Opinie klientów o Festa Panorama

5.1 /6
237 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
4.7
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Marek, Pasikurowice 21.07.2022

Lipiec 2022 - 4 gwiazdki naciągane

Hotel w atrakcyjnej lokalizacji - nowa część miasta Nessebar, ca 1 ,5 km od starej części miasta. Dość blisko plaży piaszczystej (ca 400 metrów). Duży problem ze stanem technicznym pokoju (fatalna łazienka) i bałagan z weryfikacją tego dla ilu osób ma być gotowy pokój. Panie rezydentki - mega pomocne i uczynne.

2.5/6

Magdalena, Mścice 18.08.2019

Kilka słów prawdy o hotelu Festa Panorama w Bułgarii.

W hotelu Festa Panorama w Bułgarii byłam wraz z mężem w lipcu 2019 roku. Hotel ten wybraliśmy po przeczytaniu opinii klientów oraz zachęcani przez dwie Panie z biura Rainbow, które były wcześniej w tym hotelu. Twierdziły, że jest tam bardzo dobre jedzenie, a sam hotel jest po remoncie. Już sam przyjazd pod hotel i wejście do niego to było zderzenie z tandetą, niemiłą obsługą i fatalnym wystrojem. Byliśmy już w wielu hotelach w Grecji, Francji i Hiszpanii, ale ten był zdecydowanie najgorszy. Za pobyt w tym hotelu zapłaciliśmy 6400 zł więc nie mało ja za dwie osoby, za all inclusive. Zdecydowanie pobyt w Festa Panorama nie jest tego warty. Jedyne plusy to świetna grupa animacyjna, położenie blisko starego miasta, wygodne łóżka i czysta łazienka podczas przyjazdu. Bo potem sprzątanie pokoju wołało o pomstę do nieba. Raz zabrudzona wanna była już brudna do końca pobytu. Prześcieradeł nie zmieniono do samego końca ani razu. Zamiast małych opasek na rękę w hotelu zakładają na nadgarstek wielki "zegarek", który jest niezbędny do np. jazdy windą i przeszkadza niesamowicie w wykonywaniu codziennych czynności. Woda w basenie była lodowata jak w Bałtyku. Najgorsze było jednak jedzenie i sama stołówka. Na stolik trzeba było czekać gdyż jest ich stanowczo za mało w porównaniu do ilości gości. Jak już się usiadło to w totalnym syfie pozostawionym po wcześniej jedzących gościach. Byłam świadkiem jak jedna Pani zwaliła na podłogę cały obrus z tym co na nim stało, gdyż miała już dość tego, że musi jeść w brudzie. Samo jedzenie to frytki, ziemniaki, makaron do spaghetti, papryka faszerowana i jakieś mięso. Praktycznie codziennie to samo. Warzyw i owoców było bardzo mało i marnej jakości. Śniadania bardzo monotonne codziennie takie same. Mój mąż jadł co rano owsiankę bo twierdził, że nie ma co jeść. Stołowaliśmy się więc bardziej poza hotelem wydając dodatkowe duże pieniądze. Rzekomo włoska restauracja to tak naprawdę wielka ściema z nieświeżym jedzeniem z tej samej kuchni (była po drugiej jej stronie) tylko inaczej podanym. Poszliśmy tam ze znajomymi z Polski i wyszliśmy po 5 minutach, gdyż nie dało się tego jeść. Zjedliśmy więc na mieście i daliśmy rachunek w recepcji zgłaszając jak okropne jest jedzenie w hotelu. Oczywiście olano to całkowicie. Wart wspomnienia jest też fakt, że gdy wybijał koniec pory posiłku gaszono światła (mimo, że ludzie jeszcze jedli) odłączano ekspresy do kawy z kontaktu nawet jak ktoś chciał sobie właśnie nalać kawy. Przystawiano krzesło do drzwi z wielkim hukiem tak aby ostentacyjnie pokazać, że czas wyjść. Czegoś takiego nigdzie nie widziałam. Drinki w formule all inclusive totalna porażka. Tak jak obsługa tego hotelu. Nikt się nie uśmiecha. Są dosłownie gburowaci od pracowników na recepcji po obsługę stołówki, przez Panie sprzątające. Pobyt w tym hotelu uratowało jedynie towarzystwo bardzo fajnych znajomych (tak samo załamanych tym hotelem), których tam poznaliśmy, stare miasto, morze cieplutkie i piękna plaża. Dodam, że na 7 dni pobytu 3 dni były pochmurne i dwa dni padało, ale to tylko taka mała wstawka dla tych co myślą, że w Bułgarii pogoda jest gwarantowana. Reasumując 4 gwiazdki dla tego hotelu to wielka przesada, a koszt pobytu ma się nijak do warunków tam panujących. Absolutnie nie polecam nikomu tego hotelu i będę go gorąco odradzać. Wielu Polaków, którzy tam byli zgodziłoby się ze mną. Zastanawiam się tylko co dzieje się z tymi prawdziwymi opiniami na różnych stronach, gdyż nie ma mowy abym pierwsza była tak niezadowolona z tego hotelu. Do Bułgarii z pewnością już bardzo długo nie pojadę.

2.5/6

Magda 24.08.2022

Rodzinne wakacje sierpień 2022

Jedynym plusem tego hotelu jest położenie. Blisko do Starego miasta i Słonecznego Brzegu. Plaża blisko ale przeludniona i brudna. Basen także brudny, nie czyszczony,pełno w nim piachu z plaży. Hotel z lat 90 tych. Brudna wykładzina na podłodze pokojów i grzyb w fugach płytek łazienkowych. Jedzenie ok, ale szału nie ma. Obsługa nie zbyt pomocna.

2.0/6

Magdalena, Warszawa 02.08.2019

Średni standard

Mieliśmy okazję razem z mężem przebywać w hotelu Festa Panorama w terminie od 23.07 do 30.07. Standard hotelu dla bardzo niewymagających gości, niestety my byliśmy niemiło rozczarowani. Zaczynając już od samego transferu do hotelu z Warny, ok. 110km, gdzie w pobliżu znajduje się lotnisko Burgas, oddalone o 30km, transfer byłby mniej męczący i pozostawiłby miłe wspomnienia. Pokoje czyste, codziennie sprzątane, bliskość do plaży również zadowalająca. Tyle z plusów. Niestety minusów jest zdecydowanie więcej: leżaki przy basenach trzeba było zajmować ok. godz. 6.30, później niestety nie było już miejsca, w hotelu przebywała większość Polaków i Anglików, których zachowanie było czasami karygodne. Wyżywienie poniżej krytyki, codziennie to samo, na obiad mięso z dnia poprzedniego tylko w innej formie i standardowo ryż i frytki. Nic więcej. Dlatego wykupując opcję Allinclusive liczyliśmy na coś zupełnie innego. My jedliśmy na mieście a rachunki pokazaliśmy managerowi hotelu. Hotel nie jest przygotowany na taką ilość osób ile zakwateruje. Niestety kolejki w restauracji, nie wspomnę już o tym, że nie ma gdzie usiąść. Ludzie czekają po 15 minut z talerzami w ręku aby znaleźć wolne miejsce. Restauracja a la carte- ohydna. Wyszliśmy stamtąd po 5 minutach, dostając zimną lasagne i sałatę bez sosu, zero animacji, na 7 dni, kilka razy zaśpiewane piosenki, dla mnie stanowczo za mało. O 24 gaszone jest światło w hotelu, a obsługa zaprasza do pokojów, ponieważ hotel jest zamykany. Drinki do godz. 23, obsługa pracuje za karę, w ciągu naszego pobytu nikt się nawet nie uśmiechnął. My przychodziliśmy do pokoju aby tylko się przespać, całość pobytu spędzaliśmy poza hotelem, niestety czuliśmy się w nim jak w hotelu z PRL-u, nie zasługuje nawet na 3 gwiazdki. Jeżeli ktoś zapyta o ten hotel- stanowczo odradzę.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem