Opinie klientów o Albatros Sea World

5.2 /6
117 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.2
Pokój
5.5
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Marlena, Warszawa 29.10.2021

Poprawa wskazana

Z jakiegoś powodu mój pierwszy komentarz nie został opublikowany przez Rainbow, być może dlatego, że ocena nie była mocno pozytywna. To moje drugie podejście, zobaczymy ;) Hotel prezentuje się pięknie, ładna plaża, ale zalecam obuwie ochronne. Duży wybór leżaków. Pyszna kawa, piękna rafa. Wieczorami okolica plaży i basenów nie pachnie najlepiej. W Food Court, gdzie znajduje się łazienka blisko plaży w ciągu dnia nie było wody przez parę godzin, i to nie była sytuacja jednorazowa. Łazienki były wtedy otwarte i prezentowały się obrzydliwie! Do tego w naszym pokoju jednego dnia nie było wody przez wiele godzin, a wieczorem przed wyjazdem nie było ciepłej wody, rano wciąż jej nie było. A jeżeli ktoś bywa w barach i pija tam drinki, to bardzo mocno się rozczaruje koktajlami, które serwuje hotel - to po prostu tani mocny alkohol zmieszany ze słodkimi syropami, dla mnie osobiście jest to niepijalne, dlatego nie dziwił fakt, że wielu gości miało na stolikach swoje własne trunki. Ten hotel na pewno nie zasługuje na 5 gwiazdek, jest luksusowy tylko z wierzchu, jedzenie też było mocno przeciętne.

3.0/6

Anna 19.07.2023

Albatros Sea World

Hotel i pokoje, a zwłaszcza duża łazienka robią wrażenie. Ale brak. codziennego sprzątania już gorzej. Obsługa miła na basenach,plaży,barach i restauracji. Animatorzy trochę jak za karę,organizują zumbę,step,piłkę plażową czy tańce, ale bez większego przekonania. Podlewaja trawniki także w ciągu dnia chemią,ktora bardzo śmierdzi.

2.0/6

Przemo 14.11.2022
Termin pobytu: październik 2022

zdecydowanie nie polecam i nie warte ceny premium

Niestety nie jestesmy zadowoleni z wyjazdu. Probelmy zaczely sie juz an lotnisku w Polsce, gdzie obsluga naziemna lotniska/ xzrteru EnterAir byla nie mila, pryskliwa i grozila pasazerom nie wpuszczeniem do samolotu, Pop przylocie czekalismy 1.5h na odjazd autobusu do hotelu, poniewaz czeklaismy na osoby, ktore zdecycodowaly sie na dojazd do hotelu na wlasna reke. W hotelu po przyjezdzie nie bylo nikogo, kto pomoglby nam z bagazami, a osoba na recepcji nie podala podstawowych informacji dotyczacych funkcjonowania hotelu (np. mapki osrodka, godzin dzialania restauracji, itd). Pokoj byl spory, ale niestety bardzo slabe cisnienie wody- mimo zgloszenia faktu zarowno obsludze jak i rezydentowi nie zostalo one naprawione. w hotelu NIE MA WANNY- co przy pobycie z dzieckiem jest problematyczne. Jedzenie bardzo slabe, mala rotacja dan i glownie dania hinduskie, ale te z bardzo niskiej polki lub typowo fast foodowe. Obsluga hotelu nie mowi wcale albo bardzo slabo po angielsku. Na kawe czeka sie okolo 1h (mimo ze bylsimy poza glownym sezonem- wiec jak jest szczyt musi byc jeszcze gorzej. Po drinki czy tez napoje musielismy chodzic sami. A obsluga byla dosc natarczywa chcac napiwko, co stawialo nas w bardzo niezrecznej sytuacji i nie czulsimy sie komfortowo. Aquapark dla dzieci jest przy wjezdzie do hotelu, brak tam zadaszenia i tak naprawde jest to tylko platforma ze zjezdzlaniami i basenem oraz brodzik. Czystosc lezakow, lozek pozostawia wiele do zyczenia. Najblizszy punkt z recznikami byl okolo 400m od aquaparku. Aquapark funcjownowal w godz. 10-12; 14-16 tak wiec rowniez nie byla to calodzienna rozrywka. Rowniez z morza kazano wychodzic wszystkim okolo godz. 16-tej, na plazy nie bylo ratownikow. Chodzacy po resorcie "naganiacze" i sprzedawcy byli natarzczywi i czesto nie rozumieli slowa NIE. Jadac na urlop do resortu (najdrozszego w ofercie biura w danej lokalizacji) nie chce byc non stop przez kogos nagabywana. Kidsclub b yl zamkniety i nie bylo animacji ani zajec dla dzieci. Jedyny event, ktory byl zorganizowany to kids disco, ktore zaczynalo sie po 21, co w wypadku malych dzieci nie jest ok. Kort tenisowy byl z popekanego betonu i bez oslony przed sloncem czy oswietlenia do gry w nocy. Osrodek byl czysty, ale trwaly w nim glosne prace remontowe wymiany dachow na czesci budynkow. Ponwnie placac cene premium za hotel nie tego sie oczekuje. W poblizu hotelu nic nie ma, do najblizszego miasta jest ok 45 min taksowka- okolo 50 USD a hotel nie zapewnia transportu. Diveshop- mial ceny okolo 2x wyzsze nie te w miasteczku, ale dojazd do miasta byl dosc drogi i dlugi tak wiec wykluczylo to nam mozliwosc nurkowania. Drinki- bardzo ograniczone i niestety niezbyt smaczne. W wersji non alkoholwej nie bylo. "Soki" byly jedynie z kartonow/ maszyn- i byly to napoje owocowe do picia. W hotelu nie ma Coca-Cola a jedynie PEPSI.... Czytosc talerzy i sztuccow na stolwoce pozostawiala wiele do zyczenia, stoliki nie byly zmywane i sprzatane po porzednich gosciach (jedynie brudne naczynia byly znoszone), NIKT prawie nie mowi po angielsku i malo kto z obslugi byl mily i przyjemny (Pan w Aquaparku- byl bardzo mily). Jest to ogromy kompleks, z plazy do glownej restauracji jest 1,2km- nie ma melexow, a wiec wszedzie trzeba chodzic pieszo, co jest dosc problematczne z malymi dziecmi. Szczerze nie polecam.

2.0/6

Bartosz, Wrocław 30.10.2021

ładny, nowy hotel. Nic poza tym

Zdecydowaliśmy się na ten hotel, po przeczytaniu innych opinii. Byliśmy z żoną oraz dwójką małych dzieci. Ktoś kto wcześniej pisał, że jedzenie było rewelacyjne... nie było. Na obiad/kolację były trzy rodzaje owoców (jabłka, pomarańcze i czasem banany) w dodatku w ogóle nie pokrojone. Standard na śniadaniach, jak przy słabszych hotelach 3* w Polsce. Jedynie słodycze trzymały poziom, ale to standard jak na Turcje/Egipt. Obsługa na śniadaniach to już poniżej standardu 3* w Polsce. Nigdy nie przynieśli łyżeczki do herbaty/kawy. W rezultacie fajnie, że kelnerzy przynoszą napoje, ale i tak trzeba wstać i przejść się do baru po łyżeczkę. Równie dobrze, można sobie pójść i samemu nalać kawę. Mimo, że dawaliśmy TIPy kelnerów musieliśmy sami wołać gestami bo od siebie rzadko kiedy przychodzili. Baseny - tu super, dużo, duże i płytkie i głębokie. Jest basen przy aquaparku z przodu, ale nie ma na nim ręczników, trzeba je sobie przenieść od najbliższej "towel tower" jakieś 300-400m :) Polecam taki spacer w pełnym słońcu. Na małym basenie (gdzie woda jest co prawda po kolana) przy aquaparku nie ma ratownika. Najbliższy ratownik jest przy zjeżdzalniach. Córka miała wypadek, rozcięła sobie brodę. Sami musieliśmy ją wziąść z wody i przenieść do recepcji. Nikt nie udzielił nam pomocy, dopiero po telefonie zajęło się nami ubezpieczenie. Po powrocie ze szpitala dyrektor prosił nas tylko o podpisanie oświadczenia, że to nasza wina i nie będziemy "wnosić roszczeń". Oczywiście odmówiliśmy. Czystość w pokojach, taka sobie. Zawsze zostawialiśmy 2-5$ panu sprzątającemu (w samym hotelu pracują tylko panowie). Raz trzeba było przedzwonić, bo podłoga po jednym dniu nie była umyta, co powodowało, że od razu po przejściu pokoju cały brud był na stopach. Przez cały wyjazd nie działał nam sejf hotelowy, nikt nie był w stanie nam pomóc, ani zaproponować pokoju z działającym sejfem. Dzieci bawiły się fajnie, my tylko przy basenach. Oczywiście teraz ktoś sobie pomyśli, że marudzimy, ale przecież te peany w innych recenzjach to jakiś żart. Ktoś tam pisał, że to najlepszy hotel w jakim był.. bez komentarza. HOtel poprawny, jedzenie przeciętne, ale nic poza tym.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem