Opinie klientów o Grand Seas Hostmark

3.8 /6
20 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.5
Obsługa hotelowa
3.9
Plaża
5.2
Pokój
3.8
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
3.8
Sport i rozrywka
3.9
Wyżywienie
3.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Monika 30.11.2017

Hostmark

Byłam w tym hotelu w listopadzie 2017. Moim zdaniem to bardzo dobry hotel, całkowicie spełniający moje potrzeby. Nie jest zbyt duży, człowiek nie czuje się tam jak na lotnisku. Ja miałam pokój praktycznie na samym końcu, niemalże dwa kroki do plaży, do basenu też blisko, a do budynku głównego też nie kilometry. Sam pokój nie był może szczytem nowoczesności, ale było bardzo czysto, codziennie było sprzątane, bardzo fajny balkon i widok na morze i basen. Ja miałam pokój raczej z tych mniejszych, ale moim zdaniem wystarczajacy, nie jakaś mała klitka, natomiast widziałam też inne pokoje, które były zdecydowanie większe, więc jak ktoś potrzebuje przestrzeni to bez problemu taki pokój mu ją zapewni. Przed wyjazdem czytałam opinie o monotonnym jedzeniu. Może faktycznie nie było ono jakoś szczególnie zróżnicowane, ale za każdym razem było tego tyle, że bez probloemu można było codziennie wybrać sobie coś innego. Kuchnia raczej stonowana, nastawiona głównie na gusta europejskie, więc amatorzy potraw lokalnych mogą czuć się odrobinę zawiedzeni, ale mimo wszystko można było znaleźć coś orientalnego. No i na koniec obsługa. Dla mnie rewelacja. Jak ci ludzie dawali radę być cały dzień tacy uśmiechnięci i uczynni to nie wiem. A jednocześnie podkreślić należy, że nie oczekiwali za swój serwis żadnych napiwków. Owszem, chodzili i namawiali np. na różne usługi dodatkowe, np. masażę, ale jak się powiedziało nie, to bez problemu dwali spokój. Kelnerzy, obsługa basenu, sprzątanie zawsze gotowi do pracy. Podsumowując, bardzo polecam ten hotel, szczególnie dla osób, które nie oczekują nieustannych rozrywek, zabawiania, a cenią sobie dobry serwis i święty spokój.

5.5/6

Jarosław, Wrocław 16.09.2019

GODNY POLECENIA!!!!!!!!!!!

Spędziłem w Grand S.H. 8 cudownych i niczym nie zakłóconych dni. Spokój, cisza i błogie lenistwo ta największa zaleta tego hotelu. Basen zamykają ok. godziny 18 i nam to w niczym nie przeszkadzało. Zacznę od początku 1.RECEPCJA- nie mam żadnych zastrzeżeń, mieliśmy prawie codziennie problem z kartą do drzwi i codziennie panowie na recepcji beż żadnych problemów kodowali ją od nowa lub wymieniali na nową. 5 dnia wieczorem znów problem i znów wizyta na recepcji i moje pytanie "co się dzieje z tym zamkiem"?. Pan poprosił abym chwilę poczekał po czym, przyszedł z jakimś serwisantem, poszliśmy razem do pokoju i okazało się, że trzeba w zamku tylko wymienić dwie baterie. Problemy natychmiast ustały. 2. POKÓJ, CZYSTOŚĆ I SPRZĄTANIE. I znów bez zastrzeżeń. Codziennie nowa pościel, nowe i wbrew opinii innych, czyste ręczniki. Wymyta codziennie popielniczka, wymyte codziennie lustro w łazience, pozamiatany przedpokój, pokój i balkon. 3.MEBLE na pewno lata świetności mają już za sobą, ale nie były jakieś bardzo zniszczone. Przede wszystkim wszystkie elementy umeblowania były sprawne, wszystkie kompletne i czyste ( półki, szuflady). 4. OBSŁUGA I tym razem nie napiszę nic złego, ponownie wbrew opinii innych. Panowie w barze hotelowym i w barze na plaży mili, uśmiechnięci i bynajmniej my nie odczuliśmy ani razu, że robią nam łaskę nalewając drinki, piwo, czy inne alkohole. I co dziwne, ani razu nie daliśmy im dolara. 5 REZYDENTKA p.Klaudia młoda, sympatyczna, ale zarazem stanowcza i bardzo pomocna. Zaraz po przyjeździe okazało się, że mamy zatkany zlew. Poszła ze mną do recepcji i tak długo rozmawiała z recepcjonistą, aż ten wykonał telefon i na drugi dzień zlew był już sprawny. W sumie mało mieliśmy z nią kontaktu, ale bardzo nam pomogła przekazując w ostatni dzień informację, że należy nam się obiad i wieczorem pokój na 40 minut w celu odświeżenia przed podróżą.(wykwaterowanie o godz. 12 o transfer na lotnisko o 23.50). Osobiście życzyłbym sobie, aby na każdych naszych wczasach była taka p.Klaudia. Wielki szacunek dla Rainbow za taką rezydentką. 5. OKOLICA hotel usytuowany na obrzeżach Hurgady, coś idealnie dla ludzi ceniących spokój. Na popołudniowo-wieczorne spacerki polecam Spinneys Market ( odpowiednik polskich galerii handlowych), po wyjściu z hotelu idziemy na lewo ok. 1,5 km jak również, wieczorny wyjazd taksówką do centrum Hurgady i spacer po głównej alei handlowej ul. Sheraton. Prawie codziennie chodziliśmy i nie było żadnych zaczepek ze strony miejscowej ludności. PLAŻA I ANIMACJE plaża czysta, codziennie sprzątana, codziennie układane leżaki. Zdarzyło nam się, że w południe potrafili chodzić panowie z serwisu i opróżniać popielniczki. Żadnego problemu z leżakami o której godzinie byśmy nie przyszli. Sama w sobie plaża ma duży potencjał i dużo wolnego miejsca na postawienie następnych parasoli. 6. ANIMACJE Były super, szczególnie jedna, czarnoskóra animatorka wkładała w nie ogrom zaangażowania. Potrafiła naprawdę bawić ludzi na basenie. Rewelacja. 7. Jedzenie.....no i tu pojawiła się wisienka na torcie - szkoda, że kwaśna i gorzka. Oprócz śniadania to obiad i kolacja były poniżej jakiejkolwiek krytyki. Brak wyboru, brak jakiegokolwiek pomysłu na smaczne i oryginalne dania. Codziennie kurczak w różnych postaciach, makaron z sosem pomidorowym, nawet trudno to nazwać spaghetti, ryż , ziemniaki niedogotowane ( wręcz półsurowe), tłuste mięso niewiadomego pochodzenia, różne ryby......naprawdę mały wybór.

5.5/6

Marcin, Zielona Góra 09.03.2020

Luty 2020

W hotelu byliśmy w lutym i chyba dzięki temu nie było aż tak dużo wczasowiczów. Hotel usytuowany jest na obrzeżach Hurgady, idealny dla ludzi ceniących spokój. Warunki dobre choć w sumie w pokojach przebywaliśmy tylko w nocy, same pokoje przydałoby się lekko odświeżyć. Pokoje na prawdę bardzo przestronne - codziennie było sprzątane, bardzo fajny balkon i widok na morze . Jedzenie dobre i zróżnicowane. Wieczorami różnego rodzaju programy rozrywkowe zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Hotel z bezpośrednim dostępem do morza na plaży zawsze dostępne leżaki. Reasumując - w tym przedziale cenowym bardzo polecam ten hotel.

5.5/6

Ania 08.03.2020

Hostmark

Byłam w marcu 2020. Hotel ładny, wymaga kilku poprawek jeżeli chodzi o pokoje ale niestety u nich są zanizone standardy.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem