Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokoje nie posiadają wygłuszenia, w nocy słychać każdy krok na korytarzu oraz wszystkie dźwięki z obrębu hotelu Natrętna obsługa, ledwo zaczniesz jeść a już podchodzą wyrwać talerz Te 5 gwiazdek to chyba sami sobie przyznali ;) Jedzenie tez mocno średnie, uboga oferta w drink barze
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Plaża brudna, pełno papierosów, nie mówiąc o zanieczyszczonym i zamulonym morzu - lokalni podają, że to puszczane przez hotele ścieki. Bardzo mały wybór jedzenia, napoje zarówno alkoholowe jak i bezalkoholowe porażka - chyba że sobie ktoś zapłaci przy barze za normalne drinki. Dobrze ktoś skomentował - przy tych napojach nawet Hoop Cola z Biedronki jest napojem premium. Panie sprzątające mało zadowolone, panie na recepcji w miarę ok, choć ciężko z komunikacją po angielsku. Hotel nie zasługuje na swoje gwiazdki, co najwyżej na 3.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety hotel nie zgodny z przedstawianymi nam warunkami... problem z pokojem w umowie była inna informacja o warunkach pokoju niż zastaliśmy w trakcie pobytu, niestety na miejscu zawiedliśmy się, po próbie rozwiązania problemu poinformowano nas o braku zmiany...Jedzenie ok ale ciągle brakowało potraw, ich smaków brak.Personel super pomocny i miły.Hotel sam w sobie ładny i dbałość o czystość na plus. Największą atrakcją była wycieczka zorganizowana super i pod opieką świetnego rezydenta.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zbudowany całkiem niedawno, niestety bardzo zaniedbany. Brudny basen i okolica hotelu, plaża w ogóle nie sprzątana (inne obok już tak). Obsługa niemiła, panie sprzątające roszczeniowe i niedokładne, barmani niechętnie wykonujący pracę, manager obrażający klientów. Hotel nastawiony tylko na Francuzów, animacje tylko w języku francuskim. Infrastruktura zniszczona, w trakcie pobytu dwa razy mogło dojść do wypadku: raz parasola wyleciała i uderzyła w jednego z uczestników, drugi raz pękł leżak i pręt uderzył tuż obok leżącej osoby.