Opinie klientów o Kiani Beach

5.1 /6
377 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.6
Pokój
5.2
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

0.5/6

Łukasz, Sandnes 05.08.2019

Nie zasługuje na 5 gwiazdek

My osobiście niestety jesteśmy zawiedzeni standardem hotelu jak i standardem obsługi. Przy zameldowania się Pani recepcjonistka po upewnieniu się skąd jesteśmy zamieniła nam nr pokoju zmieniając przy nas cyfry z 6 na 8 . Kiedy dojechaliśmy pod pokój po drodze mijając nasz wcześniejszy pokój z widokiem na basen w wyremontowanej części okazało się że mamy pokój z widokiem na krzaki .gdzie jak zamawialismy wycieczkę to Pani z biura potwierdziła że hotel zarezerwowal dla nas taki pokój z widokiem na basen. Po naszej reklamacji usłyszeliśmy że jest sezon i że tamten pokój był dla kogo innego. Po tym wszystkim dostaliśmy propozycję pokoju w starej części nie wyremontowanej .Kiedy nam go pokazano to pokój nie miał standardu 2 gwiazdek syf kiła i mogiła. W między czasie przy recepcji wiele osób reklamował swoje pokoje . Dziwi mnie tylko jedno że prócz Polaków nikt więcej tego nie robił. Czy my płacimy innymi pieniędzmi niż wszyscy? Po sprawdzeniu "nowego" pokoju niestety ale mieliśmy ochotę wyjść. Podłoga niezbyt czysta a wannę musiała umyć żona bo Pani weszła polała wodą i wyszła. Nie było sensu znowu "prosić " o umycie wanny. Szokiem były naczynia w pokoju... zakurzone, brudne. Szklanka cała w zaciekach z pasty i wody. Naprawdę tak powinien wyglądać pokoj dla nowych gości? Następnego dnia o 6 rano ktoś otwiera drzwi i pakuje się do pokoju, przypuszczam że to nowi goście gdyż za kilka minut puka gość z recepcji upewnić się że pokój jest zajęty, jakiś obłęd. Nie mają kontroli nad tym co komu dają. Zamieszanie. Po rozmowach z innymi rodakami okazuje się że nie tylko my mieliśmy takie "dziwne" przygody. Kolejną rzecz... znajomy zgłosił że przy basenie leży kupa. Zgłosił to w recepcji . Po dłuższym czasie obejrzało ja kilka osób z obsługi i nic. Kupa dalej tam leżała. Kiedy zgłosił to do baru barman Powiedział mu że ma nadzieję że to nie jest ta co wczoraj ,jakaś paranoja. Jedzenie bardzo słabe. Moim zdaniem ktoś z RAINBOW powinien się tym zainteresować zanim sprzeda tam kolejne wakacje. Byłem czwarty raz w Grecji i nigdy tak nie było. Omijanie ten hotel szerokim łukiem to jest porażka nie wiem kto przyznaje te gwiazdki.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem