Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
6.0/6
Andrzej 19.09.2023 Termin pobytu: wrzesień 2023
Bardzo dobry hotel
Z powodu nagłej choroby żony musieliśmy zrezygnować z 2 tygodniowego wyjazdu do Turcji, na który zaliczka była wpłacona wiele miesięcy wcześniej. Biuro Rainbow umożliwia wykorzystanie wpłaconej zaliczki na wyjazd krajowy. Wybrałem Wisłę, bo mamy blisko. Hotel Aries jest na bardzo wysokim poziomie. Pokoje eleganckie, niczego w nich nie brakuje. Jedzenie bardzo dobre. W basenie ciepła woda. Wszyscy z obsługi bardzo mili i pomocni. Polecam jak najbardziej.
6.0/6
Łucja, Jelenia Góra 06.04.2024 Termin pobytu: marzec 2024
wspaniały pobyt w Beskidach
Hotel spełnił w pełni nasze oczekiwania. Doskonałe położenie zarówno na wyprawy w góry jak i spacery. Miła obsługa, super zadbano o naszego psa. Fajne SPA i wellnes.
6.0/6
Aneta, Kraków 26.03.2024 Termin pobytu: marzec 2024
Super 10/10
Dodaliśmy do hotelu późnym wieczorem i zostaliśmy bardzo milo przywitani przez obsługę która oprowadziła nas krótko po obiekcie i przekazała najważniejsze informacje. Pokój oceniam jako piękny i przestronny, bardzo wygodne łóżko :) Plusem na pewno jest też ogromny balkon. Mieliśmy wykupione śniadania, które okazały się być PYSZNE!! Nigdy tak dobrze nie zjadłam śniadania! Nie korzystaliśmy ze SPA natomiast wykorzystaliśmy nasz czas w jacuzzi (polecam to na zewnątrz), basenie i saunie - Pan który prowadzi tam ceremonie z zapachami zasługuje na podwyżkę. Pobyt 10/10 i już planuje kolejny na 30tke w tym roku, polecam!!!
5.0/6
Ireneusz, Busko-Zdrój 04.04.2024 Termin pobytu: marzec 2024
pobyt weekendowy
Obiekt bardzo przyjazny, obsługa bardzo miła, jednak obiado-kolacje nie miały powodzenia u turystów.