Opinie klientów o Amfibia

4.4 /6
opinie
Atrakcje dla dzieci
1.8
Obsługa hotelowa
2.8
Plaża
6.0
Pokój
3.8
Położenie i okolica
4.3
Rezydent
5.8
Sport i rozrywka
3.0
Wyżywienie
3.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Marta 10.07.2024

super hotel na objazdówce

Hotel oceniam w kontekście wycieczki objazdowej, a nie pobytu, chociaz ja jako niewymagajacy turysta i na pobyt bym go wybrała. Na początek transport do hotelu: szybko, krótko – trasa ok 35 minut. Zakwaterowanie: w mojej ocenie genialne, wprost rewelacyjne położenie hotelu proszę sobie sprawdzić np. w google maps – z hotelu, drewnianym pomostem idzie się wprost na plażę (!!!), z balkonów przepiękny widok na wydmy i morze (!!!). Do tego jest to centrum Słonecznego Brzegu, a więc obok sklepy, bary, restauracje, lodziarnie, automaty z kawą, kantory, bankomaty, ciuchcia do Nesebrau, dorożki i co tam jeszcze Państwo chcecie. Odnosząc się do standardu hotelu to jest to przyzwoity hotel klasy turystycznej. A zatem: pokoje przestronne, urządzone prosto i dość minimalistycznie ale w miarę nowocześnie. W pokojach: klimatyzacja (działa bez zarzutu), przenośny wentylator (działa bez zarzutu), telewizor (nie zdążyłam włączyć ale raczej działa bo niektórzy coś tam oglądali), lodówka (działa bez zarzutu). Są szklanki, nie ma czajników. Jest mała ilość kontaktów – warto mieć np. rozgałęziacz. W szafach są wieszaki i koce. Łóżka wygodne, bielizna pościelowa czysta. W trakcie pobytu opróżniano wyłącznie kosze więc jeśli ktoś potrzebuje codziennego sprzątania to nie tutaj. Łazienka: całkiem spora, w miarę nowoczesna, z prysznicem i zestawem kosmetyków (mydełko, szampon – oczywiście tak na „jeden raz”). Papier toaletowy jest, jest także zapas uzupełniany na bieżąco. W łazience nie ma kontaktu i suszarki – suszarkę można zaleźć w szafie (!) ale chyba nie w każdym pokoju. Ręczniki: są dwa (duży i mały), wymienione zostały raz, w połowie pobytu. Balkon: duży, ze stolikiem i fotelami, o widokach pisałam, cudne - więc…. Resztę polecam sprawdzić np. na bookingu – zdjęcia i opis dość wiarygodnie oddają rzeczywistość. Baseny: są trzy; nie korzystałam z żadnego bo przegrały z morzem i plażą ale ci co korzystali chwalili. Przy basenach są bezpłatne leżaki i bar. W barze obsługa sympatyczna i ponoć przyzwoite jedzenie. Drinki ok (oczywiście w mojej wersji pobytu płatne). Wyżywienie: śniadania zestaw taki sam co dzień; pomidory, ogórki, oliwki, ser biały, ser żółty. wędlina, jajecznica, płatki, musli, jogurt, dżemy, miody, croissanty, głównie biały chleb, kawa, herbata, napoje sokopodobne. Wszystko bez ograniczeń, świeże, uzupełniane raczej na bieżąco chociaż czasem trzeba było o coś poprosić. Dla mnie bardzo ok. Wybrałam wyłącznie śniadania więc o obiadokolacjach nic nie napiszę. Aha ... obrusy – faktycznie, nie wymieniane i stoły powierzchownie sprzątane. Internet – mnie w zasadzie wszędzie działał. Komary – podobno zdarzały się. Bezpieczeństwo – ja czułam się bardzo bezpiecznie. Zakupy: ja polecam Supermarket ROSE (przy Aparthotel ROSE – jakieś 100m od AMFIBII). Leżaki nad morzem: są płatne 10 BGN leżak i 10 BGN parasol czyli za 2 leżaki i parasol 30 BGN. Polecam hotel niewymagającym luksusów.

5.5/6

Jerzy 16.08.2022

sierpień 2022

Bardzo dobre usytuowanie obiektu, okna wszystkich pokoi Amfibii są skierowane w na wschód w kierunku morza (foto - z balkonu pokoju przydzielanego klientom rabinów na 5 piętrze ), od plaży oddzielają obiekt tylko wydmy ok 200 m. Wszędzie blisko spacerkiem, po plaży ok 2 km do starego miasta Nessebaru. Można odpocząć od zgiełku w hotelu i zabawić się w licznych klubach na plaży. Pokoje czyste sprzątane co dziennie, hotel posiada i zasługuje na 3* . Wschód słońca nad morzem to dodatkowa naturalna atrakcja hotelu - widok potrafi zrekompensować poranną pobudkę.

3.0/6

Piotr, Jastrzębie-Zdrój 02.09.2022

Amfibia czy Morska Zvezda czy upadek obiektu

Nie polecam. Hotel brudny w okół basenu niebezpieczne obejście woda w basenie mętna i przechlorowana

3.0/6

Piotr, Jastrzębie-Zdrój 27.08.2022

Amfibia czy Morska Zvezda czy upadek obiektu

Bułgarię odwiedziłem w sumie 10 razy bo lubie tamtejsze słońce , plażę,ciepłe wieczory a przede wszystkim ciepłe morze.Przeważnie bywaliśmy w hotelach trzy gwiazdkowych. Niestety pierwszy raz trafiłi nam sie pobyt w takim obiekcie,ktorybardzo zniesmaczył nam pobyt a osoby przybyłe pierwszy raz zniechęciło do Bułgarii wogóle. Hotel Amfibia: Obsługa bez uśmiechu pracująca za karę,wszędzie brudno nawet nie miło pachnie,śniadania rozumie że to Bułgaria i taki mają klimat ale tu nie zachęcały do spożycia ,serwetki pod kubkami brudne nie wymieniane,automaty do kawy brudne. Windy myte chyba brudna szmata wszędzie smugi. Basen główny z mętna wodą tak jak by filtr nie ogarnial i przechlorowana woda.Popekane kafelki w okół basenu można się zranić .Jeden na trzy baseny nadawał się do kąpieli i to najmniejszy ale w nim złamany stopień na drabince a w okół niego gwóźdź wystający z tarasu tylko czekać aż ktoś nogę skaleczy. Ogólne wrażenie to takie jakby hotel czekał na rozbiórkę i to jego ostatni sezon. Zwracam się z prośbą do władz firmy Rainbow aby wycofały z oferty ten obiekt bo my Polacy nie zasługujemy na wakacje w czymś takim. Pytanie czy obywatela Niemiec umieścilibyście w czymś takim? Pewnie nie bo byłby wstyd. Pozdrawiam
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem