Opinie o Excelsior

4.3/6 (4 opinie)

4.3/6
4 opinie
Obsługa hotelu
4.4
Pokój
3.9
Położenie i okolica
4.6
Położenie wzgl. stoków i wyciągów
4.0
Rezydent
5.9
Teren narciarski w okolicy
4.9
Wyposażenie strefy wellness
3.3
Wyżywienie
4.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 6.0/6

    Bardzo fajny hotel

    Hotel w centrum Cavalese, blisko do przystanku skibusa.

    Tina, Piastów - 11.04.2015

    11/20 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Udane wakacje

    Wyjazd zorganizowany profesjonalnie. Transfer lotniczy i autobusowy o wyznaczonych godzinach. Hotel zgodny z opisem, Bardzo dobre śniadania i kolacje. Wyposażenie pokoju skromne, aczkolwiek dobry serwis. Na wyróżnienie zasługuje obsługa hotelu, szczególnie kelnerska. Mały minus za brak narciarni, pomimo potwierdzenia przed wyjazdem. Świetny region do uprawiania narciarstwa.

    Tomasz, --- - 21.02.2024  | Termin pobytu: luty 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Do przemyslenia

    Hotel ciekawy, ładnie położony. Nieprzyjemna woń na korytarzach charakterystyczna dla starych budynków. Brak narciarni. Przechowalnia nart w nieogrzewanym garażu 250 metrów od hotelu. Słaba komunikacja do stoków. Aby dojechać do stoków przed 9.00 trzeba pokonać 900 m na dworzec, a podróż do stoków trwa 40 - 50 min, także nieogrzewanym skibusem .Wyżywienie - śniadania ubogi wybór, codziennie przez 7 dni to samo; obiady bez zastrzeżeń. Personel hotelowy i w restauracji bez zarzutu, chociaż stoliki dla gości z Polski ustawione, albo przenoszone w bezpośrednim sąsiedztwie z bufetem.

    Karol - 11.03.2020

    8/11 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Nie sa to 4 *

    hotelowi daleko do standardu 4*.pokoje jakie rainbow rezerwuje sa najgorsze w calym hotelu. Meble zuzyte, brudna wykladzina, zagrzybiony prysznic, sasiedztwo klatki schodowej z ktorej dochodzi ciagly halas. Obskuga gburowata. Jedyny plus to sute kolacje.

    Gosc - 28.02.2016  | Termin pobytu: marzec 2016

    15/25 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem