Opinie klientów o Lazuli Hotel Marsa Alam

5.6 /6
55 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.8
Plaża
5.4
Pokój
5.8
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.5
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Ewelina 05.10.2021

Lazuli

Ogólnie hotel piękny, obsługa genialna! Ale Rafa nie istnieje -jedynie kolorowe rybki. Jedzenie w hotelu jest bardzo bardzo średniej jakosci ! Obiady monotonne, a przekąski to jakies suche ciastka i twardy melon i tak przez cały pobyt. Gdyby popracowali nad jedzeniem byłoby na prawdę nie najgorzej i wybaczyłabym tą pseudo rafę….animacje hotelowe bardziej dla gości z Ukrainy. Zjeżdżalnie dla dzieci czynne od 10;30 do 12:30. Jesli jedziesz pierwszy raz do Egiptu wybrałabym bardziej Hurghade lub Sharm el sheikh. Marsa Alam to pustynia z kilkudziesięcioma hotelami i nic więcej. Fajnie wykupic wycieczkę u lokalsów na quady jest mozliwość przy hotelu koszt ok 35 dolarów za 2 h za osobę ze wszytkim.

4.0/6

Tomasz, Bydgoszcz 11.11.2021

Opinia LAZULI HOTEL MARSA ALAM

Hotel bardzo ładny i czysty. Największe minusy to bardzo słaby Internet i tylko przy recepcji. W godzinach szczytu ledwie można było otworzyć Mesengera a czasem i to było trudne. No i jak dla mnie położenie na środku pustyni, wszędzie właściwie daleko i samemu nie bardzo można było gdzie się wybrać., choć jak ktoś chce spędzić czas wyłącznie w hotelu, to nie jest żaden problem.

3.5/6

Marek, Stara Iwiczna 20.06.2021

Pobyt w dniach 12-19 czerwca 2021

Hotel nowy, spod igły, otwarty miesiąc temu. Mankamenty to: w pokoju głośna klimatyzacja nawet na najniższych obrotach wentylatora, gruba zimowa kołdra - mamy środek lata, w łazience brak pudełka z husteczkami higienicznymi. Pokoje duże, czyste. Posiłki smaczne, duży wybór, herabata niestety tylko czarna, żadnych ziołowych jak: anyż, hibicus czy rumianek. Plaża szeroka, piach chyba dowieziony. Leżaki z tworzywa, oczywiście nowe. Zejście z plaży do morza niestety niemożliwe z uwagi na nierówne, kamieniste dno - brak kawałka równego piaszczystego dna dla dzieci. Zejście z pomostu na głębinę, w czasie mojego pobytu cały czas bardzo wiało - duża fala - zero pływania. Rafa bardzo uboga, brak korali, ryb. Piwo serwowane z nalewaka w barze przy basenie - znośne. Z butelki - bardzo niesmaczne. Mocne alkohole strasznie trącą podłej jakości spirytusem, co z uwagi na ogólny standard hotelu - nieakceptowalne. No ale w hotelu przebywali sami Polacy, to może nie jest to mankament bo Polak wszystko wypije??? Baseny duże, od 60 cm do 1,4 metra. Drugi mały basen z tyłu za budynkami - ze zjeżdżalniami, obok plac zabaw. Animatorzy - Polka oraz Arab sympatyczni i starają się, lecz ogólnie animacje dużo poniżej średniej. Z atrakcji dla dzieci - mini disco o 20.30. Do Al Quseir kilkanaście kilometrów jak kto ma ochotę - ale na własny koszt, bo z hotelu nie jeździ busik. Kilka sklepów na terenie hotelu, żadnej apteki. Klinika podobno działa. Ponadto muszę zaznaczyć, że znalazłem się w tym hotelu wbrew swojej woli, bo wybrałem hotel Pensee, a po przylocie rezydentka Iza już przed halą przylotów powiedziała, że mam jechać do tego hotelu bo w Pensee PODOBNO!!! mnie nie chcą (byłem tam 5 razy, super zatoka, piękna rafa). Bezczelna zmiana warunków umowy nie pozostawiająca mi wyboru - gdybym dowiedział się przed wylotem, to bym zrezygnował. A zaś testy covid na lotnisku to fikcja. I idą sprawnie.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem