Kategoria lokalna 3
6.0/6
Fajny hotel, położony na wzniesieniu z pięknym widokiem na dwie pobliskie plaże. Pokój wystarczająco duży nawet jak na 2 osoby dorosłe z dostawką. Stara klimatyzacja bez możliwości ustawienia. Łazienka duża ale w starym stylu z wanną. Pokoje czyszczone codziennie. Sejf płatny. Duży balkon. Pyszne jedzenie, minus to płatne napoje do obiadokolacji.
Sylwia, Poznan - 27.09.2022
12/19 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Zacznę od tego, co było na plus: doskonała lokalizacja - jeśli ktoś planuje samodzielne zwiedzanie oraz ceni otoczenie przyrody, to miejsce będzie świetne! 5 plaż, polecam szczególnie tą w Magaluf, bo odniosłam wrażenie, że było tam mniej ludzi, a i woda czyściejsza. Plaże z drobnym piaseczkiem, woda płytka, krystaliczna, lazurowa. Bardzo blisko do przystanków autobusowych i do wielu barów, klubów (jest przez to głośno, mnóstwo angielskiej młodzieży), sklepów w tym także do Aldi. Autobus do Palmy odjeżdża co 15 min. (bilet za 2,7 euro). Bardzo uprzejma obsługa: czy to w recepcji, czy w restauracji zawsze uśmiech na twarzy i gotowość wsparcia. Posiłki smaczne, obiadokolacje urozmaicone – mogłam codziennie spróbować innej ryby. Różnego rodzaju mięsa, ale i wegetarianie nie będą głodni. Dania z makaronem, paella, pizza, sushi, owoce morza, ziemniaki w różnych postaciach, bogaty bufet sałatkowy. Duży wybór deserów i owoców, lody. Napoje do obiadokolacji płatne, płatności w hotelu poza podatkiem turystycznym wyłącznie kartą (Pepsi 2 euro, lampka wina butelkowanego 3,5 euro). Naczynia i sztućce czyste, podobnie stoliki, które są błyskawicznie przygotowywane dla kolejnych gości. Metraż pokoi dla 2 osób ok, dla 3 już na pewno nie. Nie jest to hotel „rodzinny” wbrew opisowi. Przede wszystkim jest przeznaczony dla osób pow. 16 roku życia, ponadto dla dzieci nie ma w nim żadnych atrakcji, co akurat dla mnie jest wielkim atutem. Duże balkony. Dostałam pokój z przepięknym widokiem na morze i góry. Pokoje są wyposażone w klimatyzację indywidualnie sterowaną, a łazienki posiadają suszarki do włosów. Nie ma lodówki, można ją wypożyczyć za 45 euro (cena na 2022), pilot do tv do pobrania w recepcji. Basen średniej wielkości, może okazać się niewystarczający na taką ilość pokoi, ale podczas mojego pobytu wcale nie był zatłoczony. O tej porze roku w godzinach popołudniowych jest zacieniony, to może wpływać na temperaturę wody. Za to woda w morzu cudownie ciepła, więc całkowicie można zapomnieć o basenie. Generalnie jest wszędzie czysto, recepcja wita klientów świeżym zapachem i nowoczesnym wystrojem. Hotel chociaż jest to stary budynek, stara się trzymać współczesnych trendów. Ale… i tu przejdę do minusów: sprzątanie powierzchowne to nie wszystko, co obsługa powinna wykonywać. Nie sprząta się balkonów, lustra i drzwi nie są wycierane, albo obsługa robi to w pośpiechu pozostawiając roztarte plamy. Fugi w łazience, tam gdzie najtrudniej się dostać zachodzą pleśnią. Dywano-wykładzina na korytarzach poplamiona, wymaga prania, albo całkowitej wymiany. Tłuste plamy na drzwiach. Wejście do wind na pół metra, podobnie wejście do łazienki. Gdzieniegdzie jakaś rdza, czy pęknięcia, tu i ówdzie plama na suficie. Nie ma tego na tyle dużo, żeby tu nie przyjechać, ale jest zauważalne. Na minus tym razem obsługa Rainbow i pań rezydentek. Na lotnisku na blisko 200 osób, czyli jakieś +/- 90 rezerwacji tylko jedna osoba wydająca komplet dokumentów powitalnych. Wygląda na to, że dla wszystkich ten sam, bo jechałam na południe, a dostałam ofertę na wycieczki dla klientów ze wschodu wyspy. Z powodu burzy w Kato mieliśmy ok. 40 min. opóźnienia, oczekiwanie na info o busie do hotelu wydłużało czas dotarcia na miejsce. W busie rezydentka powiedziała: sprawdziłam wszystkie hotele, do których państwo jadą i czekają z kolacją, tzw. zimną płytą. W hotelu okazało się, że nie ma dla nas rezerwacji pokoi, a co dopiero kolacji. Reakcja rezydentki: pytania o to, kiedy wyjazd został wykupiony i „proszę napisać reklamację”. W podobnym tonie wypowiadała się na spotkaniu informacyjnym, a w dniu wylotu zapomniano o transferze na lotnisko dla mnie i innych klientów z hoteli w okolicy. Podsumowując: to moja trzecia wizyta na Majorce i darzę ją miłością dozgonną. Hotel ma swoje wady, ale jakość obsługi, wyżywienia, lokalizacja mocno je maskują. Tak! Wróciłabym w to samo miejsce, ale niekoniecznie z R.
Angelika, Zabrze - 05.09.2022
15/16 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Bardzo głośno w dzień i noc. Trzeba mieć stopery aby wyspa się. Obsługa w sali śniadaniowej wprawie nie rozumie angielskiego :(((. Za dobrá kawe na sniadaniu juz trzeba bylo placic dodatkowo. Morze super oraz fajna możliwość spacerowania.
Venera, Katowice - 07.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023
0/1 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Zakwaterowano nas na 9 piętrze, winda jest tylko do 8!!! O tym, że do hotelu z walizkami trzeba dojść pod górę (autokar nie podjeżdża) nie ma informacji w ofercie, a szkoda. Osoby z chorymi kolanami mają problem. Wylot do W-wy był rano, wczesne śniadanie dla grupy 7 osób było poniżej wszelkich standardów, pomimo że kelner rozstawiał już śniadanie dla pozostałych gości, nie pozwolił nam poczęstować się. W naszym zestawie był tylko chleb tostowy z masłem. W arogancki sposób zwracał uwagę, żeby nie częstować się niczym. Smutne... Poza tym okolica hotelu piękna, widoki z balkonu również. Blisko do Palmy, można pojechać autobusem i samemu zwiedzać. Całość oceniam dobrze, poza uwagami o których napisałam wcześniej. Majorka jest urokliwa i piękna, pewnie tam jeszcze wrócę.
ELŻBIETA, Nowy Dwór Mazowiecki - 12.10.2022 | Termin pobytu: wrzesień 2022
8/12 uznało opinię za pomocną