Opinie klientów o Barcelo Tiran Sharm Resort

4.9 /6
24 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.5
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Maciej 10.11.2021

Świetne miejsce do nauki nurkowania

Bardzo ciekawie położony hotel, blisko pięknej rafy. Basen, siłownia, animacje, każdy znajdzie coś dla siebie. Hotel zadbany, pokoje z widokiem na morze rewelacja. Miła i pomocna obsługa. Jedyny minus to jedzenie, dobre produkty, natomiast wszystko nieprzyprawione, takie same sałaty na śniadanie, obiad, kolację. Generalnie super miejsce, warte polecenia. Warto też dodać, że pani Magda to świetna rezydentka. Pozdrawiam

5.0/6

KATARZYNA, KRAKÓW 10.09.2022

Fajny hotel ,ale ma swoje wady

5.0/6

Barbara, CZĘSTOCHOWA 10.10.2021

Barcelo wrzesień 2021

Hotel ma swoje zalety jak i wady ale który hotel jest bez wad. Ogólnie polecam chociaż do standardów hiszpańskich to mu trochę brakuje

5.0/6

Beata Małgorzata, Dąbrowa Górnicza 17.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Barcelo pobyt

Hotel bardzo dobrze położony. Niedaleko lotniska. Nad samym morzem. Hotel duży, przestronny, czysty. Nawet bez wychodzenia z hotelu można zakupić pamiątki. Skorzystać z atrakcji typu nurkowanie, snurkowanie, przejażdżka na wielbłądzie. W hotelu jest też SPA. Jedzenie bardzo dobre i w ogromnych ilościach. Każdy jest w stanie znaleźć coś dla siebie. Jedzenie robione na bieżąco i zgodnie z sugestiami gości. Pokoje sprzątanie codziennie. Jeśli ktoś nie ma ochoty na ciągłe wysłuchiwanie ofert hotelowych - można wypożyczyć czerwoną flagę, zawiesić na parasolu lub leżaku i oddać się lenistwu bez ciągłego nagabywania. Minus - nikt nas nie uprzedził, że w momencie oddania karty do pokoju (w dniu wyjazdu) zostają również odbierana paski all inclusive - my miałyśmy do wyjazdu 2 h, więc zakup napoju, to nie był problem, ale osoby czekające do wieczora i nie przygotowane na taką ewentualność mogły się z lekka zdziwić. Uważam, że o tym powinien informować rezydent, tym bardziej, że w innych hotelach opaski zostawały do wyjazdu.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem