Opinie klientów o Albatros Sea World

5.2 /6
107 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.2
Pokój
5.4
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Przemo 14.11.2022
Termin pobytu: październik 2022

zdecydowanie nie polecam i nie warte ceny premium

Niestety nie jestesmy zadowoleni z wyjazdu. Probelmy zaczely sie juz an lotnisku w Polsce, gdzie obsluga naziemna lotniska/ xzrteru EnterAir byla nie mila, pryskliwa i grozila pasazerom nie wpuszczeniem do samolotu, Pop przylocie czekalismy 1.5h na odjazd autobusu do hotelu, poniewaz czeklaismy na osoby, ktore zdecycodowaly sie na dojazd do hotelu na wlasna reke. W hotelu po przyjezdzie nie bylo nikogo, kto pomoglby nam z bagazami, a osoba na recepcji nie podala podstawowych informacji dotyczacych funkcjonowania hotelu (np. mapki osrodka, godzin dzialania restauracji, itd). Pokoj byl spory, ale niestety bardzo slabe cisnienie wody- mimo zgloszenia faktu zarowno obsludze jak i rezydentowi nie zostalo one naprawione. w hotelu NIE MA WANNY- co przy pobycie z dzieckiem jest problematyczne. Jedzenie bardzo slabe, mala rotacja dan i glownie dania hinduskie, ale te z bardzo niskiej polki lub typowo fast foodowe. Obsluga hotelu nie mowi wcale albo bardzo slabo po angielsku. Na kawe czeka sie okolo 1h (mimo ze bylsimy poza glownym sezonem- wiec jak jest szczyt musi byc jeszcze gorzej. Po drinki czy tez napoje musielismy chodzic sami. A obsluga byla dosc natarczywa chcac napiwko, co stawialo nas w bardzo niezrecznej sytuacji i nie czulsimy sie komfortowo. Aquapark dla dzieci jest przy wjezdzie do hotelu, brak tam zadaszenia i tak naprawde jest to tylko platforma ze zjezdzlaniami i basenem oraz brodzik. Czystosc lezakow, lozek pozostawia wiele do zyczenia. Najblizszy punkt z recznikami byl okolo 400m od aquaparku. Aquapark funcjownowal w godz. 10-12; 14-16 tak wiec rowniez nie byla to calodzienna rozrywka. Rowniez z morza kazano wychodzic wszystkim okolo godz. 16-tej, na plazy nie bylo ratownikow. Chodzacy po resorcie "naganiacze" i sprzedawcy byli natarzczywi i czesto nie rozumieli slowa NIE. Jadac na urlop do resortu (najdrozszego w ofercie biura w danej lokalizacji) nie chce byc non stop przez kogos nagabywana. Kidsclub b yl zamkniety i nie bylo animacji ani zajec dla dzieci. Jedyny event, ktory byl zorganizowany to kids disco, ktore zaczynalo sie po 21, co w wypadku malych dzieci nie jest ok. Kort tenisowy byl z popekanego betonu i bez oslony przed sloncem czy oswietlenia do gry w nocy. Osrodek byl czysty, ale trwaly w nim glosne prace remontowe wymiany dachow na czesci budynkow. Ponwnie placac cene premium za hotel nie tego sie oczekuje. W poblizu hotelu nic nie ma, do najblizszego miasta jest ok 45 min taksowka- okolo 50 USD a hotel nie zapewnia transportu. Diveshop- mial ceny okolo 2x wyzsze nie te w miasteczku, ale dojazd do miasta byl dosc drogi i dlugi tak wiec wykluczylo to nam mozliwosc nurkowania. Drinki- bardzo ograniczone i niestety niezbyt smaczne. W wersji non alkoholwej nie bylo. "Soki" byly jedynie z kartonow/ maszyn- i byly to napoje owocowe do picia. W hotelu nie ma Coca-Cola a jedynie PEPSI.... Czytosc talerzy i sztuccow na stolwoce pozostawiala wiele do zyczenia, stoliki nie byly zmywane i sprzatane po porzednich gosciach (jedynie brudne naczynia byly znoszone), NIKT prawie nie mowi po angielsku i malo kto z obslugi byl mily i przyjemny (Pan w Aquaparku- byl bardzo mily). Jest to ogromy kompleks, z plazy do glownej restauracji jest 1,2km- nie ma melexow, a wiec wszedzie trzeba chodzic pieszo, co jest dosc problematczne z malymi dziecmi. Szczerze nie polecam.

2.0/6

Bartosz, Wrocław 30.10.2021

ładny, nowy hotel. Nic poza tym

Zdecydowaliśmy się na ten hotel, po przeczytaniu innych opinii. Byliśmy z żoną oraz dwójką małych dzieci. Ktoś kto wcześniej pisał, że jedzenie było rewelacyjne... nie było. Na obiad/kolację były trzy rodzaje owoców (jabłka, pomarańcze i czasem banany) w dodatku w ogóle nie pokrojone. Standard na śniadaniach, jak przy słabszych hotelach 3* w Polsce. Jedynie słodycze trzymały poziom, ale to standard jak na Turcje/Egipt. Obsługa na śniadaniach to już poniżej standardu 3* w Polsce. Nigdy nie przynieśli łyżeczki do herbaty/kawy. W rezultacie fajnie, że kelnerzy przynoszą napoje, ale i tak trzeba wstać i przejść się do baru po łyżeczkę. Równie dobrze, można sobie pójść i samemu nalać kawę. Mimo, że dawaliśmy TIPy kelnerów musieliśmy sami wołać gestami bo od siebie rzadko kiedy przychodzili. Baseny - tu super, dużo, duże i płytkie i głębokie. Jest basen przy aquaparku z przodu, ale nie ma na nim ręczników, trzeba je sobie przenieść od najbliższej "towel tower" jakieś 300-400m :) Polecam taki spacer w pełnym słońcu. Na małym basenie (gdzie woda jest co prawda po kolana) przy aquaparku nie ma ratownika. Najbliższy ratownik jest przy zjeżdzalniach. Córka miała wypadek, rozcięła sobie brodę. Sami musieliśmy ją wziąść z wody i przenieść do recepcji. Nikt nie udzielił nam pomocy, dopiero po telefonie zajęło się nami ubezpieczenie. Po powrocie ze szpitala dyrektor prosił nas tylko o podpisanie oświadczenia, że to nasza wina i nie będziemy "wnosić roszczeń". Oczywiście odmówiliśmy. Czystość w pokojach, taka sobie. Zawsze zostawialiśmy 2-5$ panu sprzątającemu (w samym hotelu pracują tylko panowie). Raz trzeba było przedzwonić, bo podłoga po jednym dniu nie była umyta, co powodowało, że od razu po przejściu pokoju cały brud był na stopach. Przez cały wyjazd nie działał nam sejf hotelowy, nikt nie był w stanie nam pomóc, ani zaproponować pokoju z działającym sejfem. Dzieci bawiły się fajnie, my tylko przy basenach. Oczywiście teraz ktoś sobie pomyśli, że marudzimy, ale przecież te peany w innych recenzjach to jakiś żart. Ktoś tam pisał, że to najlepszy hotel w jakim był.. bez komentarza. HOtel poprawny, jedzenie przeciętne, ale nic poza tym.

2.0/6

Gienek ,Tczew 19.03.2024
Termin pobytu: marzec 2024

Poniżej oczekiwań.

Rozczarowanie, brudne materace na leżakach,, stoliki na stołówce( bo to nie jest restauracja) ścierane jedną brudną szmatą, budowa za płotem , o 3.00 w nocy potężny hałas młotów pneumatycznych . Brak standardów , słabe , bardzo słabe europejskie 3 gwiazdki . Kompleks basenów robi wrażenie.

1.0/6

Sławomir, Toruń 25.08.2021

Albatros Sea World nigdy więcej

Hotel opisywany jako jako najlepszy w tym położeniu geograficzny,. Nic bardziej mylnego. Odwiedzaliśmy wiele hoteli na całym świecie i ten, jak do tej pory był najgorszy ze wszystkich. Słabe wyżywienie, monotonne, ostatnie dni praktycznie chodziliśmy może nie głodni, ale nie do końca najedzeni, mierny wybór jak na pięć gwiazdek. Animacji praktycznie żadnych, animatorów jak na lekarstwo. Plaża słaba, a w drugim tygodniu od morza ciągnęło odorem. Rafa przy plaży znikoma. Trochę małych rybek. Cały hotel wyłożony płytami - słońce paliło od góry, płyty betonowe od dołu. Betonoza jak w wielu miastach w Polsce. Nic ciekawego. Kolejny raz tam nie pojedziemy. Znam w tej okolicy lepsze hotele. A co do obsługi, to 4 pracowników (obsługa pokoju, posiłków oraz lekarz, barman) było miłych, pozostali traktowali nas obojętnie, choć to za mało powiedziane. Standardowe walka o leżaki przy basenach, trzeba wcześnie rano zająć, by potem móc korzystać. Widzieliśmy leżaki zajęte przez wiele dni przez te same osoby - położony ręcznik "na stałe", a ludzi nie było przez wiele godzin. Na wyróżnienie zasługuje hotelowy lekarz, który nam pomógł. Koniec.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem