Opinie o Festa Panorama

5.1/6 (237 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.1/6
237 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
4.7
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Festa Panorama

    Dobre miejsce ale na pewno nie luksusowe

    Agnieszka, Warszawa - 05.08.2014

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Zadowoleni z hotel

    Hotel położonym w bardzo fajnym miejscu oraz plusem są baseny z miarę zaangażowanymi animatorami. Kuchnia według mnie trochę monotona. Ogolnie pobyt oceniamy pozytywnie

    Łukasz - 22.07.2022

    2/5 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Pewne rzeczy są do poprawy

    Co do hotelu to jest dobrze ale są pewne szczegóły, które należałoby poprawić a mianowicie: 1. Brudne posadzki przy basenie - wiem, że nie jest łatwo utrzymać czystość jednakże możnaby je myć nieco częściej. Powrót z basenu na leżak to przejście na boso przez przeróżny brud (od odchodów wszechobecnych mew poprzez keczupy i musztardy z hot dogów po zwyczajnie ubrudzone w ziemi kafelki). To naprawde niezbyt przyjemne. 2. Jedzenie - troche monotonne i czasami co lepsze schodzi na poczatku i nie jest juz dokladane. Kolacja ala carte to jakas pomylka - otrzymujemy to co normanie lecz podane w bardziej widowiskowy sposób - ogolnie w smaku bylo paskudne (poza deserem). 3. Toaleta przy basenie - chyba sprzątana raz na tydzień. 4. Słabe oznaczenia poszczególnych miejsc. 5. Brak czajnika w pokoju. 6. Brak informacji o tym kiedy są kolacje tematyczne - obsługa niestety również o tym nie wie i odsyłano nas od jednej do drugiej osoby aż ktoś nam cząstkowo określił co i jak. 7. Na końcu najpoważniejsza rzecz za co ująłem jeden punkt - na 2 dni przed zgłosiłem chęć przedlużenia doby hotelowej o parę godzin gdyż poinfomowano mnie o takiej możliwości. Kazano mi przyjść rano, byłem rano kazano popołudniu, przyszedłem popołudniu kazano na dzień wyjazdy rano, byłem razno kazano na 2 godziny przed wymeldowaniem. Na 2 godziny przed wymeldowaniem otrzymałem informację, że nie ma takiej możliwości. Uważam, że w dobie cyfryzacji można taką informację podać wcześniej a nie ganiać mnie przez kilka dni żeby na 2 godziny przed wymeldowaniem oznajmić, że nie ma takiej możliwości. Tak się nie powinno obsługiwać klienta. Rozumiem, że może nie być takiej możliwosci ale sposób przekazania oraz ganianie mnie jet żenujące.

    Damian, Chęciny - 07.09.2019

    2/3 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Wrażenie ogólne- 3,5 *

    Hotel duży jednak daleko mu do wysokiego standardu... Pokoje duże, czyste. Jedzienie bardzo monotonne i mało wyszukane. Plaża dość blisko- proszę nie sugerować się kolejką- która albo jest zapełniona albo zepsuta- krótki spacer nieunikniony. Okolica ładna, widoki piękne. Dla rodzin z dziećmi mini zoo przy hotelu.

    Alicja, Koło - 31.03.2014

    7/9 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem