Kategoria lokalna: 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony w centrum Słonecznego Brzegu. Do plaży 5 minut spacerkiem. Pokoje jak pokoje. Nasz był trochę za mały na 3 osoby. Ale nie przyjechaliśmy żeby siedzieć w hotelu. Pokoje sprzątane codziennie! Kuchnia, jak dla mnie wyśmienita. Woda w basenie może rzeczywiście nie najcieplejsza, ale kilkaset metrów dalej czeka ciepłe morze. Ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wszystko ok
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo czysty, codziennie sprzątane pokoje. W hotelu glownie Rosjanie. Jedzenie średnie, zależy kto jakie ma upodobania . Niektórym może smakować innym już nie. Codziennie do obiadokolacji wino lub piwo oraz słodycze(lody!!) i owoce, kawa, herbata i zimne napoje.z hotelu bardzo blisko do plaży. W okolicy mnóstwo sklepików, kramow itd. Wieczorem życie tętni na promenadzie. Pokoje trochę w tylu PRL ale nie może się czepiać takich rzeczy w hotelu 3-gwiazdkowym. Ogólnie wyjazd na plus. Śmiało mogę polecić hotel dla osób które nie koniecznie chcą spędzać całe dnie w hotelu.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dla klientów Rainbow przygotowano najgorsze pokoje w hotelu - albo ze strony basenu, ale bez balkonu albo z ekstremalnie nasłonecznionej strony (klimatyzacja nie niwelowała zbyt wysokiej temperatury).
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt oceniam na bardzo dobry ale czarna owca zawsze się znajdzie która obniży ocenę. Była to pani na recepcji która miała nam wydać lunch box rano przed wyjazdem na lotnisko. Powiedziała że kuchnia nie wydała a jej pomocnik z recepcji wysyłał nas do sklepu. Po rozmowie z panią rezydent która przyjechała autokarem zabrać nas na lotnisko pani z recepcji powiedziała że lunch box miały nieładny zapach i zostały wyrzucone. Ja uważam że ewidentnie kręci po prostu zjadła je ze swoim pomocnikiem podczas nocnego dyżuru na recepcji- musiało być coś dobrego. Niestety ja i moja żona musieliśmy kupić śniadanie na lotnisku w Burgas za 30 leva ( około 70zł) chociaż mieliśmy zapłacone w hotelu Perla. Ta sytuacja miała miejsce 06.09.2019 o godz 6,30 byliśmy w pokoju 307. Byliśmy z żoną w kilkunastu hotelach gdzie odbieraliśmy lunch box ale z taką sytuacją spotkaliśmy się pierwszy raz.