Opinie klientów o Albatros Sea World

5.2 /6
117 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.2
Pokój
5.5
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Monika, Piekary Śląskie 17.08.2021

Egipt

Pobyt dwutygodniowy. Hotel robi imponujące wrażenie, czuc było jednak ak skutki pandemi. Mało personelu, ale dawali z siebie wszystko, zawsze uśmiechnięci, serdeczni. Animacje - praktycznie brak. Jedna restauracja główna i dwie ala carte. Kilka barów zamkniętych. Plaża zaniedbana. Baseny nadrabiały. Opieka biura rewelacyjna od poczatku do końca. Rezydent super. Napewno polecimy z Rainbow w przyszłym roku.

4.0/6

Iwona, Koszalin 13.11.2019

Fajny hotel.

Hotel bardzo ładny i czysty. Pokoje przestronne, czyste. Jedzenie takie sobie. Woda w basenie (jedynym podgrzewanym) w listopadzie zimna. Obsługa mila i pomocna. W listopadzie bardzo słabe animację i występy.

4.0/6

anet6 05.10.2021

Wakacje na placu budowy

Hotel wyróżnia się na tle innych, które odwiedzałam - jest ogromny. Bardzo dużo basenów, dużo domków. Na plus to, że w tak ogromnym kompleksie nie czuło się pełnego obłożenia, nie było problemów z leżakami przy basenie czy na plaży. Każdy znalazł tez coś dla siebie - brodziki dla dzieci, zjeżdzalnie dla starszych, płytkie baseny, głębokie czy z leżakami w wodzie. Na minus to, że nie było informacji jak się w takim kompleksie odnaleźć, np. animacje odbywały się tylko przy jednym basenie a przy pozostałych można było odnieść wrażenie, że jest już po sezonie i w hotelu nic się nie dzieje. Pomimo 4 restauracji jedzenie było mało różnorodne. Obsługa nie radziła sobie dobrze w przypadku awarii i kilkukrotnie trzeba było tłumaczyć to samo bo nie przekazywali sobie informacji (np. o zepsutym zamku do pokoju, którego naprawa zajęła w sumie dobę i 4 razy trzeba było zgłaszać problem). Hotel ciągle się rozbudowuje i to chyba było najbardziej uciążliwe bo przy moim pokoju wykańczali kolejne domki, układali system nawadniający, kostkę, trawnik a więc ciągle było słychać koparki, spawanie i czuć zapach farby. Taka atmosfera jest mało odprężająca :)

3.5/6

Magdalena, Wroclaw 01.11.2022
Termin pobytu: październik 2022

Opinia nt. pobytu i organizatora

Hotel, jak cenę którą zapłacilismy był przeciętny. Jedzenie dość mocno przetworzone, za wyjątkiem ryb, warzyw i kurczaka, omletów i jajek. Pieczywo, ciasta, sałatki mega słabe. Pokój na wstępnie dostaliśmy od strony budowy, głośny, pod zamianie otrzymaliśmy pokój z zepsutą klimatyzacją, dopiero trzeci pokój był godny zapłaconej ceny. Ogólnie wystrój pokojów, wnętrz, łazienek bez zastrzeżeń. Wifi dobrze działające co jest dużem plusem jak na hotele w Egipcie. Na plus - duża ilość basenów, leżaków. Na minus animacje. Słaba informacja w hotelu, opóźnienia występów np. o 1 godzinę. Rafa ładna ale niestety z uwagi na wiatry tylko raz pomst był otwarty do zejścia. W hotelach z zatokami zejścia są możliwe non stop. Podobno jest otwarty kilka dni w roku co dla osób wybierających hotel przy rafie jest słabe bo i tak trzeba zapłacić aby być wywiezionym aby rafę zobaczyć. Rezydentka mało zorientowana. Przedstawiała nieprawdziwe informacje nt. wycieczek. No i wielki minus wycieczka kupiona jako 7 nocy i 8 dni po czym dzień przed wylotem dowiadujemy się, że zamiast wylot o godzinie 23 / wylot jest o 9.00 rano i trzeba się zrywać o 4 rano bo zbiórka była już o 5.00. Ja rozumiem, że godziny wylotu mogą ulec zmianie ale wtedy nie sprzedaje się wycieczkę jako 7 na 8 tylko od do.
126272830
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem