Opinie klientów o Barcelo Tiran Sharm Resort

4.9 /6
24 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.5
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Maria Magdalena, Bydgoszcz 11.05.2022

Pobyt w Barcelo Tiran

Hotel lata świetności ma już dawno za sobą, jest doskonale usytuowany, nad zatoką. Otoczenie wokół hotelu ładnie zadbane. Pokoje przeciętne( trzy gwiazdki), bardzo ładne zaplecze basenowe. Plaża żwirowa, wskazane obuwie do wody. W hotelu przebywają głównie turyści arabscy, trochę Rosjan, mało Polaków( niestety mylą nas z Rosjanami). Hotel nie jest przystosowany dla osób z problemami ruchowymi- wszędzie schody! Koszmarnie długa antena z lotniska do hotelu (15 km w półtora godziny!)- lepiej wynająć taksówkę!. Ogólna ocena dst plus

3.0/6

Beata, Płock 03.10.2021

Zawiedziona

Hotel dla 3 par w wieku 41-56 lat wybraliśmy sugerując się opiniami. To mój 9 pobyt w Egipcie ...I mam porównanie.Hotel - infrastruktura ok, porządek - jak w Egipcie.Położenia dla chcących się wygrzać - super - plaża bez zarzutów. Daje tylko trzy gwiazdki za kiepskie jedzenie, obsługa sfocusowana tylko na turystów z Rosjii i beznadziejny, bezczelny rezydent, który za wszelką cenę próbuje wciskać wycieczki ( mnie probiwal przekonać, że mój niespełna 5 letni syn doskonale da sobie radę podczas wyprawy do białego kanionu). Jeszcze jedno - ostrzegam - nie dopłacać za pokój od strony plaży, bo rezydent śmieje się w twarz, twierdząc, że to to samo co boczny widok na morze. ...I że reklamując ten fakt nic nie uzyskamy. Mieliśmy poloje 3216, 3217, 3220 - z widokiem na basen i bocznym na morze.Obsługa twierdzila, że to najlepsze pokoje. Hotel bardzo zużyty, baseny średnio czyste, pełno chusteczek, piasku. Na lunch, przy plaży - codziennie to samo: frytki, hot-dogi, pizza tylko z serem i ketchupem, ogórek.Lody darmowe tylko 15-16- tylko jeden smak dla jasnosci, choć nigdy nie udalo nam się ich zjeść bez płacenia ( 2 dol - masakra). Ogólnie- nigdy więcej tu nie chciałabym przyjechać.

2.5/6

IRENA 13.10.2022

PObyt w Hotelu 24.09 - 09.10.2022 rezerwacja 5190654

Przyjazd do hotelu 8,00. Rezydent pozostawia nas przed hotelem i jedzie dalej. Bagaże przed hotelem a my zmęczeni w holu oczekujemy na zakwaterowanie do godz. 14,00. Na pytanie w recepcji czy nie można było przygotować wcześniej tych kilku pokoi. Odpowiedź, można, ale nie było takiej dyspozycji od tour operatora. Pokój ładny z nieuczynną klimatyzacją i telewizją. Po osobistej interwencji szybko naprawiono. Restauracja jedzenie monotonne, codziennie się powtarzające, niesmaczne. Obsługa liczna, chaotyczna, trzeba się o nią dopominać a zwłaszcza sztućce i napoje przynoszone z zaplecza. Baseny przy hotelu raczej puste z uwagi na ogłuszającą muzykę disco z licznych głośników. Warunki plażowania nad morzem dobre. Wycieczka za 85 $ do Białego Kanionu. Podstawiono stary zdezelowany bus towarowy bez klimatyzacji i pojemnika na schłodzone napoje z dorobionymi bocznymi twardymi dwoma ławkami. Przy temperaturze na pustyni 40 stopniach C i przejechaniu ponad 450 kilometrów jesteśmy wykończeni. Obiad – zatrzymujemy się nad brzegiem morza w obskurnej wiacie, siedzimy na klepisku przykrytym brudnymi matami. Kilkunastoletni chłopiec przynosi niewiadomo skąd obiad składający się z częściowo zwęglonego udka kurczaka, ryżu z kapustą. Efekt tzw. „zemsta faraona” i konieczność leczenia układu trawiennego. Rezydent sprzedając wycieczkę zapewnił że będą zapewnione przyzwoite warunki. Odlot –Rezydent przyjechał autobusem. Sami musieliśmy znosić po stromych schodach lub zjeździe bagaże i je pakować do autobusu pomimo, że hotel posiada specjalny pojazd elektryczny do transportu bagażu i świadczy taką usługę. Rezydent w trakcie jazdy na lotnisko wysiadł po drodze informując nas jedynie o numerach bramek odprawy. W holu lotniska policja mówiąca jedynie po arabsku zatrzymuje nas nie dopuszczając do odprawy. Po stresującym oczekiwaniu i targach na migi w końcu udaje się nam odprawić.

0.5/6

SYLWIA, TYCHY 09.06.2023
Termin pobytu: maj 2023

Pluskwy w pokoju

Ogólnie źle wspominam ten hotel ponieważ pogryzły mnie mocno pluskwy. Rezydent Mahmoud rewelacyjny . Dziękuję mu za udzielona pomoc i wsparcie.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem