Opinie klientów o Grand Seas Hostmark

3.8 /6
20 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.5
Obsługa hotelowa
3.9
Plaża
5.2
Pokój
3.8
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
3.8
Sport i rozrywka
3.9
Wyżywienie
3.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Eryk, Braniewo 10.02.2020

Moje wielkie egipskie wakacje

Wybraliśmy się z przyjaciółką pierwszy raz do Egiptu. Hotel z zewnątrz w realu jak i na stronie Rainbow bardzo dobrze wygląda. To prawda, jednak nie bez powodu najwięcej zdjęć hotelu przedstawia fasadę i ogród. Pokój, który dostaliśmy był przestronny, czysty, unoszący się zapach chloru towarzyszył nam po każdym sprzątaniu ;). Nasz balkon wychodził na ogród, a nawet na morze jeśli wychyliliśmy się odpowiednio. Sprzątanie codziennie, chyba, że sobie tego nie życzymy. Pokój posiada odpowiednie tabliczki. To tyle z plusów pokoju. Nasza wycieczka odbywała się pod koniec stycznia, w Egipcie po godzinie 18 zaczyna robić się już dość chłodno. Klimatyzacja w pokoju nie działała dłużej niż 5 minut pierwszej nocy. Byliśmy zmuszeni spać opatuleni kocem z każdej strony. Jeśli chodzi o otoczenie hotelu to znajduje się on przy pomoście, który wymaga grubego remontu. Niestety nie posiada sprawnych drabinek, żeby dostać się do morza w miejscu, z którego blisko na rafę. To jeden z ogromnych plusów tego hotelu - pobliska rafa. Uwielbiamy snorkeling, więc zobaczenie tych wszystkich pięknych żyjątek to jeden z najlepszych punktów wyjazdu ;). Wystarczy się kierować na prawo od pomostu, blisko bloków folochronowych. Jedzenie.. dla nas najsłabszy punkt wycieczki, monotonne, niedoprawione, podane niedbale, nudne. Meh. Nie moglibyśmy się żywić w ten sposób dłużej niż te 7 dni. Animacje również niezbyt ciekawe, ale odbyły się przez ten tydzień około 3 razy. Szkoda, że bar przy basenie zamyka się już po 16. Hotel bardzo blisko lotniska, więc nie trzeba wyczekiwać transferu długo jak w przypadku hoteli oddalonych od lotniska więcej niż te 10 km. Z Hurghady odbywa się mnóstwo wycieczek pozwalających zachwycić się Egiptem jeszcze bardziej. Polecamy rejs na rafy!!!!

3.0/6

Marek wrazz dziewczyna 14.12.2017
Termin pobytu: grudzień 2017

Hotel oceniam na 3

Zacznę od początku sam przyjazd jak najbardziej wzorowy rezydentka była w porządku , sam hotel również bez zarzutu pokoje dość ładne, czyste, basen ladny duży ale zimna w nim woda hotel bezpośrednio przy plaży . Codziennie słonecznie ...I tutaj zakończę moje pozytywne wrażenia na temat tego hotelu . Niestety jak na początku przyjazdu wszyscy Sa mili uprzejmi i każdy z obsługi się uśmiecha,tak już po kilku dniach to sie zmienia.. mówię tu oczywiście o obsłudze w recepcji oraz obsłudze sprzatajacej a także o ekipie w restauracji , już 2 dni przed wylotem obsluga byla niemila , podczas gdy wraz z moją dziewczyna staliśmy po omleta 4 osoby które stały za blatem zaczęli obgadywac i śmiać się prosto w twarz , co prawda nie znam arabskiego i nie wiem co mówili natomiast nie wierzę że mówili o kwiatkach .. także osoby w recepcji to osoby które minęły się z powołaniem ,są mili wtedy gdy chcę się taxowke zamówić natomiast inne sprawy to ju łaskę robią . I w końcu obsluga sprzątająca która to godzina 8 rano i już chcą sprzątać krzyczą room service i wchodzą do pokoju nawet nie zapytają czy mozna ... I w ostatnim dniu pomimo że doba kończy się o 12 to już zostaliśmy wyproszeni przez obsługę sprzątająca o pół godziny wcześniej gdyz stwierdził że musimy już wyjść gdyz on musi tu posprzątać ... Zdaje sobie sprawę ze Egipcjanie mają małe zarobki i to widać natomiast miałem poczucie jakby pieniądze były ważniejsze od człowieka i przykrywaly oczy egipcianom ... widzą tylko dolary a nie turystę no niestety tak było jest i jeszcze przez długi czas będzie . Kocham Egipt i bedziemy tu przylatywac lecz tego hotelu juz nie wybierzemy Chcę nadmienić tylko ze biuro podrozy Rainbow jest jak najbardziej w porządku natomiast pobyt hotelu to juz inna sprawa a szkoda ...nie polecam tego hotelu (brakuje to dobrego wychowania niektorych osob) chyba ze obsluga się zmieni ...heh lecz to niemozliwe ...

3.0/6

Ola 12.08.2019

Pierwszy i ostatni raz w Egipcie

Byliśmy pierwszy raz w Egipcie nie do końca wiedząc czego można się spodziewać. Ogólnie wyjazd oceniamy na udany jednak kilka rzeczy przeważyło o decyzji, że te wakacje będą ostatnimi w Egipcie. Zacznę od plusów: duży basen- każdy znajdzie dla siebie przestrzeń nie ma tłoku, plaża bezpośrednio przy hotelu jest to zatoka wiec woda jest bardzo ciepła, teren hotelu zielony wszystko jest na miejscu, przed hotelem kilka sklepów, w hotelu bankomat. Hotel jest dobra baza na wypady na nurkowanie. I teraz ta mniej przyjemna cześć wakacji... obsługa w całości męska, miła tylko wtedy gdy dostaną dolara lub patrzy manager i goście dostają ankiety z zadowolenia z pobytu. Barmani opryskliwi wszystko robią z łaska. Wyglada to tak pierwszego dnia przyjeżdżasz wszyscy są w miarę mili a im dłużej trwa wypoczynek humory się zmieniają. Do sprzątania nie mam zarzutu ale warto zostawiać napiwki. Jedzenie bardzo monotonne, cały czas kofty i burgery, trzeba uważać na wodę i napoje !!! Niestety w trakcie pobytu u 3 z 4 osób wystąpiły problemy żołądkowe :( animacje raczej słabe, animatorom głównej zależy żeby sprzedać bilety na dyskotekę. W sklepach trzeba uważać bo Egipcjanie potrafią oszukiwać na kasę. Lobby i recepcja ładne i czyste, alkoholi w barach nie polecam. Tydzień był wystarczający by wypocząć, dłużej ciężko by było wytrzymać.

2.0/6

Agata, Gdańsk 14.01.2020

Akceptowalny jako krótki przystanek

Do Egiptu wybraliśmy się w celu zwiedzania, dlatego wybór hotelu zbytnio nie zaprzątał nam głowy - planowaliśmy w nim spędzać głównie późne wieczory, noce i poranki. Zainteresowani pięknymi zdjęciami plaży nad zatoką i położeniem na uboczu wybraliśmy ten hotel. Obecnie decyzja wydaje nam się raczej niefortunna z wielu powodów. Sam hotel przypominał nam ośrodek wczasowy z lat 80-90: dozwolone palenie wewnątrz obiektu, pokoje niedomyte (najgorsza łazienka, własnoręcznie czyściliśmy toaletę, wanna też dawno nie widziała szczotki i detergentu, ciepła woda w kranie była rdzawa), restauracja wyglądała raczej na zapyziałą, ciemną stołówkę. Po zmroku w pokojach bardzo zimno (wizyta w styczniu), ogrzewanie/klimatyzacja nie działały, okna i drzwi nieszczelne. Wyżywienie niezbyt zachęcające, dania niezróżnicowane, owoce niedojrzałe, suchy prowiant składał się głównie z suchego chleba z wędliną w rodzaju mortadeli (!). Ogród hotelowy za to ładny i zadbany, piękny basen (niestety nieogrzewany), urokliwa plaża nad zatoką, woda przejrzysta, wiele leżaków i parasoli. Niestety spokojny odpoczynek na leżakach utrudniali „sprzedawcy atrakcji”, którzy nachalnie próbowali namawiać nas do zakupu, chociaż już kilkukrotnie dziękowaliśmy za ich usługi, niektórzy stawali się wręcz niemili. Bardzo polecamy wycieczki fakultatywne oferowane przez Rainbow, szczególnie do Kairu i Luksoru, świetne było też pustynne safari, Sea Scope oraz wycieczka po mieście. Podsumowując: hotel jest akceptowalny jako przystanek dla wycieczek fakultatywnych, ale zdecydowanie odradzamy pobyt w rodzaju „all inclusive nad basenem”.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem