięknym widokiem na dwie pobliskie plaże. Pokój wystarczająco duży nawet jak na 2 osoby dorosłe z dostawką. Stara klimatyzacja bez możliwości ustawienia. Łazienka duża ale w starym stylu z wanną. Pokoje czyszczone codziennie. Sejf płatny. Duży balkon. Pyszne jedzenie, minus to płatne napoje do obiadokolacji.

5.0/6

Angelika, Zabrze 05.09.2022

Majorka nigdy nie zawodzi!

Zacznę od tego, co było na plus: doskonała lokalizacja - jeśli ktoś planuje samodzielne zwiedzanie oraz ceni otoczenie przyrody, to miejsce będzie świetne! 5 plaż, polecam szczególnie tą w Magaluf, bo odniosłam wrażenie, że było tam mniej ludzi, a i woda czyściejsza. Plaże z drobnym piaseczkiem, woda płytka, krystaliczna, lazurowa. Bardzo blisko do przystanków autobusowych i do wielu barów, klubów (jest przez to głośno, mnóstwo angielskiej młodzieży), sklepów w tym także do Aldi. Autobus do Palmy odjeżdża co 15 min. (bilet za 2,7 euro). Bardzo uprzejma obsługa: czy to w recepcji, czy w restauracji zawsze uśmiech na twarzy i gotowość wsparcia. Posiłki smaczne, obiadokolacje urozmaicone – mogłam codziennie spróbować innej ryby. Różnego rodzaju mięsa, ale i wegetarianie nie będą głodni. Dania z makaronem, paella, pizza, sushi, owoce morza, ziemniaki w różnych postaciach, bogaty bufet sałatkowy. Duży wybór deserów i owoców, lody. Napoje do obiadokolacji płatne, płatności w hotelu poza podatkiem turystycznym wyłącznie kartą (Pepsi 2 euro, lampka wina butelkowanego 3,5 euro). Naczynia i sztućce czyste, podobnie stoliki, które są błyskawicznie przygotowywane dla kolejnych gości. Metraż pokoi dla 2 osób ok, dla 3 już na pewno nie. Nie jest to hotel „rodzinny” wbrew opisowi. Przede wszystkim jest przeznaczony dla osób pow. 16 roku życia, ponadto dla dzieci nie ma w nim żadnych atrakcji, co akurat dla mnie jest wielkim atutem. Duże balkony. Dostałam pokój z przepięknym widokiem na morze i góry. Pokoje są wyposażone w klimatyzację indywidualnie sterowaną, a łazienki posiadają suszarki do włosów. Nie ma lodówki, można ją wypożyczyć za 45 euro (cena na 2022), pilot do tv do pobrania w recepcji. Basen średniej wielkości, może okazać się niewystarczający na taką ilość pokoi, ale podczas mojego pobytu wcale nie był zatłoczony. O tej porze roku w godzinach popołudniowych jest zacieniony, to może wpływać na temperaturę wody. Za to woda w morzu cudownie ciepła, więc całkowicie można zapomnieć o basenie. Generalnie jest wszędzie czysto, recepcja wita klientów świeżym zapachem i nowoczesnym wystrojem. Hotel chociaż jest to stary budynek, stara się trzymać współczesnych trendów. Ale… i tu przejdę do minusów: sprzątanie powierzchowne to nie wszystko, co obsługa powinna wykonywać. Nie sprząta się balkonów, lustra i drzwi nie są wycierane, albo obsługa robi to w pośpiechu pozostawiając roztarte plamy. Fugi w łazience, tam gdzie najtrudniej się dostać zachodzą pleśnią. Dywano-wykładzina na korytarzach poplamiona, wymaga prania, albo całkowitej wymiany. Tłuste plamy na drzwiach. Wejście do wind na pół metra, podobnie wejście do łazienki. Gdzieniegdzie jakaś rdza, czy pęknięcia, tu i ówdzie plama na suficie. Nie ma tego na tyle dużo, żeby tu nie przyjechać, ale jest zauważalne. Na minus tym razem obsługa Rainbow i pań rezydentek. Na lotnisku na blisko 200 osób, czyli jakieś +/- 90 rezerwacji tylko jedna osoba wydająca komplet dokumentów powitalnych. Wygląda na to, że dla wszystkich ten sam, bo jechałam na południe, a dostałam ofertę na wycieczki dla klientów ze wschodu wyspy. Z powodu burzy w Kato mieliśmy ok. 40 min. opóźnienia, oczekiwanie na info o busie do hotelu wydłużało czas dotarcia na miejsce. W busie rezydentka powiedziała: sprawdziłam wszystkie hotele, do których państwo jadą i czekają z kolacją, tzw. zimną płytą. W hotelu okazało się, że nie ma dla nas rezerwacji pokoi, a co dopiero kolacji. Reakcja rezydentki: pytania o to, kiedy wyjazd został wykupiony i „proszę napisać reklamację”. W podobnym tonie wypowiadała się na spotkaniu informacyjnym, a w dniu wylotu zapomniano o transferze na lotnisko dla mnie i innych klientów z hoteli w okolicy. Podsumowując: to moja trzecia wizyta na Majorce i darzę ją miłością dozgonną. Hotel ma swoje wady, ale jakość obsługi, wyżywienia, lokalizacja mocno je maskują. Tak! Wróciłabym w to samo miejsce, ale niekoniecznie z R.

4.0/6

Venera, Katowice 07.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

opinia o wakacjach

Bardzo głośno w dzień i noc. Trzeba mieć stopery aby wyspa się. Obsługa w sali śniadaniowej wprawie nie rozumie angielskiego :(((. Za dobrá kawe na sniadaniu juz trzeba bylo placic dodatkowo. Morze super oraz fajna możliwość spacerowania.

4.0/6

ELŻBIETA, Nowy Dwór Mazowiecki 12.10.2022
Termin pobytu: wrzesień 2022

Hotel na wzniesieniu

Zakwaterowano nas na 9 piętrze, winda jest tylko do 8!!! O tym, że do hotelu z walizkami trzeba dojść pod górę (autokar nie podjeżdża) nie ma informacji w ofercie, a szkoda. Osoby z chorymi kolanami mają problem. Wylot do W-wy był rano, wczesne śniadanie dla grupy 7 osób było poniżej wszelkich standardów, pomimo że kelner rozstawiał już śniadanie dla pozostałych gości, nie pozwolił nam poczęstować się. W naszym zestawie był tylko chleb tostowy z masłem. W arogancki sposób zwracał uwagę, żeby nie częstować się niczym. Smutne... Poza tym okolica hotelu piękna, widoki z balkonu również. Blisko do Palmy, można pojechać autobusem i samemu zwiedzać. Całość oceniam dobrze, poza uwagami o których napisałam wcześniej. Majorka jest urokliwa i piękna, pewnie tam jeszcze wrócę.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem