Opinie klientów o Festa Panorama

5.1 /6
237 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
4.7
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Małgorzata, Pruszcz Gd 04.09.2015

średnio

Generalnie hotel ok, kuchnia w pierwszym tygodniu super ale w drugim nie mogliśmy juz na to patrzec - ale tak często bywa przy długich wyjazdach. Porażką była głośna muzyka Trans- techno z plaży i niestety ale nie przespałam żadnej nocy spokojnie. Kolejna porażka to to że dotarliśmy do hotelu ok. 6.00 rano ( po całonocnej podróży z 2 dzieci ) i dostaliśmy klucz do pokoju ok godz 14.00. Byliśmy wyczerpani, dzieci nie spały w nocy , my też nie więc uważam to za największą porażkę . Podróżujemy sporo ale takie coś nas pierwszy raz spotkało. Basen ok.Sprzątaczki sprzątają codziennie ...ale,,,, .Generalnie byliśmy , zobaczyliśmy ale nie do końca polecamy. Dodam jeszcze że Morze bardzo ciepłe , ale cena za parasole i leżaki zdeko wygórowana . Za 2 leżaki i parasol przy 10 dniach wychodzi ok. 470 zł na polskie pieniążki.( leżaki troche obskurne )

3.5/6

Maria Iwonna, Płock 13.09.2021

Podróż do Nesebaru po 30 latach

Świetna lokalizacja i doskonały widok. Hotel czysty i zadbany, pokoje sprzątane codziennie i pościel zmieniana co 4 dni. A teraz minusy. Woda w dystrybutorach nie nadaje się do picia, śmierdzi chlorem, trzeba sobie kupować, mimo opcjii All inclusive. Jedzenie chłodne lub zimne, dużo mięsa, małe urozmaicenie. Rybę próbowałam dwukrotnie, sucha i twarda, chyba odgrzewana wielokrotnie, bo nie cieszyła się powodzeniem. Na pewno nie są 4* polskie lub innego zachodniego kraju.

3.5/6

Magda 29.06.2019

Pobyt w czerwcu 2019

Rodzinne wakacje w Nesebarze ogólnie zaliczamy do udanych, ale to ze względu na pogodę i okolicę. Hotel jest czysty i robi dobre pierwsze wrażenie. Obsługa bardzo miła i stara się rozwiązywać problemy gości. Na wstępie okazało się, że nie ma naszej rezerwacji w związku z czym musieliśmy czekać na przygotowanie miejsca i dostawienie zamówionej dostawki dla dziecka. Oczywiście w takiej sytuacji już nikt nie przejmował się obietnicami agenta z Rainbow (pokój z widokiem na morze, dwa pokoje w bezpośrednim sąsiedztwie) a nam było szkoda urlopu na "kłócenie się" z obsługą. Pokoje duże i wyposażone jak trzeba. W telewizorze jeden kanał i klimatyzacja która działała tylko trochę i do tego w trybie dogrzewania. Na szczęście nie planowaliśmy urlopu spędzać w pokojach. Brakuje miejsca na basenie odkrytym i jeśli nie zaliczasz się do porannych myśliwych zostawiających ręczniki na leżakach, to może się zdarzyć że miejsca nie znajdziesz. Na plażę 5 minut spacerem. Niestety plaża pomimo tego, że płatna, to do najczystszych nie należy. Jest też możliwość rozłożenia ręcznika w strefie bezpłatnej, co biorąc pod uwagę bliskość hotelu jest chyba najlepszą opcją. Te 200 m do hotelu można wrócić nawet w mokrym kostiumie. Jedzenie niestety do wybitnych nie należy. Wszystko rozgotowane i przesolone w stołówkowym stylu "dla każdego", czyli bezpieczne, w nijakim smaku, tak żeby nie skrzywiło się dziecko, żeby tata nie narzekał i babcia zjadła. Tzw. restauracja "a la carte" robiąc nadzieję na jakąś dobrą kolację jest jeszcze większą porażka - zdecydowanie nie polecamy. Dania były niejadalne, produkty kiepskiej jakości a kelnerka z rozbrajającą szczerością przyznała, że ta kolacja nikomu nie smakuje. Na plus drinki w barze przy basenie, których nie brakował w rodzajach i ilości. Animatorzy bardzo mili, ale mało aktywni. Kiedy się starali, nawet fajnie im wychodziło, ale większość czasu ograniczali się do chodzenia na basenie, wśród gości. Z poprzednich wizyt na wakacjach w Bułgarii mamy lepsze doświadczenia i ten zespół wypadał raczej przeciętnie. Rezydenta w hotelu nie było widać w ogóle. Przedstawiciele innych biur byli widoczni praktycznie codziennie, pracowników Rainbow nie udało nam się złapać ani razu. Próbując załatwić jedną z atrakcji, spędziłem godzinę w recepcji wypatrując rezydenta - niestety bez skutku.

3.5/6

Krzysztof, Lublin 11.08.2019

TYDZIEN NA PRZELOMIE LIPCA I SIERPNIA 2019.

Tydzien po powrocie na spokojnie moge wystawic opinie o pobycie. Zaczynajac od poczatku, wylot z Warszawy punktualnie o tej samej godzinie, ktora byla podana przy zakupie ok 1 mies wczesniej. Odbior z lotniska w Burgas odbyl sie sprawnie, natomiast niewielkie zastrzezenia mozna miec do samego transportu z lotniska do hoteli. Autokar, którym nas zabierano byl zapelniony niemalze w calosci(zakladam, ze pozostale rowniez), co oczywiscie nie jest zadnym problemem, aczkolwiek problemem moze byc czas dowozu osob do poszczegolnych hoteli. Festa Panorama byl drugim na bodajze piec(lub szesc) hoteli w kolejnosci przy rozwozeniu gosciu tym autokarem. Po ok 45 minitach bylismy juz w hotelu, co jest wzglednie dobrym czasem (pytanie ile trwal transport gosci do ostatniego hotelu). Baseny fajne, w miare czyste, choc dalo sie zauwazyc troche piasku na dnie. Z basenow oficjalnie mozna bylo korzystac do 18, o wiele za wczesnie wg. mnie. Jesli juz jestesmy przy basenach to nie sposob uniknac kwestii lezakow. Ucieszylem sie, gdy zobaczylem informacje, ze obowiazuje zakaz 'rezerwowania' sobie lezakow. Ratownik mial odpowiadac za zabieranie rzeczy pozostawionych na lezakach w celu 'rezerwacji'. Niestety nie bylo to przez niego praktykowane. Mam wrazenie, ze niektorzy jeszcze dobrze nie otworzyli oczu a juz stali z recznikami w drzwiach swoich pokoi. Lezaki byly zajmowane w chamski sposob juz przed godzina 8, niektorzy zostawiali na nich prywatne rzeczy juz dnia poprzedniego. Polacy nie sa tutaj wyjatkiem, Anglicy robili dokladnie to samo. Przykre. Dzien przed wylotem poinformowano nas, ze przesunieto godzine zbiorki przed hotelem o bodajze 20 minut na 12:30 pozbawiajac nas mozliwosci zjedzneia szybkiego lunchu, ktory zaczynal sie wlasnie o 12:30. Finalnie autokar przyjechal po godz. 13, kilkanascie minut po pierwotnej godzinie przed zmiana (podobno przez korki - czy to pierwszy raz gdy R wynajmuje autokar na ta godzine?). Niepotrzebne zamieszanie. Ogolnie pobyt na plus, aczkolwiek jedzenie moglobybyc lepsze a napoje POWINNY byc wyzszej jakosci. Czasem problem ze znalezieniem miejsca w restauracji. Ludzie w bezrekawnikach i klapkach widywani tam codziennie, pomimo zakazu wiszacego na drzwiach.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem