Opinie o Long Beach Resort

Kategoria lokalna: 4

5.0/6
(157 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.2
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
4.8
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Long beach

    Beata 26.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Transfer z lotniska ok, sam hotel niezły ale pokoje niezbyt nowoczesne w starej części, plus jest taki, że było blisko do plaży, basenów czy restauracji. Obsługa miła, chłopcy się starali. Jedzenie też urozmaicone, dla każdego coś dobrego się znajdzie. Atrakcje co wieczór w innej części ale spokojnie można dojechać wszędzie busem. Nowa część bardziej exlusive ale trzeba już wszędzie dojeżdżać.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Udane wakacje

    Sylwia, Kraków 29.11.2023 | Termin pobytu: listopad 2023 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel duży, czysty, obsługa miła i pomocna, do tego nie było nachalnego "one dolar" o którym tyle się słyszy. Mimo zakwaterowania w starej części, która może i wymaga odświeżenia, było na prawdę ok. Jedzenie smaczne, świeże, duży wybór, zawsze można było sobie znaleźć stolik. Woda w basenie ciut za zimna. Teren hotelu czysty, zadbany. WiFi dostępnę tylko w głównym lobby i w knajpce AQUA, która nawiasem mówiąc była otwarta przez całą noc a nie tylko do północy. Problem z WiFi załatwiony przez zakup egipskiej karty SIM na lotnisku za 6.5$. Chętnie wrócimy za rok w to samo miejsce.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Chętnie wrócę - naprawdę jest ok

    Adam 22.04.2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Prawdziwe 4 gwiazdki. Czysto, smacznie, dobra obsługa. Byliśmy pierwszy raz w hotelu, duży obiekt z wewnętrznym systemem transportowym dla gości (darmowe taxi). Wybraliśmy premium villa room, na wyciągnięcie ręki mieliśmy 3 baseny do wyboru w tym jeden z barem. Pokoje codziennie sprzątane, woda i czyste ręczniki donoszona i wymieniane wraz z sprzątaniem. Bary wyposażone, mają pyszne piwo ! Obsługa w barach, w restauracjach, na basenach na bardzo przyzwoitym poziomie - zaangażowana, dyskretna, komunikatywna. Fajna plaża na terenie hotelu, leżaki na plaży dramat. Kilka zjeżdżalni wodnych dla dzieci ale szału nie ma. Jedzenie smaczne, różne, świeże, serwowane slodkosci - arcydzieła smaku. Na miejscu apteka, pamiątki , sklep z przyprawami, sklep z zegarkami. Chętnie wrócę na urlop „na leżak”

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Bardzo zadowolona

    Ola 10.11.2017 | Termin pobytu: listopad 2017 | Tagi: 26-35 lat, ze znajomymi

    dojazd od lotniska do hotela w 30 min) ogolnie bardzo tani hotel, jakosc, odpowiednia, jak chcecie hotel na wysokiem poziemie to trzeba zaplacic 2 razy tyle, whisky lokalne jest dobre)

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hilton Long Beach

    Małgorzata 24.10.2014 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    cała nasza grupa jest zadowolona z pobytu w tym hotelu, bardzo udane wakacje za niewielkie pieniądze; myślę, że jeszcze tam wrócimy

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Raj.

    KRZYSZTOF, PABIANICE 18.01.2018 | Termin pobytu: grudzień 2017 | Tagi: 36-45 lat, samemu

    Prawdziwy raj. Zadbane trawniki, ogrody, czystość na terenie całego hotelu. Spokój i cisza. Mój pobyt trwał dwa tygodnie w tym jeden w tym hotelu (05.01.2018/11.01.2018.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Wypoczynek w Hilton Long Beach

    Beata 07.08.2017 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Byliśmy w hotelu z dzieckiem w wieku 11 lat od 20-28.07.2017. Wypoczynek bardzo udany, hotel obszerny, dostaliśmy pokój pośrodku tzn: blisko plaży, basenu i głównego budynku. Pokój czysty, codzinnie sprzątany, obsługa hotelu bardzo miła. Na basenach spokój, nikt nachalnie się nie narzucał. W restauracji urozamaiconego jedzenia nie było w porównaniu do innych hoteli jednakże głodni nie chodziliśmy. Cieszyliśmy się z wakacji więc Nam pasowało. Rezydent również miły, pomocny, jednakże nie miał siły przebicia jak również Rainbow: chcieliśmyprzedłużyć pobyt w dniu wylotu do czasu wyjazdu na lotnisko- za dopłatą oczywiście jednak nie mieliśmy takiej możliwości pomimo próśb Naszego rezydenta- twierdzono, że jest za duże obłożenie gości w hotelu, jednakże osoby z innego biura podróży ( Wezyr ) dostały możliwość przedłużenia pokoju- inne biura jak widzieliśmy na tablicach miały nawet w ofercie możliwość przedłużenia. To był jedyny minus pobytu- i zachowanie pana w recepcji, który próbował Nam wmówić, że się nie wymeldowaliśmy z pokoju i prawie ze złością przeciął nam opaski. Pomimo tego jesteśmy zadowoleni i polecamy hotel osobom z dziećmi jak również tym, którzy chcą spokojnie wypocząć.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje w parze

    Grzegorz 09.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Hotel oceniam na dobry +. Położony jest ok 15min drogi od lotniska, i nie daleko centrum Hurghady (Sheraton Road) - taksówką spod hotelu 4-5$. Pokoje czyste, sprzątane codziennie przez bardzo miły i uśmiechnięty personel. Aquapark działa 2x dziennie w wyznaczonych godzinach. Codziennie wieczorem animacje dla dzieci i dorosłych. Plaża naprawdę piękna z łagodnym zejściem do wody i bliskością rafy z hotelowego pomostu na którym również jest ratownik więc snurkowanie bezpieczniejsze. Sama rafa dość spora, dużo rybek może nie jakiś wielkich, ale na pewno jest na co popatrzeć. Wielkim plusem tego hotelu jest fakt, że nie trzeba zrywać się z rana żeby zająć leżaki, jest ich pełno i o której godzinie się nie przyjdzie to zawsze coś wolnego jest, czy to przy basenach czy na plaży. Basenów na całym obiekcie mnóstwo, praktycznie przy każdych domkach, główne są 2 (170 i 140cm) głębokości, jest też brodzik dla dzieci. Jedyne do czego mogę się doczepić to jedzenie(śniadania,obiady,kolacje) na prawdę są monotonne, głodni nie chodziliśmy, ale mogłaby być większa różnorodność. Plus za przekaski w ciągu dnia (pizza, burgery, hot dogi) jest tego tyle że można darować sobie obiady ;) Ogromny plus za aplikacje hotelową w ktorej jest wszystko, od rezerwacji restauracji a'la carte, przez informacje o aktywnosciach w ciągu dnia. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z wakacji, po pierwszym pobycie w Egipcie myślę że ten kierunek zostanie ze mną na dłużej.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Bardzo dobrze

    Anna, Głuchów 04.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 36-45 lat, ze znajomymi

    Super zabawa polecam dużo basenów super jedzenie miła obsługa i hotel robi wrażenie tylko trochę kiepski zasięg wifi

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Całkiem przyzwoicie.

    Adam 25.05.2018 | Termin pobytu: maj 2018 | Tagi: 26-35 lat, samemu

    Bardzo dobre wyżywienie, urozmaicone, smaczne. Pokoje czyste, sprzątane każdego dnia. Widać że nie są one już pierwszej młodości, ale wystarczające. Dobra jakość w stosunku do ceny. Uwaga: byłem w drugiej połowie maja i było wówczas bardzo dużo komarów, więc polecam zabrać ze sobą coś przeciwko komarom. Do morza obowiązkowo buty do wody.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem