Opinie klientów o Castelsardo Resort

3.6 /6
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.8
Obsługa hotelowa
4.5
Plaża
5.1
Pokój
2.8
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
3.7
Wyżywienie
3.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Magda 28.06.2018
Termin pobytu: lipiec 2018

Cudowne widoki :) i 130 schodów !! kilka razy dzienne ;)

Uwaga ! Ogromne róznice poziomów ! Brak windy !Hotel nie dla osób z chorymi nogami ! Nieprawda że jest urozmaicone jedzenie .Śniadanie wystarczajaco urozmaicone ale obiad i kolacja w porywach srednie :( Dwa miesa i jedna ryba to nie wiele.zwykle 3 makarony warzywa ,dwie zupy . Ziemniaki frytki owoce 1-2 rodzaje .Smak potraw średni , na dwa tygodnie tylko w trzy dni było ciasto ( jedno) co drugi dzien lody w drugim tygodniu ograniczane do 2 gałek ;) Czesto trzeba było czekać na potrawy bo zabrakło.wino białe czerwone i piwo bez limitu do obiadu i kolacji ( słabe ) .Napoje woda .Żadnego zaplecza sportowego nie widziałam oprócz kortu.Wifi miało być bezpłatne w lobby a nie było ( teraz zmieniony opis na stronie )Nie ma nauki nurkowania,wycieczek łodzią ani zadnych sportów na plaży.Animacje dzienne przy basenie to tylko dart.Nie żadnego show wieczornego tylko muzyka na żywo .Animatorzy nieudolni totalnie.Ale potańczyc codziennie morzna :) Plaża hotelowa malownicza urocza wspaniała woda ciepła ale nawet tak małej plazy nie sprzatano z wodorostów itp.Szkoda.Bus do Castelsardo kilkarazy dziennie os.5 euro obowiazkowa w dwie strony .Najwiekszym plusem hotelu jest połozenie na klifie .Z kazdego miejsca spektakularne widoki na morze ,Castelasrdo zachody słońca.Teren hotelu zadbany ciekawie zaaranzżwane alejki ,rabatki drzewa itp.Spory basen czysty .Hotel po remoncie :restauracje ,lobby,łazienki ,czysto estetycznie.

4.0/6

Kinga, Warszawa 16.10.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

różne pokoje hotelowe

Hotel pięknie położony - kaskadowo na klifie, co wiąże się z dużą ilością schodów do pokonania w każdą stronę. Wokół hotelu nie ma zupełnie nic - najbliższe sklepy w Castelsardo. Plaża w skalistej zatoczce niezwykle malownicza, darmowy serwis plażowy. Hotel dysponuje różnymi pokojami, w tym takimi, które nie spełniają definicji pokoju standardowego (np. położone w piwnicy z widokiem na ścianę). Jedzenie b. dobre, róźnorodne, włosko-sardyńsko-śródziemnomorskie.

1.5/6

RobertW 19.08.2018

Wielkie rozczarowanie

Wróciłem dzisiaj 19-08-2018. Omijajcie z daleka !!! Smród w pokojach zlokalizowanych w głównym budynku. Do tego obsługa, która stwierdziła, że w niektórych pokojach mają ten problem i ..... NIC!!!. Żadnej reakcji. Infrastruktura w miejscach publicznych nie dostosowana do liczby gości. All inclusive - zapomnijcie, kpina. W ofercie "All in" kawa rozpuszczalna, za inną trzeba płacić. Jedzenie ciągle takie samo. Jajecznica z proszku, etc. Przy śniadaniu znajdziecie po rozdeptywane resztki z kolacji. Hotel (tylko ze względu na położenie) zasługuje na 2 gwiazdki. Do drugiej w nocy program "rozrywkowy" z muzyką ma żywo, a po nim animatorzy często wskakują do basenu i hałasują kolejną godzinę. Na szczęście jestem już w domu i odpocznę :). Szczerz odradzam pobyt w tym hotelu, w okolicy znajdziecie o wiele lepsze i w lepszej cenie.

0.5/6

Tatyana, Krakow 15.10.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

Rozczarowanie i morze negatywnych wrażeń

Przyjechaliśmy po północy ze względu na późny wylot, ale mimo zmeczenie przeżyliśmy prawdziwy szok, kiedy zobaczyliśmy nasz pokój. Usytuowany na tak zwanym "niskim parterze", który bardziej przypominał piwnicę, miał jedno małe okno przez które można było zobaczyć tylko skarpę. "Widok" z okna dopełniała wilgoć i zapach stęchlizny. Przy zamknietym oknie nie dało sie oddychać, a przy uchylonym spać, gdyż do 2 w nocy przy basenie odbywała sie głośna impreza, a nasz pokój sie znajdował zaraz za rogiem. Od razu udaliśmy się do recepcji, jednak uslyszeliśmy tylko obojętne "jutro będzie manager". O 7 rano bo zaledwie 5 godzinach spania obudziło nas głośne trzaskanie talerzy w stołówce, ktora znajdowała się zaraz nad naszym pokojem. Odkryliśmy, ze światło dzienne nie dociera do naszego pokoju. W walce o światło dzienne i świeże powietrze musieliśmy otwierać na oścież drzwi wejściowe, co totalnie pozbawiało nas prywatności. Z samego rana zawiadomiliśmy rezydentkę o zaistniałej sytuacji i większość dnia spedziliśmy szukając managera i walcząc o godne miejsce pobytu. Po długiej walce zaproponowano nas przenieść do innego pokoju dopiero 4 dni póżniej ze względu brak wolnych pokoji w calym hotelu i na calym wybrzezu (wycieczka miała miejsce w połowie wrzesnia). Okazało się, ze w podobnej sytuacji są też inni polacy, którzy przyjechali z nami w tym samym czasie. Wszyscy dostali pokoje o bardzo słabym standarzie (małe pokoje, małe wysoko położone okna, okno zastawione ścianą, zły zapach w pokojach). Tylko my mieszkaliśmy w piwnicy, a w pokoju obok mieszkał jeden z pracowników hotelowych. W recepcji nas poinformowano, że wszyscy polacy dostali pokoje zgodnie z umową pomiędzy Rainbow a Castelsardo Resort, tylko niestety Rainbow nieuczciwie zapomniało poinformować swoich klientów o niskim (wręcz poniżającym jak na 4 gwiazdki) standardzie pokoji. Wcześniej miałam tylko najlepsze doświadczenie z Rainbow, ale ta sytuacja to koniec zaufania.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem