Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nowy, w standardzie dobrym i odpowiednim do ceny pobytu. Natomiast nie jest to 5* w standardzie europejskim. Hotel nadal w budowie. Hotel przeznaczony głównie dla rodzin z dziećmi - taka była większość gości w czasie naszego pobytu. To generuje pewny dyskomfort, ale głównie w czasie posiłków w restauracji - dosyć głośno. Restauracja i posiłki smaczne i różnorodne ale z reguły co dzień takie same. Na minus brak jakichkolwiek opisów dla serwowanych dań, to skutkuje brakiem wiedzy na temat tego co się konsumuje. Problemem było też brak wrzątku do zaparzenia herbaty w czasie posiłków, oraz chwilowe braki talerzy, sztućców czy szklanek. Obsługa starała się jak mogła ale nie do końca to funkcjonowało prawidłowo. Baseny na plus, brak "walki" o wolne leżaki. Do plaży ok. 250 m. niezbyt ruchliwą drogą. Plaża piaszczysta z łagodnym zejściem do morza. Plaża sprzątana codziennie rano, ale pod wieczór jej stan nie był najlepszy ( pozostawiane kubki, papiery i inne śmieci). Bar na plaży nie zachęca i nie zawsze działał, wtedy trzeba skorzystać z drugiego baru gdzie niekiedy były problemy z ustaleniem z obsługa czy działają w trybie All Inclusive. Wystarczająca ilość wolnych leżaków. Generalnie jakość pobytu adekwatna do ceny.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Podczas naszego wyjazdu hotel był heszcze niedokończony co było widać (puste fugi, brak różnego rodzaju klapek przy zaworach, gdzieniegdzie kable puszczone ze ściany, wejście dopiero wykańczane itd.) Strefa wypoczynkowa hotelu natomiast była na calkiem dobrym poziomie. Zjeżdżalnie robiły wrażenie strefa dla dzieci też "na bogato" sam basen główny na dnie miał resztki jakiegoś cementu apbo innej budowlanej substancji, która przy grze w piłkę wodną obcierała nogi. Jak już jesteśmy przy animacjach to były organizowane przez Rainbow i to całkiem dobrze. Codziennie piłka wodna, ćwiczenia w basenie i poza nim dla dzieci dni indiańskie i takie tam. Poza tym w okolicy niestety brak rozrywek (wiele obiektów dopiero w budowie). Ponoć są kluby w centrum miasta ale tam było dość daleko (chyba 14km). Pokoje poza drobnymi niedociągnięciami robione na standard premium co cieszyło oko. Jedzenie średnie, takie żeby zjeść i zapomnieć. Nie było złe ale zachwycać się nie ma czym. Obsługa i dobra i słaba. Kelnerzy nie wyrabiają się z pracą nie przez fakt natłoku a przez olewcze podejście do pracy i chowanie się po kątach za to obsluga baru allin jest świetna i wyrabia się ze wszystkim. Polecam bardzo mocną kawę, która nawet w opcji icelate smakuje kawą. Panie sprzątające dobrze wykonują swoją robotę. Rezydent Piotr jest najlepszym na jakiego trafiliśmy od pierwszego naszego wyjazdu (2018) Plaża czysta z bardzo fajnym barem. Polecam wziąć wycieczkę do Czarnogóry i Macedonii
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
wakacje w tym hotelu spędziliśmy bardzo pozytywnie . Hotel bardzo ładny , czysty , nowoczesny. Obsługa miła ale jeszcze musi nauczyć się standardów obsługi europejskiej. Spokojny hotel dla rodziny , animacje nienachalne. Jedyne zastrzeżenia do Pana od disco muzyki - wiem,że w tym hotelu jest dużo Polaków ale niekonieczne jest, aby noc w noc leciał Zenek 🫣 przy pustym parkiecie muzyka bardzo głośna. Jeśli chodzi o kuchnię rzeczywiście monotonna. Na plus zasługuje Pan Pizzermen 🙂 Polecam niewybrednym jeśli chodzi o jedzenie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w czerwcu .Właśnie wróciłam z Bonita.Wydaje się na pierwszy rzut oka ,że wszystko okej.Hotel piękny, codziennie pokoje sprzątane.Jednak po przyjeździe na dzień dobry znajomi dostali pokój brudny i nie posprzątany,wszystko się kleiło,dosłownie,pościel nie zmieniona.W nocy nie ma nikogo kompetentnego w recepcji aby pomógł.Wiec musieli w tym pokoju spać jedną noc.Na szczycie udało się zmienić pokój następnego dnia.I tu następny problem gdyż okazało się, że hotel ma problemy z dostępnością wody,z kranu leciała gorąca woda albo wcale.My na szczęście mieliśmy pokój duży, przestronny i wody nie było w całym pobycie tylko przez 4 godziny wieczorem.Ale ludzie biegają z butelkami i szukają wody.Wiec pod tym względem jest to duży minus.Bo zawsze kieruje się opiniami wybierając ofertę i aż dziwne ,że nikt tu nie napisal o tak ważnym deficycie. Poza tym przyjechaliśmy wypoczęci,zadowoleni,woda w basenie tylko mokra,bi o schłodzeniu przy 25 stopniach temp.nie ma mowy.Obsluga miła ale widać, że to mlodzi ludzie którzy się dopiero uczą.Menager pilnuje porządku.Na posiłkach nie ma problemu z miejscem co uważam dużym plusem przy takiej liczbie ludności, bo spotkałam się już na All ,że musieliśmy czekać na posiłek z powodu braku miejsc.Plaża niestety brudna i woda w morzu cieplutka ale równie nieczysta.Korzystalismy z basenu przy hotelu.Jesli powyższe informacje cię nie zraziły,to ogólnie wyjazd uważam za udany.Wyjazd w ostatnim tyg.czerwca.Pozdrawiam
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Bonita jest nowy, pokoje czyste i to na pewno jest jego zaletą. Otoczenie wokół budynku ma sporo niedociągnięć, przede wszystkim: 5 metrów za ostatnim rzędem leżaków buduje się kolejny hotel i hałasy z budowy są codziennością. Teren rekreacyjny jest bardzo niewielki, leżak przy leżaku, nie ma żadnego ogrodu, tylko strefa wokół basenowa, zdominowana przez biegające wszędzie dzieci. Obsługa w restauracji mało zaangażowana w pracę, raczej w swoje rozmowy, często brakuje talerzy, czy sztućców, jedzenie dobre, ale wybór dań zdecydowanie mniejszy niż np. w Egipcie czy Turcji w 5* czy nawet 4* hotelu. Dojście do plaży ok. 300 m ulicą, na plaży hotelowej też bardzo ciasno, w barku nie ma żadnych przekąsek, tylko napoje. Morze w Durres niestety brudne, dna nie widać już od głębokości ok. 50 cm, tłuste plamy na powierzchni i "pianka", a do tego pływają glony. All inclusive jeśli chodzi o alkohole nie zawiera żadnych kolorowych drinków, tylko podstawowe piwo, wino, wódka, można to sobie oczywiście mieszać np. z dostępną w dystrybutorze colą.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
wyżywienie, obsługa , typowo angielskie , praca rezydenta , czasem nie miła obsługa przy zgłaszaniu problemów obsłudze , brak wody w hotelu do potrzeb sanitarnych
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jestem pod dużym wrażeniem organizacji przez biuro Rainbow. Pani rezydentka - Sandra cudowna (umilała Nam drogę do hotelu opowieściami o Albanii, okolicy). Mieliśmy problem z klimatyzacją w pokoju, po telefonie bez problemu załatwiła sprawę. Hmmmm... co do hotelu? Sam hotel w porządku, nowoczesny, czysty, pokoje też bardzo ładne. Co do jedzenia? No takie sobie, trzeba było coś jeść więc coś tam się jadło, ale wybór bardzo słaby (mało owoców, sałatek, soków). Może to kwestia preferencji smakowych, ale dla mnie jedzenie słabe. Jeśli ktoś będzie w tym hotelu jednak: to prośba o dokarmianie pieska, który leży przy sklepie SPAR na przeciwko. Biedny, najchętniej zabrałabym go ze sobą, gdybym nie była samolotem!!
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Moje wrażenie ogólne jest takie, że Albańczycy nadal uczą się jak to powinno wyglądać i minie jeszcze parę lat zanim osiągną poziom choćby Turcji bo kwoty wakacji są porównywalne. PLUSY Fajny nowoczesny hotel z miłą obsługą. Ładne pokoje. Położony dość blisko plaży na której mają własny bar i leżaki. Super basen i zjeżdżalnie. Alkohol i napoje w ofercie All In na dobrym poziomie. MINUSY Jedzenie mimo, że nawet smaczne to jest bardzo mały wybór i codziennie to samo. Nieciekawa okolica. Ciągle trwająca rozbudowa/remonty w hotelu co skutkuje hałasem i smrodem tuż obok wypoczywających na leżakach ludzi. Brak atrakcji dla dzieci. Animatorzy z Rainbow to dwie młode dziewczyny, które raz na dzień sobie zatańczą przy basenie 15 min i raz pokolorują z dziećmi pół h i to tyle. Oczywiście loty są ustawione tak, że trzeba po przylocie czekać w lobby na pokój kilka godzin, a przy wylocie oddać pokój w południe i cały dzień koczować oczekując na wieczorny wylot.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel jest piękny, czysty i zadbany, ale sama plaża do niego przynależąca to masakra. Dzieci na plaży zbierały muszelki i śmieci wymieszane z niedopałkami papierosów. Nie polecam jechać w drugiej połowie września - woda jest już bardzo zimna a ta w basenowych hotelach nie jest podgrzewana. Mało owoców i warzyw. ZERO OPCJI WEGETARIAŃSKICH poza majonezem, skyrem
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel fajny, widać, że nowy, ale zaprojektowany bez pomysłu. Tylko 2 windy na cały, 5 gwiazdkowy hotel, to jakaś pomyłka. Kolejki i kolejki. Brat toalety na zewnątrz, przy basenach, powodowało, że wszyscy mokrzy chodzili do jedynej toalet przy recepcji, która była ciągle brudna i mokra, mimo, że personel sprzątał praktycznie na okrągło. Jedzenie dobra, ale można nazwać przeciętnym, mało tematyczne, praktycznie codziennie to samo. Pizza robiła furorę, ale ja oczekiwałem więcej owoców morza. Napoje bardzo dobre, orginalne, przelewane z butelek do pojemników mieszkających. Plaża blisko bardzo, własna hotelu, przy plaży podawane wyłącznie napoje, ale często brakowało czegoś. Bardzo brudne ulice jak się szło. Ogólnie Albania pierwszy i raczej ostatni raz.