Opinie klientów o MG Alexander The Great

4.9 /6
68 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.4
Pokój
4.9
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
4.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

Barbara Teresa, Warszawa 26.12.2023
Termin pobytu: grudzień 2023

Jakość względem ceny ****/*****

Ogólnie lokalizacja resortu od strony lądu - hardcorowe, od, strony morza - doskonale. Ochrona gości (chociaż rozumiem) jednak ograniczając wolność i utrudniające wypoczynek a tego osobiście nie toleruję. Pod względem higieny - dbałość o pokoje - bardzo czysto i starannie jednak stały brak cieplej wody to ogromna uciążliwość. Zdecydowany minus. Posiłki i możliwość doboru - bez uwag. Koszmar to plastikowe i papierowe kubki w barach i serwowanie w nich kawy, herbaty... Animacje - starannie zorganizowane z absolutnym tamtejszym liderem ekipy - Samuelem. Obsługa hotelowa - tak jak wszędzie w tum rejonie - nie rozumiejąc treści umowy recepcja próbuje wcisnąć inny standard pokoju niż jest wykupiony i tego trzeba pilni wac i wymagać realizacji warunków zakupionych u organizatora. Rezydent : uczynny i pomocny, przewodnicy również

5.0/6

Damian 12.12.2023
Termin pobytu: listopad 2023

polecam, choć jest kilka uwag

plusy: - rafa przepiękna i to największy plus, nawet w parkach narodowych, gdzie miałem tripy nie było tak ładnie, rozdymki to nr 1 na tej rafie i wiele kolorowych ryb. Rafa pięknie załamuje się w głębiny, więc dla free diverów to raj. Niestety żółwi, delfinów i innych nietypowych stworzeń nie spotkałem, nurkowałem codziennie po kilka godzin przez cały tydzień - fajne baseny i mało ludzi, więc spokojnie - animatorzy nie naganiają, jakby ich wcale nie było - ogólnie wszyscy się starają i nie ma żadnych zaczepek podczas opalania, a to się bardzo ceni, przez tydzień miałem tylko jedną propozycję masażu, z czego zresztą skorzystałem (cena zbita do 30$ za 50min z sauną) minusy - śniadania TYLKO do godz. 10.00 , później już nic nie ma, mimo, że niby późne śniadanie do godz.11, to brak kawy i sprzątnięte nawet kubki do herbaty, brak dżemu do bułek itp. śniadanie powinno być do godz. 11.00 w standardzie, bo niektórzy chcą się wyspać na urlopie - ciągła walka z kelnerami o jedzenie, jeśli na chwilę coś zostawisz przy stoliku, bo idziesz sobie nalać herbaty, od razu wszystko znika i trzeba nakładać całe danie od nowa, brak rozeznania kelnerów i sprzątanie wszystkiego jak leci, nawet całych dań to marnotrawstwo jedzenia - prawie ZERO wegańskich dań, to znaczy są sałatki, ale nic ciepłego oprócz makaronów i ziemniaków, brakuje listy alergenów - TRAGICZNE WIFI, wieczorami, gdy wszyscy korzystają prawie przestaje działać w pokoju, kartę SIM można kupić w hotelu i na lotnisku (chyba podobne ceny) - brak dodatkowych oznaczeń na temat lokalizacji np. siłowni, pytałem kilku osób, ale nikt nic nie wie, podobno jest gdzieś czynna do zachodu słońca, tylko co z tego, gdy większość ćwiczy wieczorami i nie skorzysta - brak podstawowych słów u Egipcjan w tym hotelu to już trochę przesada. Naprawdę polecam nauczyć się tych 10-20 słów, lepiej będzie się komunikować TIPY: - dla umiejących dobrze pływać polecam snorklować z molo aż do pomostów innych pobliskich hoteli i wrócić pieszo piaskiem plażą - wycieczki snorkeling przez polskie biura jak zawsze drogie, polecam biuro Sfinks, ale nie morskie wycieczki, bo tam wszędzie tylko unoszenie się w więziennych kamizelkach, a nie snorklowanie.

5.0/6

Malgorzata Helena, Gliwice 16.05.2024
Termin pobytu: maj 2024

opinia z wypoczynku

Hotel :- pokoje czyste zadbane obsługa bardzo fajna, stołówka - obsługa super- jedzenie zawsze można coś wybrać Plaża- super -obsługa super Jedynym mankamentem jest to ,że o12 godzinie kończy się doba hotelowa - zabierają opaski (w niektórych barach nie chcieli podać napoju ),nie otrzymaliśmy kolacji a zbiórkę mieliśmy o 19 :40 nie mieliśmy miejsca aby się przebrać tyle godzin na recepcji te niedociągnięcia powinny być załatwione przez Biura w inny sposób ,Chcę zaznaczyć,że ludzie z dziećmi koczowali nawet do 23 bo taki mieli lot.To jest jedyne do czego mam zastrzeżenia. Hotel będę polecała

5.0/6

Krzysztof, Żary 19.12.2023
Termin pobytu: grudzień 2023

MG Aleksander The Great - krótkie wakacje w grudniu 2023

Cóż można napisać o Egipcie i tym hotelu kiedy w kraju sypało śniegiem a w Marsa Alam było 26-30 st. ciepła ? Wspaniała pogoda zawsze będzie poważnym argumentem za odwiedzeniem tego rejonu. Sam hotel jest zadbany i dobrze zarządzany. Pokoje sprzątane codziennie, ale jak nie chcemy to zawsze można wywiesić czerwoną kartkę by serwis nie wchodził do pokoju. Na terenie hotelu jest basen rekreacyjny i mały przy recepcji do nurkowania. Wykopany jest również staw z wodą w formacie laguny. Hotel posiada własną strzeżoną plażę oraz podest prowadzący do rafy koralowej z możliwością nurkowania i snurkowania. Generalnie o wszystkim co napisałem można wyczytać w opisie oferty. Najsłabszym punktem hotelu jest kuchnia. Dla smakoszy oczekujących wykwintnych doznań kulinarnych nie mam dobry wiadomości. Dania są powtarzalne i sprawiają wrażenie jakby "pierwszy występ" już miały za sobą. Takie miałem wrażenie jedząc kurczaka. Mimo wszystko nie należę do ludzi wybrednych, a głównym powodem mojego pobytu było: słońce, morze, leżak i piwko. Polecam hotel, jest super.
167817
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem