Opinie o Bonita Luxury Hotel

4.5/6 (191 opinii)

4.5/6
191 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
3.9
Pokój
5.1
Położenie i okolica
4.3
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
3.5
Wyżywienie
4.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    PRZEROST FORMY NAD TREŚCIĄ

    Generalna uwaga odnośnie menu słaba trójka. Odwołanie jedynej opłaconej wycieczki - manewry takie rzeczy są planowane z dużym wyprzedzeniem. Hotel ogólnie 4

    ANDRZEJ, Kębłowo - 15.06.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    11/13 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Nie taki Lux...

    Sam hotel z zewnątrz prezentuje się bardzo dobrze, recepcja oraz pokoje również. Dużym plusem jest strefa basenowa dostosowana do każdego wieku dzieci. Jednak z każdego basenu odpadają kafelki, które są wyławiane przez dzieci i zostawiane pomiędzy leżakami. Na basanie brakuje toalet oraz pryszniców, aby skorzystać z toalety trzeba przejść przez recepcję w kostiumie kąpielowym. Jeden bar, w którym ciągle jest kolejka i brakuje szklanek. Stos szklanek myty w mini zlewie za barem. Podczas naszego pobytu dwukrotnie była awaria i cały bar oraz recepcja była zalana. Jedzenie w miarę smaczne, ale codziennie to samo i bardzo maly wybór, brak menu dla dzieci. Przez tydzień nie było ani razu frytek. Ciągły brak sztućcy, popsute automaty do kawy, brak wolnych stolików. Jeśli przyszedłeś na śniadanie/lunch/kolację troszkę później niż godzina rozpoczęcia danego posiłku to w restauracji panował ogromny bałagan (jedzenie na podłodze, nienakryte stoliki, brudne krzesła itp.) Plaża hotelowa mała, brudna, brak stolików przy leżakach. Obsługa w miarę uprzejma i pomocna. Animacje żenujące!

    Marta - 19.08.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    hotel

    w kwestii wyżywienia hotelowego już po 3 dniach nie oferował nic ciekawego co do pokoju jak na 3 osoby był ciasny. Mimo 2 krotnego przypominania się w recepcji o wysłanie kogoś do tv zero odzewu. wykończenie hotelu tj wystające kable w łazience w okolicy prysznica i wiele innych drobiazgów. hotel na 5 gwiazdek ja bym dał 3

    Mirosław, --- - 19.01.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2023

    4/5 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Pierwszy i ostatni raz

    Hotel położony przy ulicy o dużym natężeniu ruchu. Jedynym plusem tego pobytu była bardzo ładna pogoda i w miarę ładny pokój choć nie na 5 gwiazdek. Jeśli chodzi o wypoczynek to nie był on możliwy zarówno w dzień jak i w nocy. W ciągu dnia umilała nam go trwająca za płotem budowa, a w nocy grupa urzędujących przy basenie rozweselonych drinkami Polaków . Jedzenie monotonne, codziennie to samo. Co serwowano tego nie wiem, ponieważ nie było żadnych opisów. Jeśli chodzi o transport powrotny na lotnisko to mieliśmy na odprawę 1,5 godziny. Gdyby samolot odleciał punktualnie to nie mieliśmy szans na wylot. Na lotnisku grupa musiała radzić sobie sama . Obsługa hotelu pozostawia wiele do życzenia.

    Jolanta, --- - 27.09.2023  | Termin pobytu: wrzesień 2023

    7/9 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem