Opinie o Sea Star Beaurivage

Kategoria lokalna 5

5.0/6
(201 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.0
Pokój
5.0
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
4.8

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    przekwaterowano mnie do innego hotelu

    Kamila, --- 05.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    tragedia, bez możliwości rezygnacji oraz wyboru hotelu, pare godzin przed odlotem przekwaterowano nas do hotelu znajdującego się 40 km poza miastem Hurghada.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Daleki od oczekiwań i opisu w ofercie

    D&E 28.07.2022

    Zaznaczam, że to nie mój pierwszy pobyt w Egipcie, więc znane mi są sformułowania typu "egipski standard", "jak to w Egipcie", itd. Opis tego hotelu zacznę od tego, że rzeczywistość znacznie odbiega od informacji w ofercie. Przede wszystkim odległość od centrum Hurghady wynosi ok. 7 km a nie 2 jak jest w opisie. W okolicy tylko kilka sklepów i pustka, wieczorem strach wyjść. Posiłki nie są podawane na zasadzie szwedzkiego stołu, tylko podaje je obsługa. Kolejki związane z oczekiwaniem na wydanie potraw są olbrzymie, średnio trzeba czekać 10 - 20 minut. W hotelu 75 % gości stanowią Egipcjanie, którzy robią mnóstwo hałasu, nie uznają czegoś takiego jak kolejka więc wpychają się bez, dostają porcje, z których połowę zostawiają na stole i na podłodze. Mnóstwo biegających dzieciaków, których nikt nie pilnował i na które trzeba było bardzo uważać żeby np nie oblać gorącą zupą. W pewnym momencie ilość miejscowych gości była tak duża, że restauracja nie była w stanie obsłużyć wszystkich, szczególnie podczas kolacji, i dochodziło do tego, że nie byliśmy wpuszczani i musieliśmy czekać na wolne miejsca... Z taką obsługą nie spotkałem się jeszcze nigdy. Do tego dochodzi brak klimatyzacji w restauracji. Posiłki monotonne, jako główne dania codziennie to samo: kurczak i gulasz wołowy, grill (kurczak lub kaczka ze śladowymi ilościami mięsa). Większość turystów miała mniejsze lub większe dolegliwości żołądkowe. Reasumując, nie polecam tego hotelu. Tak jak większość turystów zamierzam złożyć reklamację

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    G&M Pobyt w okresie lipiec 2022

    Marczak 30.07.2022

    Oferta nie zgodna ze stanem faktycznym. tj., odległość od centrum Hurgady to ponad 7 km. a nie jak w ofercie ok 2. śniadanie obiad i kolacja serwowane nie jak w ofercie w formie bufetu tylko wydzielane przez kucharza . Jedzenie monotonne i niezbyt smaczne. Kura , kaczka i gulasz na przemian z rybą ( jeden rodzaj - a przecież niedaleko jest targ rybny na którym królują różne gatunki ryb ) Na wszystkie posiłki trzeba było stać w baaardzoo długich kolejkach. Czas oczekiwania to ok. 20-30 minut. Miejscowi goście nie uznawali bowiem kolejności i nie respektowali tego , że ktoś stoi przed nimi tylko wpychali się bez kolejki . Któregoś dnia pobytu było ich tak dużo , że nie zostaliśmy wpuszczeni na kolacje . Po interwencji w recepcji otrzymaliśmy informacje , że od teraz będą prowadzone zapisy na posiłki czyli jeżeli ktoś chce zjeść wcześniej np. o 19 musi się na tą godzinę zapisać inaczej nie zostanie wpuszczony. W związku z zaistniałą sytuacją interweniowaliśmy u rezydenta , który poinformował nas , że jeżeli będziemy składać reklamację potwierdzi , że sytuacja była zgłaszana i nie jesteśmy pierwszymi osobami . Tego dnia w ogóle nie zjedliśmy kolacji bo po prostu się nam już odechciało. Brak klimatyzacji, wrzaski i biegające dzieci miejscowych gości nad którymi nikt nie panował to standard. Na podłodze porozlewane napoje , porozrzucane jedzenie , na których można było łatwo się przewrócić. Program sportowy i animacyjny dno. praktycznie zero animacji . Życie hotelowe przypominało bardziej sanatorium w Ciechocinku niż szalone wakacje. W pobliżu tak naprawdę nie ma nic oprócz 2 sklepów i 2 aptek . Jedyne co tak naprawdę rekompensowało pobyt to obsługa hotelowa , która starała się być pomocna ale i ona ( było to widać ) miała dość miejscowych gości i sprzątania po nich . Drugim małym plusem był brak walki o leżaki ale tylko przy małym basenie bo przy większym połączonym z brodzikiem dla dzieci to była masakra. Porozrzucane chipsy , torebki po nich i kubeczki na podłodze i w wodzie to standard. Leżaki zsunięte do kupy nawet nie można było przejść i dostać się do barku po picie. Jeśli chodzi o picie Cola, sprite ,fanta tylko podawane przez obsługę. Wyjątkiem był sok rozcieńczony z wodą który można było nalewać samodzielnie. Ogólnie rzecz ujmując po powrocie zamierzamy złożyć reklamację jak i inni uczestnicy wycieczki.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Dno

    Patryk , Warszawa 15.08.2021

    Hotel stary lat świetności ma dawno za sobą, jak chodzi o kuchnie to najgorsza na jaka trafiłem.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem