Opinie klientów o Barcelo Tiran Sharm Resort

4.9 /6
24 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.5
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Piotr 27.01.2020

Barcelo to zawsze jakiś standard

W hotelu przebywałem od 11-19 II 2020. Czysto schludnie, bardzo miła obsługa. Jedzenie przyzwoite - zawsze można było znaleźć cos dla siebie i zawsze było coś nowego. Alkohol standard egipski. Jedynie co mnie rozczarował w tym Barcelo to brak szampana w al inclusive. Byłem w wielu hotelach tej sieci i nawet na Kubie był szampan nawet do śniadania. Druga kwestia to położenie - jest to ostatni hotel w Sharmie więc jest wszędzie daleko.

4.5/6

Filip, Poznań 27.07.2021

Barcelo lipiec 2021

Hotel usytuowany na końcu Sharm co w naszym przypadku było zaletą. Podróżowaliśmy w 5 osób troje nastolatków i rodzice. Na najwyższą ocenę zasługuje obsługa, zarówno sprzątająca jak i w restauracji. Wszystcy zawsze chetnie pomogą, cały czas pytają co można zrobić lepiej? W restauracji można liczyć na szybką i sprawną obsługę w podaniu napojów a przy wydawaniu posiłków wszystko przebiega sprawnie . ( wydawanie wynika z Covid-19, widać że normalnie jest samoobsługa. Dobrze zorganizowany czas w ciągu dnia, dużo animatrów organizujących czas wolny dla wypoczywających. Wieczorem również atrakcji nie brakuje , odbywa się jakiś event w amfiteatrze. Z hotelu można dojść do wielu sklepów w pobliżu, są bankomaty więc nie trzeba się martwić o gotówkę a płatnosć jest możliwa w kilku walutach, najlepiej funt Egipski lub $. Jedzenie urozmaicone ale dla ciekawych lokalnych kuchni również znajdzie się sporo do wyboru. W hotelu praktycznie cały czas można coś zjeść w różnych barach i restauracjach od rana do wieczora.Niestety hotel nie jest nowy i przydłaby mu się już remont, szczególnie wyposażenie pokoi.

4.5/6

IWONA, LUBAWA 01.11.2023
Termin pobytu: październik 2023

Pobyt udany.

Ogółem pobyt udany. Byłam tan sama ale naprawdę sie nie nudziłam było tyle animacji ze nie szło sie nudzić. Bardzo fajny młody czekowej który rozkręca wszystko i można sie świetnie przy tym bawić . Hotel mial już swoje lata ale najważniejsze ze było czysto. Obsługa bardzo miła (poza barmanem na płazy wrrr). Jedzenie dobre ale na sniadanie ciagle to samo. Najbardziej co mi sie nie podobało to to ze na miejscu sie dowiedziałam ze została odwołana moja wycieczka fakultatywna która wykupiłam w kraju co naprawdę mi sie nie podobało .

4.0/6

MIROSŁAW, ZIELONA GÓRA 29.06.2021

Barcelo

Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek ; czystość pościeli fatalna ;brak drobiazgów w pokoju ( filiżanki) , natomiast obsługa w miare o.k.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem