Opinie klientów o Forum

4.6 /6
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.0
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
4.7
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
3.9
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Daniel 02.04.2014

Udane Wakacje :)

Jestem bardzo zadowolony z zeszłorocznych wakacji naprawdę jest co wspominać.Pogoda nam dopisała wcale nie padało było ciepło słonecznie.Pokój bardzo ładny, duży, przestronny z balkonem oraz z TV w którym był także polski kanał.Jedzenia dużo chociaż często były te same dania ale ogólnie nam smakowało napoje, drinki, kawa, herbata - można było kosztować bez ograniczeń. Obsługa hotelowa - Ogólnie wszyscy w porządku oprócz 1 recepcjonistki i 1 recepcjonisty którzy nie byli zbyt uprzejmi ale reszta bardzo miła sympatyczna nawet pani sprzątaczka uprzejma nic nam nie zginęło z rzeczy pozostawionych w pokoju. Rezydent - Spoko facet z którym można było się dogadać i wszystkiego dowiedzieć miły ,uprzejmy.Plaża super piaszczysta i co najważniejsze nie była kamienista ani żwirkowata. Niedaleko był fajny klub dyskotekowy oraz dużo restauracji barów wiec polecam wakacje z rainbow tour żadnych niemiłych niespodzianek nie było same pozytywy :)

5.5/6

Bogusaw, Legionowo 26.08.2014

podróż sentymentalna do Słonecznego Brzegu

Uwagi negatywne: Błędna lokalizacja hotelu na mapie Google, Hotel przy ruchliwej samochodowo, a wiec przy hałaśliwej ulicy (pokoje z tego powodu od strony ulicy bardzo uciążliwe, pokoje po przeciwnej stronie budynku - ok) Prosząc o zamianę na pokój po stronie cichej budynku, w recepcji przekonywano mnie, ze jest kłopot bo wszystkie pokoje są zajęte. Kiedy wskazałem na konkretny pokój, który był w trakcie sprzątania, zgodzono się na zamianę. Pozytywy. czystość pokoju, łazienki, korytarzy, holu itp.,sprzątanie - ok jakość i wybór menu - 5+ obsługa hotelowa i restauracyjna - owszem miła i uprzejma, ale jakby z innego świata (wygląd i sposób bycia wymaga "podrasowania")

4.0/6

Teresa 10.09.2014

Słońce i ciepła woda

Pobyt oceniam dobrze , hotel nieduży , czysto , wszędzie blisko.Trochę na uboczu Słonecznego Brzegu i dzięki Bogu, bo w miarę cicho i spokojnie.

4.0/6

H.M. 06.03.2023

Ferie w Kenii

Właśnie wróciłam wraz z rodziną z ,,wymarzonej'' wycieczki do Kenii - Powitanie z Afryką/hotel Neptun Paradise i pragnę przestrzec przyszłych klientów biura Rainbow. Ogólnie to bardzo fajna wycieczka i niezły hotel (Neptun Paradise) ale organizacja lub raczej jej brak i problemy, jakie napotkaliśmy podczas wycieczki, zniechęcają do polecenia tego biura podróży. Plusy: - hotel Neptun Paradise bardzo fajny, cichy i z ,,klimatem''. Dokładnie to są połączone 3 hotele grupy Neptun (Paradise, Village i Palm). Można korzystać ze stołówek i atrakcji hoteli Paradise i Village, Palm jest wyższej klasy i można go tylko zwiedzać/ewentualnie skorzystać z basenów ale nie barów i restauracji. Ładna plaża z dużymi pływami. Warto wybrać się na wycieczkę na pobliską wysepkę Robinson Island (za 45usd indywidualny rejsik z lokalnym przewodnikiem dla całej 5 osobowej rodziny, czas około 2.5h, organizowane na plaży-łódka Sea Horse, przewodnik Lorenzo - polecam). Przy hotelu są stragany z lokalnymi wyrobami, koniecznie trzeba się targować, bo ceny na początku z kosmosu - przykład: kapelusz na safarii pierwsza cena 20usd, po wytargowaniu 8usd.... na stacji benzynowej podczas drogi na safari taki sam ...5usd i można płacić karta. Lepiej płacić lokalną walutą niż usd! na straganach przelicznik 1usd-100szylingów, aktualny kurs 1usd-126szylingów. Hotel bardzo przyjemny, niezłe jedzenie, bardzo słabe animacje. Możliwość zamówienia wczesnego śniadania albo lunchboxów przed wyjazdem na safarii (wyjazd 04:30) i tu przestroga! nie zamawiać wczesnego śniadania, bo mimo zamówienia dzień wcześniej nic nie było przygotowane a dodatkowo nie ma już wtedy opcji otrzymania lunchboxa!!! - safarii Super przeżycie, ale z pewnymi niedociągnięciami. Piękne widoki szczególnie w parku Tsavo West/fajnie położony hotel-Lounge z widokiem na wodopój - piękny widok na słonie, bawoły, pawiany i ...wieczorne karmienie lamparta! Minusy: - długa droga z lotniska do hotelu i konieczność przeprawy promowej, co w zależności od ruchu może ją jeszcze bardziej wydłużyć... Lądowaliśmy w Mombasie 17.02.2023 20:50 a do hotelu dotarliśmy 01:00 18.02.2023 - W wycieczce powinny być 3 dni safari a w praktyce są 2 a na trzeci dzień tylko wyjazd z parku Tsavo West do wioski Masajów (która jest po drodze do Mombasy przy autostradzie). Dodatkowo tego dnia nie ma gwarantowanego lunchu tylko opcja dokupienia za 10usd - odradzam, jedzenie beznadziejne nie warte tej kwoty, lepiej już przeczekać i kupić coś w hotelu (przyjazd do hotelu Reef około godziny 15tej). - ciągłe postoje przy sklepikach z pamiątkami opóźniające przyjazd do hoteli (układ z lokalnymi sprzedawcami....) W pierwszym parku Amboseli tylko 1.5h na rozpakowanie/lunch i ewentualna kąpiel w basenie. Niestety tutaj napotkaliśmy na problemy i przestroga! w parku Amboseli w Lounge są domki i różnego standardu namioty. My otrzymaliśmy kiepski namiot (czym większa cyfra namiotu tym gorszy standard), my mieliśmy 72 i 74 na obrzeżach bez drzwi tylko z suwakami, bez moskitier, z dziurami i zamykany na zwykłą kłódkę... z 1h na ogarniecie się zmarnowaliśmy 30minut na walkę z niedziałającą kłódką... ostatecznie obsługa otworzyła kłódkę po 40minutach rozwalając ją kamieniem.... na nową kłódkę czekaliśmy następne 15 minut i cały czas na ewentualny odpoczynek/prysznic/kąpiel w basenie został zmarnowany. - rezydenci/piloci z Rainbow Kompletny brak zainteresowania i bałagan. Busy z hotelu Neptun na safari (9sztuk) przyjechały bez żadnego pilota/rezydenta i bez przygotowanych list pasażerów. Rodziny zostały porozdzielane do innych busów bez możliwości siedzenia razem? reorganizacja dopiero po 2 godzinach na stacji benzynowej, gdzie zjawiła się rezydentka Rainbow zdziwiona, że kierowcy nie mieli aktualnych list pasażerów przydzielonych do konkretnych busów... straszne zamieszanie. Dodatkowo nie organizują pokoi obok siebie dla jednej rezerwacji. Pomimo jednej rezerwacji (2 pokoje 2 i 3 osobowy) pokoje przydzielone losowo w dwóch różnych częściach hotelu pomimo dostępności pokoi obok siebie. - hotel Reef w Mombasie. nie winie tu samego hotelu tylko bałagan w Rainbow!!!! Okazało się że dla pasażerów z ostatnich 3 busów (wszystkich było 9) zabrakło pokoi!!! i otrzymaliśmy pokój ruinę w części hotelu przeznaczonej do remontu kompletnie nie nadający się do użytkowania!!! Zagwarantowane mieliśmy 2 pokoje (2 i 3 osobowe) w 3*standardzie, skromne, czyste i przytulne według Raibow a otrzymaliśmy 2x2osobowe nienadające się do używania poniżej jakiejkolwiek klasy hotelowej (może w standardzie najtańszego motelu) - nie działająca spłuczka WC i lejąca się wodą do sypialni, pozrywana podłoga, brud, zepsuty zamek do drzwi, brak moskitier, gniazdo szerszeni.... Przestroga!!! pokoje z oznaczeniem literami na początku nie nadają sie do zamieszkania (B...,C...,D....). Na terenie hotelu/restauracji nawet nie wiedzieli co to za pokoje.... Z braku wolnych pokoi nie było możliwości zmiany na ,,normalny,, standard. Wygląda na to że Rainbow nie jest w stanie nawet zarezerwować odpowiedniej liczby pokoi dla swoich wycieczek....Tragedia. Ocena poniżej dotyczy hotelu Neptun Paradise
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem