Opinie o Long Beach Resort

Kategoria lokalna: 4

4.9/6
(149 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.2
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.7

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje w parze

    Grzegorz 09.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Hotel oceniam na dobry +. Położony jest ok 15min drogi od lotniska, i nie daleko centrum Hurghady (Sheraton Road) - taksówką spod hotelu 4-5$. Pokoje czyste, sprzątane codziennie przez bardzo miły i uśmiechnięty personel. Aquapark działa 2x dziennie w wyznaczonych godzinach. Codziennie wieczorem animacje dla dzieci i dorosłych. Plaża naprawdę piękna z łagodnym zejściem do wody i bliskością rafy z hotelowego pomostu na którym również jest ratownik więc snurkowanie bezpieczniejsze. Sama rafa dość spora, dużo rybek może nie jakiś wielkich, ale na pewno jest na co popatrzeć. Wielkim plusem tego hotelu jest fakt, że nie trzeba zrywać się z rana żeby zająć leżaki, jest ich pełno i o której godzinie się nie przyjdzie to zawsze coś wolnego jest, czy to przy basenach czy na plaży. Basenów na całym obiekcie mnóstwo, praktycznie przy każdych domkach, główne są 2 (170 i 140cm) głębokości, jest też brodzik dla dzieci. Jedyne do czego mogę się doczepić to jedzenie(śniadania,obiady,kolacje) na prawdę są monotonne, głodni nie chodziliśmy, ale mogłaby być większa różnorodność. Plus za przekaski w ciągu dnia (pizza, burgery, hot dogi) jest tego tyle że można darować sobie obiady ;) Ogromny plus za aplikacje hotelową w ktorej jest wszystko, od rezerwacji restauracji a'la carte, przez informacje o aktywnosciach w ciągu dnia. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z wakacji, po pierwszym pobycie w Egipcie myślę że ten kierunek zostanie ze mną na dłużej.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Bardzo dobrze

    Anna, Głuchów 04.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Super zabawa polecam dużo basenów super jedzenie miła obsługa i hotel robi wrażenie tylko trochę kiepski zasięg wifi

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Całkiem przyzwoicie.

    Adam 25.05.2018 | Termin pobytu: maj 2018

    Bardzo dobre wyżywienie, urozmaicone, smaczne. Pokoje czyste, sprzątane każdego dnia. Widać że nie są one już pierwszej młodości, ale wystarczające. Dobra jakość w stosunku do ceny. Uwaga: byłem w drugiej połowie maja i było wówczas bardzo dużo komarów, więc polecam zabrać ze sobą coś przeciwko komarom. Do morza obowiązkowo buty do wody.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Polecam

    Wojciech 27.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Polecam piękna żwirkowa plaża, dużo basenów i restauracji pokoje w zależności jak się trafią w nowej części piękne w starej części co drugi pokój z balkonem lub okno i małe pokoje .Serdecznie polecam duży teren hotelowy .

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Ocena hotelu

    Jacek, Bydgoszcz 06.02.2019

    Hotel położony bardzo dobrze - przy plaży, na dużym swobodnym terenie. Kawałek od Hurghady, ale wszystkie atrakcje są na miejscu.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Przyjemny pobyt w Egipcie

    Piotr Wojciech, Kraków 19.12.2024 | Termin pobytu: listopad 2024

    Byliśmy na wyjeździe wraz z żoną oraz znajomymi. Hotel jest obecnie odnawiany, pokoje są duże, przestronne i czyste. Jeśli chodzi o wyżywienie to jest ono monotonne co niektórym może przeszkadzać. W trakcie całego pobytu można 3 razy skorzystać z restauracji a’la carte. Na terenie hotelu znajduje się mnóstwo barów. Przy pomoście znajduje się rafa koralowa. Obsługa w hotelu była bardzo uprzejma, pokoje były sprzątane codziennie. Hotel posiada swoją aplikację, która informuje o wszystkich atrakcjach. nie

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Dobry hotel ze świetnymi basenami

    Marcin, Wrocław 06.05.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024

    Plusy: duża powierzchnia hotelu, uprzejma obsługa, sporo miłych ludzi. Ukształtowanie terenu na różnych poziomach, dzięki temu nawet z ostatnich rzędów domków widać morze. Domki na wzgórzu nowe i wygodne. Najlepsza jest jakość basenów - duża ilość, czysta woda, różne głębokości, świetna infrastuktura do odpoczynku (leżaki, bujaki, fotele, parasole) - i co ważne zupełny brak tłoku, przynajmniej w kwietniu. W zasadzie część basenów prawie pusta. Pełne emocji zjeżdżalnie, dające sporo adrenaliny. Siłownia w sali i na dworze. Dwa korty do tenisa ziemnego, dwa stoły do ping-ponga. Codziennie jakieś wieczorne animacje dla dzieci i dorosłych. Możliwość zjedzenia kolacji w restauracjach z kartami (nie będących w pakiecie all-inclusive). Absolutnie warta skorzystania wycieczka do Kairu/Gizy/Piramid - również z powodu przewodników współpracujących z Rainbow. Dobre frytki i pizze w snack-barach. Jedyny mały minus to posiłki, trochę odstawały od reszty. Kolacje dobre i urozmaicone, natomiast obiady i śniadania już mniej. Niestety kiepskie lody. Ogólnie hotel warty polecenia do spokojnego odpoczynku, z dobrym stosunkiem jakości do ceny. Zarówno dla dorosłych jak i dzieci.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Dwa światy

    Beata, --- 12.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Hotel w wersji standard dość nieciekawy, pokoje i domki w bardzo złej kondycji, dopiero w premium warunki godziwe. Podobnie restauracja, w części nazywanej Kaskada super, elegancko i spokojnie ( osoby mające standardowe opaski też mogą korzystać) ale nie informuje się o tym, najgorzej w strefie przy głównej recepcji, trochę spokojniej w Al Dente, ale tam tylko dla dorosłych. Ogólnie nam bardzo smakowało, hotel stara się o atrakcje( owoce, pop corn, pączki, piana na plaży, animacje). Drinki kiepskie , ale znowu zależy od osoby robiącej, młodzi kelnerzy i barmani bardzo się starali, słuchali próśb gości, starzy wlewali słodkie syropy, które ciężko było przełknąć. Można polecić ten hotel jedynie w wersji premium i bardzo pochwalić i podziękować niektórym przemiłym pracownikom, Eslam przy basenie w Kaskadzie - niesamowicie pracowity, życzliwy i skromny, kelnerzy Abdo i Medo, niestety wielu imion nie znamy, ale czuliśmy się bardzo bezpiecznie i życzliwie traktowani.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wrażenia z pobytu w Long Beach Resort w Hurghadzie

    Stanislaw Kazimierz 25.04.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024

    Plusy hotelu: duży teren, wiele basenów, restauracji i barów. W miarę czysto. Obsługa miła. Minusy: brak wifi w pokojach poza głównym budynkiem. Wifi dostępne tylko w lobby, w okolicach restauracji i barów.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    HOTEL HILTON

    Katarzyna, Bielsko-Biała 29.03.2014

    DOBRY WYBÓR

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem